Edelleen kaupassa maskittomia
Tartuntoja 10 tuhatta päiväs. Montako miljoinaa pitää olla et saadaan maskipakko ja vartijat ovelle valvomaan???
Kommentit (69)
Käytän maskia ja täällä pääasiassa ihmiset käyttää kaupassa maskeja, mutta ne jotka ei käytä ovat tomppeleita.
Joppa joo, pitäis rahaa käyttää maskeihin ja kotitesteihin ja mihin vielä kuinka kauan?
No flunssan olleet täällä x vuotta niin varmaan alkuun varo seuraavat 100 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle maskittomuus kertoo vain siitä, että ihminen on joko ihan helvetin tyhmä tai itsekäs.
Tai sitten ei voi terveydellisistä syistä käyttää. Kivaa kuulua tähän ryhmään ja saada sitten kaikkien maskihullujen vihat ja tiuskimiset niskoilleen, jos joutuu joskus asioita hoitamaan.
Olen saanut kaksi rokotetta joten maskia en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle maskittomuus kertoo vain siitä, että ihminen on joko ihan helvetin tyhmä tai itsekäs.
Tai sitten ei voi terveydellisistä syistä käyttää. Kivaa kuulua tähän ryhmään ja saada sitten kaikkien maskihullujen vihat ja tiuskimiset niskoilleen, jos joutuu joskus asioita hoitamaan.
Mielenkiinnosta mikä on sellanen terveydellinen syy? Visiiriähän voi kaikki käyttää kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta mikä on sellanen terveydellinen syy? Visiiriähän voi kaikki käyttää kuitenkin?
Minä en voi käyttää visiiriä. Saan siitä migreenin.
Mutta maskia käytän töissä, koska on pakko. Muualla en käytä. Ei ole korona tarttununut 2 vuoden aikana. Tuskin tarttuu nytkään. Pidän turvavälin ja pesen käsiä kuten ennen koronaakin.
Mielenterveys alkaa palautua kun näkee muitakin kuin paperinaamanaisia ja hyvä mieli parantaa immuniteettiä ja lisännee mielihyvöähormoonimyyrskyjä, joista on apua terveenäpysyttelyssä. Myöskin sairastuttava ressailu vähenee kun huomaa ettei muutkaan usko koronakusetukseen vaan henkittävät iloisina raikasta ilmaa
2022… onko massaheräämisen vuosi? Väkivaltainen vuosi?
Tää on ku leffaa katsois. Sulkekaa kaikki valtamedian sivustot niin tulette näkemään uskomattomia asioita seuraavan 12kk aikana.
Tulee hurja vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei voiiii, menee korvat lukkoon ku ääni kimpoo visiirin avulla suorraa korviiiiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keuhkoputkien rakenteellinen poikkeama yhdistettynä astmaan sekä migreeni. Sulkee pois maskin ja visiirin.
Lammas tekee kotitestejä visiiri ja maski naamassa vielä 2022 😂
Vierailija kirjoitti:
Niitä maskeja pitää pitää rokottamattomien suojelemiseksi.
Voitte heittää maksit pois heti kun lakkaatte erittämästä piikkiprotskuja hengitysilmaanne
Visiiri on täysin hyödytön tässä tarkoituksessa. Saman hyödyn saat teippaamalla piirtoheitinkalvon otsaasi.
Vierailija kirjoitti:
Tänään Prismassa huomasin ikääntyneen ihmisen tyttären ja lapsen lapsien kanssa. Kaikki ilman maskia. Ennen aattoa matkustin junassa Turkuun ja maskiton ihminen tuli luokseni kysymään apua paikkansa löytämisessä. Normaalisti olisin auttanut, mutta nyt en voinut todeta muuta kuin ”voisitko mennä pois luotani, täällä on maskipakko ja en halua saada koronaa.”.
Ei liene elämäsi helppoa, jos jokaista maskitonta joutuu pelkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä.
T: Rokottamaton
Ne maskit kun ei edelleenkään auta yhtään mitään. Miten joku voi oikeesti olla niin sekasin että uskoo siihen rättiin. En ole pitäny yhtään sekuntia sitä rättiä naamalla enkä tule pitämään. Ja olen eläny ihan normaalia elämää kaiken korona vouhkaamisen keskellä. Ei ole mun arkeen vaikuttanu millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan minun takia sitä pidä. Ei nimittäin pelota pikku nuha yhtään.
Minulla kolmas rokotus ja rokottamattomien takia maskia en käytä. Ja huomaa se suositus niin se ei ole maski pakko. En aio lopun ikää se muovihuppu turvalla kulkea. En pysty suorittamaan kun hapen saanti estyy. Istuessa sitä joten kuten pystyy pitämään jonkin aikaa. Kaikki sen taudin saa kuitenkin ennemmin tai myöhemmin muodossa tai toisessa. Niin että ihan turhaa panikoida.