Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sisarukseni ei hyväksy sitä, ettei minua voisi vähempää kiinnostaa tutustua hänen kumppaniinsa?

Vierailija
25.12.2021 |

Miksi te heterot alleviivaatte suhteitanne ja pakotatte muita kiinnostumaan suhteestanne joka perustuu vain seksiin ja naisvihaan? :D EI minua kiinnosta kaksi toisiaan naivaa apinaa, jotka ovat viiden vuoden sisällä todennäköisesti eronneet. Minua ei todellakaan kiinnosta tavata veljeni pantavaa akkaa jolla on sama etunimi kuin minulla, ja joka naimisiin mentyään ottaa vielä saman sukunimen, eli VARASTAA MINUN IDENTITEETTINI. Miehet eivät koskaan sallisi sitä, että joku toinen mies olisi tismalleen saman niminen ja vielä saman perheen sisällä. Sairasta.

En halua nähdä tätä tyrkkyä akkaa. Veljeni haluaa koko ajan järjestellä jotain kahvitteluhetkiä, mutta ei minua kiinnosta. Mikä pointti on tyrkyttää omaa suhdetta muille? Miksei heterot osaa vain olla, vaan pitää tunkea ne kumppanit mukaan kaikkeen? Ei ystäviäkään tyrkytetä kaikkialle ja tuoda mukaan sukujuhliin. Te naiset ette koskaan tule kuulumaan aviomiehenne sukuun vaikka miten tyrkytätte itseänne ja vaihdatte nimiänne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekö haluaisit tutustua vain seksuaalisesta syystä, et sukulaisen puolisoon?

Vierailija
2/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, homothan ei tuo kumppaneitaan sukujuhliin. En kyllä ymmärrä miksi veljesi haluaa olla kanssasi missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et pidä naisista eikä heillä ole arvoa?

Vierailija
4/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko kuitenkin panna kuivana kakkoseen ja nielet?

Vierailija
5/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla veljestäsi tosi mustasukkainen. Kakara.

Vierailija
6/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimihullu erityiskierroksilla kun veljen uudella tyttöystävällä sama etunimi ja vielä tuo neito kehtasi tulla joulunviettoon :D

Oikeasti, sinun ongelmat armas nimihullu ovat maailman pienimmät. Paitsi se oikea ongelma eli mielenterveys. Tai persoonallisuushäiriö. Se on sinun ongelmasi.

Hyvää joulua nimihullun lähellä elämään joutuville!

Vierailija
7/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nimihullun veli saa lapsia aikanaan, nämäkin saavat nimihullun nimen. Voi sitä raivoa sitten!

Luulen oikeasti että nimihullu ja poikalapsihullu ovat sama täysihullu.

Vierailija
8/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jaksaisit nyt kuitenkin. Olet veljellesi tärkeä, siitä vaan kyse. Kaikki joutuu tekemään sukulaisten kanssa kompromisseja, ei ole iso vaiva tutustua veljen tyttökaveriin. Tee hänelle toi myönnytys, niin hän vastavuoroisesti tekee myönnytyksen jossain muussa sulle.

Sussa on paljon vihaisuutta. Mikä ikinä sen aiheuttaa, toivottavasti saat asian  ratkaistua. Hyvää Joulua kaikille!

Vierailija
9/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi veljesi tahtoo ottaa riskin halutessaan kumppaninsa tutustuvan sinuun?

Vierailija
10/11 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin typerä ja lapsellinen aloitus!

Vierailija
11/11 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen tajunnutkaan että sukunimihullu on lesbo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän