Löysin ihanan Guessin laukun
Kommentit (26)
Ihana ja Guess ei sovi samaan lauseeseen.
Paskalaatuisia muovihökötyksiä. Näyttää kivalta mutta ei kestä käyttöä. Välillä näkee kirpparilla käytettyjä Guessin laukkuja, kaikista on se näköisnahka lohkeillut ja ompeleet purkautuneet monesta kohtaa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:57"]Kuvaa
[/quote] http://www.fashionstore.fi/guess-forget-me-not-privy-tote-laukku/HWVG4934230-BLA/dp?openGroup=1160
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:05"]Paskalaatuisia muovihökötyksiä. Näyttää kivalta mutta ei kestä käyttöä. Välillä näkee kirpparilla käytettyjä Guessin laukkuja, kaikista on se näköisnahka lohkeillut ja ompeleet purkautuneet monesta kohtaa.
[/quote]
Mun vanhin guessin laukku on kymmenen vuotta vanha ja edelleen kuin uusi.
Piss..piss. piss... pissis ja guess. Tuskin mikään älykköopiskelija ainakaan olet.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:08"]Piss..piss. piss... pissis ja guess. Tuskin mikään älykköopiskelija ainakaan olet.
[/quote]
Olen kaukana pissiksestä jos siitä lähdetään. Kyseinen laukku vain sattuu miellyttämään silmää.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:08"]Piss..piss. piss... pissis ja guess. Tuskin mikään älykköopiskelija ainakaan olet. [/quote] Olen kaukana pissiksestä jos siitä lähdetään. Kyseinen laukku vain sattuu miellyttämään silmää.
[/quote]
Perssilmää korkeintaan.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:08"]Piss..piss. piss... pissis ja guess. Tuskin mikään älykköopiskelija ainakaan olet. [/quote] Olen kaukana pissiksestä jos siitä lähdetään. Kyseinen laukku vain sattuu miellyttämään silmää.
[/quote]
Perssilmää korkeintaan.
[/quote]
Hohhoijaa.
Kivan näköinen laukku, harmi ettei ole nahkaa. Tekonahkaisesta en maksaisi noin paljoa ikimaailmassa.
Ihan menevän näköinen laukku. Mies21
Etkö voi mennä töihin, äkkiäkös tuon 185 e tienaa.
Itse en kyllä keinonahasta maksaisi kuin ehkä 5 e jos sitäkään.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:15"]
Etkö voi mennä töihin, äkkiäkös tuon 185 e tienaa.
Itse en kyllä keinonahasta maksaisi kuin ehkä 5 e jos sitäkään.
[/quote]
Eipä oo hirveemmin töitä. Kesällä ehkä pääsen töihin.
No ostat tuon tai jonkun muun kivan laukun sitten, kun olet valmistunut ja käyt töissä. Vinkkinä vaan, että laatuun kannattaa panostaa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:15"]
[/quote]
No, joko klikkasit sen ostoskoriin?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:17"]No ostat tuon tai jonkun muun kivan laukun sitten, kun olet valmistunut ja käyt töissä. Vinkkinä vaan, että laatuun kannattaa panostaa.
[/quote]
Mulla on jotain guessin laukkuja ja se vanhin on kymmenen vuotta sitten saatu lahjaksi ja tosiaan kuin uusi.
Luuletko että se ''ihana'' laukku tekee susta jotenkin paremman ihmisen?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:15"]
[/quote]
No, joko klikkasit sen ostoskoriin?
[/quote]
En. En käytä käsilaukkuja :D Mutta hieno on :) Mies21
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:08"]
Piss..piss. piss... pissis ja guess. Tuskin mikään älykköopiskelija ainakaan olet.
[/quote]
Pissis ostaa laukun sillä perusteella, mitä muut siitä ajattelevat. Älykkö ostaa omaan tyyliinsä istuvan ja omaa silmäänsä miellyttävän laukun.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:19"]Luuletko että se ''ihana'' laukku tekee susta jotenkin paremman ihmisen?
[/quote]
En. Satuin vaan tykästymään tuohon.
Kuvaa