Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edelleen kaupassa maskittomia

Vierailija
25.12.2021 |

Tartuntoja 10 tuhatta päiväs. Montako miljoinaa pitää olla et saadaan maskipakko ja vartijat ovelle valvomaan???

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10tuhatta?? No nyt on jo psykoosi päällä. 

Kolme tuhatta. Enimmäkseen hyvin lieviä tai täysin oireettomia... Joo, SOS!!! Kaikki kiinni, heti. 

Vierailija
2/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kahdesti rokotettuna sairastanut taudin viikko sitten, ja testannut itseni eilen negaksi uudelleen, en helvetissä maskia aio laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnönnööö.

Vierailija
4/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa stressata enää jostain kuonokopasta? Lol.

Vierailija
5/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskittomat-hullu taas vauhdissa.

Vierailija
6/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle maskittomuus kertoo vain siitä, että ihminen on joko ihan helvetin tyhmä tai itsekäs.

Vierailija
7/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Prismassa huomasin ikääntyneen ihmisen tyttären ja lapsen lapsien kanssa. Kaikki ilman maskia. Ennen aattoa matkustin junassa Turkuun ja maskiton ihminen tuli luokseni kysymään apua paikkansa löytämisessä. Normaalisti olisin auttanut, mutta nyt en voinut todeta muuta kuin ”voisitko mennä pois luotani, täällä on maskipakko ja en halua saada koronaa.”.

Vierailija
8/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle maskittomuus kertoo vain siitä, että ihminen on joko ihan helvetin tyhmä tai itsekäs.

Vänkyti vänkyti.

Vierailija
9/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2 vuotta elänyt täysin normaalia elämää! Maskia en ole kertaakaan pitänyt! Revi siitä v i tun korona psykoosi hullu ap! 🤣

Vierailija
10/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut rokotteita. En käytä maskia tai käsidesiä ja koko korona-ajan olen kulkenut normaalisti töissä, paikallisbusseissa, kauppakeskuksissa. Eipä tuo tauti kovin herkästi näytä tarttuvan.

Vierailija
11/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa stressata enää jostain kuonokopasta? Lol.

Koko kommentti kertoo älyn tasostasi. Se ei päätä huimaa. Ressukka.

Vierailija
12/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä että sen on voinut juuri rokotettunakin sairastaa? Ei tasan sillon tartuta yhtään ketään.

Vierailija
13/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa minulle!

Vierailija
14/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut rokotteita. En käytä maskia tai käsidesiä ja koko korona-ajan olen kulkenut normaalisti töissä, paikallisbusseissa, kauppakeskuksissa. Eipä tuo tauti kovin herkästi näytä tarttuvan.

Ylpeilet sillä, että et paskaakaan välitä muista ihmisistä. Todella noloa.

Vierailija
15/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puusauna vai sähkösauna?

Vierailija
16/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuo sun vastaus kertoo, että oot ihan helvetin tyhmä.

Vierailija
17/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos olen kahdesti rokotettuna sairastanut taudin viikko sitten, ja testannut itseni eilen negaksi uudelleen, en helvetissä maskia aio laittaa."

Tarkoitatko tällä kommentilla sitä, että kuvittelet maskilla suojaavasi muita? Eihän maski muita suojaa, maskin tehtavä on ainoastaan suojata kantajaansa siltä ettei sylkiroiskeet lennä suoraan suuhun, omat hengitysilmasi kyllä sieltä tulee sivuilta  ulos suodattamatta.

Vierailija
18/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla maskia, nolla rokotetta. Työnnä maskis anuksees!

Toivottavasti kuolet siihen koronaasi.

Vierailija
19/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään Prismassa huomasin ikääntyneen ihmisen tyttären ja lapsen lapsien kanssa. Kaikki ilman maskia. Ennen aattoa matkustin junassa Turkuun ja maskiton ihminen tuli luokseni kysymään apua paikkansa löytämisessä. Normaalisti olisin auttanut, mutta nyt en voinut todeta muuta kuin ”voisitko mennä pois luotani, täällä on maskipakko ja en halua saada koronaa.”.

Korona hysteria ja joukkopsykoosi ovat vaarallisia terveydelle.

Vierailija
20/69 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että tauti leviää perusterveiden keskuudessa ja on pääosin oireeton, saadaan laumasuoja ja stoppi koko pandemialle. Riskiryhmäläiset osanevat huolehtia itsestään ja välttää ruuhkaisia paikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi