Ensitreffit alttarilla RUOTSI
Kommentit (33)
Eikö kukaan kato tätä? Yhtä mielenkiintoinen kuin Suomen. Ja tuleekohan sille Love Connection jutulle jatkoa?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:22"]
Minua niin harmittaa sen yhden parin puolesta jossa mies toivoo lapsia ja perhettä, mutta vaimoksi valikoitui 41v nainen... Onnistuisivatko edes yhden lapsen saamaan? Eihän 41v kovin helpolla raskaaksi tule, varsinkin kun esikoinen kyseessä. Voi Harmi!
[/quote]
Siitä puhumattakaan, että naista ei omien lasten hankkiminen kiinnosta...
[/quote]
Mietin tätä kans eilen, kyllä siinä on parinvalinta"asiantuntijoilla" tainnut mennä ihmiset sekaisin! Nuo nyt on aika perustavanlaatuisia kysymyksiä, halutaanko lapsia vai ei. Täysin tuhoontuomittu liitto.
tuleeko tänään vika jakso katsomoon?
Bert on tooodella ärsyttävä. Ellen raukka .
Läheisyys näyttäisi olevan Bertille todella vaikea paikka. Täysin lukossa ja kankea. Mutta sääliä en tunne Elleniä kohtaan, sillä ei ole hänkään helposti lähestyttävää tyyppiä.
Minulla on se viimeisin jakso katsomatta. Se bert vaikuttaa tosi kankealta ihmiseltä. Perusilmeelleen hän ei mitään voi mutta kyllähän sekin vaikuttaa kun miehillä on koko ajan suu alaspäin. Kauhean ahtaat kodit kaikilla ja tuntuu olevan tosi vastenmielistä jakaa sitä arkea,oikeastaan kaikilla!
Ensin kun tuli se hääjakso, ajattelin jotenkin että Ruotsissa ollaan niin paljon sosiaalisempia ja jotenkin ei niin metsäläisiä kuin suomalaiset. Mutta nyt nämä kaksi viimeistä jaksoa ovat taas jotenkin tuntuneet siltä, että suomalaisilla pareilla meni paljon paremmin vastaavassa vaiheessa ohjelmaa.
Samaa mieltä! "meidän" pojat oli oikeasti aika edukseen sarjassa :) kaikki oli tosissaan ja näki vaivaa suhteen eteen.
Katsoin avausjakson, ja aika kovia kokeneita, henkisesti rikkinäisiä tyyppejä tuossa oli monta. Ei lupaa hyvää, jos tuollaiseen ohjelmaan valitaan ihmisiä, jotka ovat terapian tarpeessa jo valmiiksi.
Luin ennakkoon joitakin ohjelmaan osallistuneuden kritiikkejä, ja mietin, että kannattaako edes katsoa, jos se on niin ennalta käsikirjoitettua kun he väittävät.
Yhden jakson katsottuani meni kyllä maku. Suomen versio oli paljon parempi sekä henkilövalinnoiltaan että toteutekseltaan.
Mun mielestä vaikuttaa mielenkiintoiselta, aion seurata.
up