Miksi vanhat miehet eivät ymmärrä sanaa ei
kun ehdottelevat? Kauhea tivaaminen miksi ei kelpaa ja kun kertoo olevansa varattu, niin väittävät olevansa parempia sängyssä kuin ikäiseni mies ja sitten suuttuvat, kun totean, etten halua miestä, joka on puoliksi haudassa?
N24
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:12"]Paheksukaa, tytöt, paheksukaa. Tulee vielä päivä, jolloin ei tarvitse enää sanoa ei. [/quote] Pitäskö muka olla onnessaan kun limainen vanha ukko tulee sanomaan: "sulla on hyvät tissit. Lähetkö mun luo? Ai miksi et? Kuule sellaisesta pikkupojasta ei oo mihinkään. Lähde mun mukaan niin saat oikeaa miestä."?
[/quote]
no pidä sinä se saatanan "itsemääräämisoikeutesi". sun ikäiset suomalaisämmät on niin täynnä femakkojen propagandaa että ei ihme että suurin osa miehistä noutaa nykyään naiset aasiasta.
[/quote]Vanha likainen ukko ilmoittautui. :)
Jaa että ihan suuriN osa nykyään hakee niitä aasialaisia naisia... Ethän nyt yhtään liioitellut, ethän?
[quote author="zombi" time="09.04.2015 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:23"]
[quote author="zombi" time="09.04.2015 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:12"]
Paheksukaa, tytöt, paheksukaa. Tulee vielä päivä, jolloin ei tarvitse enää sanoa ei.
[/quote]
kuvotat mua.
[/quote]
Taidan nyt itkeä itseni uneen.
[/quote]
jos siltä tuntuu, niin kaikessa rauhassa vaan ;)
[/quote]
Vaan eikö ole lohdullista ajatella, että mitä pidemmälle aika rientää sitä vähemmän sinun tarvitsee kärsiä 'vanhoista limaisista ukoista'. Kun tarpeeksi virtaa vettä Vantaanjoessa, niin kukaan ei edes vilkaisekaan perääsi. Maltat tuskin odottaakaan noita aikoja.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:12"]Paheksukaa, tytöt, paheksukaa. Tulee vielä päivä, jolloin ei tarvitse enää sanoa ei. [/quote] Pitäskö muka olla onnessaan kun limainen vanha ukko tulee sanomaan: "sulla on hyvät tissit. Lähetkö mun luo? Ai miksi et? Kuule sellaisesta pikkupojasta ei oo mihinkään. Lähde mun mukaan niin saat oikeaa miestä."?
[/quote] Jossain vaiheessa vanhenet ja se muuttuu sellaiseksi,ttä kun olet 50 v niin 20 v poika ehdottaa tuota samaa. "sulla on hyvät tissit. Lähetkö mun luo? Ai miksi et? Kuule sellaisesta vanhasta ei oo mihinkään. Lähde mun mukaan niin saat oikeaa miestä."?
Naisen EI tarkoittaa lähes aina kyllä. Koeta kerran sanoa KYLLÄ..
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:36"]Kertoo jotain aloittajasta, jos tuollaisia ehdotuksia satelee. Sorry. [/quote] Mitä se kertoo?
[/quote]
Liikut paikoissa, joissa alistut tuollaisille kommenteille. Tai habituksesi viestii tuollaisille miehille vihjailuja.
[/quote]
Eli en saa meikata ja käydä drinkillä kavereiden kanssa?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:41"]
Ei sinullakaan kauan mene kunnes olet vanha. Minäkin luulin, että vanhuus ei tule ikinä, niin se vain aika menee.
[/quote]
Ap on juuri nyt nuori, siis juuri nyt. Miksi hitossa hänen pitäisi ottaa jo tuossa iässä vanha mies? Senkö vuoksi, että tulee joskus itsekin vanhenemaan? Ja miksi noille 'viisaiksi vanhenneille' miehille ei kelpaa oman ikäinen?
Mun mielestä on erittäin tervettä ja suotavaa, että 24-vuotias ei pariudu keski-ikäisen äijän kanssa, vaan etsii kumppanin jonka kanssa voi elää tasa-arvoista parisuhdetta ja vanheta yhdessä. Yleensä kun nuo keski-ikäiset ukot etsivät parikymppisistä vain helppoa ja huoletonta seuraa, tai pelkkää panoa.
Ei sinullakaan kauan mene kunnes olet vanha. Minäkin luulin, että vanhuus ei tule ikinä, niin se vain aika menee.
[/quote]
Niinpä, kymmenen, kaksikymmentä vuotta menee ettei huomaakaan, ja kohta huomaa olevansa [Kauhistus] jo viisikymppinen...
Mukulat eivät vain tätä tajua, odottaessaan kieli pitkällä milloin joulupukin tuloa, lukuvuoden loppua, ajokortin saamista tai sitä valmistumista.
Valmistumisen jälkeen ne vuodet alkavat juoksemaan ihan eri tahtiin, kun ei enää ole samanlaisia virstanpylväitä tavoiteltavana.
Mulla päinvastaisia kokemuksia.
Samassa työpaikassa 46 vuotias mies jota voisin panna mennen, tullen ja palatessa. K Ä S I T T Ä M Ä T T Ö M Ä N jumalaisen seksikäs. uuuuhh!!!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:48"]
[/quote]
Niinpä, kymmenen, kaksikymmentä vuotta menee ettei huomaakaan, ja kohta huomaa olevansa [Kauhistus] jo viisikymppinen...
Mukulat eivät vain tätä tajua, odottaessaan kieli pitkällä milloin joulupukin tuloa, lukuvuoden loppua, ajokortin saamista tai sitä valmistumista.
Valmistumisen jälkeen ne vuodet alkavat juoksemaan ihan eri tahtiin, kun ei enää ole samanlaisia virstanpylväitä tavoiteltavana.
[/quote]
No entä sitten? Ap:lle nuo vuodet ovat joka tapauksessa vielä edessäpäin. Katkerasta vuodatuksestasi päätellen sinulle on enää eläkeikää ja vanhuutta tiedossa.
On aivan kummallista tuo teidän logiikkanne. Nuoren naisen tulisi ottaa vanha mies siksi, että aika rientää heidänkin kohdallaan kohti vanhuutta ihan justiinsa. Nuoren naisen tulisi ymmärtää tämä ja nöyrtyä siksi kerralla vanhuuteen, valitsemalla jo pian kuoleva kumppani. Silti kuitenkin te samat keski-ikäiset lähdette iskemään nuoria naisia sillä asenteella että "ei me vielä mitään vanhoja olla, vaan miehiä parhaassa iässä!"
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:56"]
Samassa työpaikassa 46 vuotias mies jota voisin panna mennen, tullen ja palatessa. K Ä S I T T Ä M Ä T T Ö M Ä N jumalaisen seksikäs. uuuuhh!!!
[/quote]
Äläs alapeukuttele siellä! Minä tunnen seksikkään mehen ku se ohi kävelee. Housut kostuu joka ikinen kerta :D. Mielettömän ihana...ja saavuttamaton :/.
Mullekin noi 40-50-vuotiaat ukot valittavat pakit saadessaan, et aika menee minunkin kohdallani tosi nopeasti ja olen aivan kohta 50-vuotias...
siis miten helvetissä se liittyy siihen, että en 25-vuotiaana ole kiinnostunut 50-vuotiaasta? En varsinkaan, kun ikäeroa on saman verran oman isäni kanssa. Miksi noille ukoille ei kelpaa oman ikäiset naiset, varsinkin kun niin kovasti vauhkoavat nuorten naisten tyhmyyttä ja elämänkokemuksen puutetta?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:01"]
[/quote]
Äläs alapeukuttele siellä! Minä tunnen seksikkään mehen ku se ohi kävelee. Housut kostuu joka ikinen kerta :D. Mielettömän ihana...ja saavuttamaton :/.
[/quote]
Hohhoijaa, keski-ikäinen ukko palstalta bongattu...
Silti kuitenkin te samat keski-ikäiset lähdette iskemään nuoria naisia sillä asenteella että "ei me vielä mitään vanhoja olla, vaan miehiä parhaassa iässä!"
[/quote]
Täältä 50 vuotiaiden silmien takaa kun maailmaa katsoo, niin ei itseään tunne yhtään sen vanhemmaksi kuin neljännesvuosisata sitten. Miehet kuin ole itseään peilistä vahtaamassa kuin saunassa partaa ajaessa, ja silloinkin peili sen verran huurussa ettei siinä muutama vuosi sinne tai tänne näy missään :D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:03"]
Mullekin noi 40-50-vuotiaat ukot valittavat pakit saadessaan, et aika menee minunkin kohdallani tosi nopeasti ja olen aivan kohta 50-vuotias...
siis miten helvetissä se liittyy siihen, että en 25-vuotiaana ole kiinnostunut 50-vuotiaasta? En varsinkaan, kun ikäeroa on saman verran oman isäni kanssa. Miksi noille ukoille ei kelpaa oman ikäiset naiset, varsinkin kun niin kovasti vauhkoavat nuorten naisten tyhmyyttä ja elämänkokemuksen puutetta?
[/quote]
Parempi mahdollisuus jälkikasvun saamiselle kuin oman ikäisen kanssa, ja on muksulla sitten vanhempanakin vielä toinen vanhempi elossa :)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:03"]
[/quote]
Parempi mahdollisuus jälkikasvun saamiselle kuin oman ikäisen kanssa, ja on muksulla sitten vanhempanakin vielä toinen vanhempi elossa :)
[/quote]
No hyi. Eihän vanhoilla miehillä varmaan ees seiso.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:03"] Mullekin noi 40-50-vuotiaat ukot valittavat pakit saadessaan, et aika menee minunkin kohdallani tosi nopeasti ja olen aivan kohta 50-vuotias... siis miten helvetissä se liittyy siihen, että en 25-vuotiaana ole kiinnostunut 50-vuotiaasta? En varsinkaan, kun ikäeroa on saman verran oman isäni kanssa. Miksi noille ukoille ei kelpaa oman ikäiset naiset, varsinkin kun niin kovasti vauhkoavat nuorten naisten tyhmyyttä ja elämänkokemuksen puutetta? [/quote] Parempi mahdollisuus jälkikasvun saamiselle kuin oman ikäisen kanssa, ja on muksulla sitten vanhempanakin vielä toinen vanhempi elossa :) [/quote] No hyi. Eihän vanhoilla miehillä varmaan ees seiso.
[/quote]
Siinä se sitten nähtiin, uteliaisuus voitti :D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:03"] Mullekin noi 40-50-vuotiaat ukot valittavat pakit saadessaan, et aika menee minunkin kohdallani tosi nopeasti ja olen aivan kohta 50-vuotias... siis miten helvetissä se liittyy siihen, että en 25-vuotiaana ole kiinnostunut 50-vuotiaasta? En varsinkaan, kun ikäeroa on saman verran oman isäni kanssa. Miksi noille ukoille ei kelpaa oman ikäiset naiset, varsinkin kun niin kovasti vauhkoavat nuorten naisten tyhmyyttä ja elämänkokemuksen puutetta? [/quote] Parempi mahdollisuus jälkikasvun saamiselle kuin oman ikäisen kanssa, ja on muksulla sitten vanhempanakin vielä toinen vanhempi elossa :) [/quote] No hyi. Eihän vanhoilla miehillä varmaan ees seiso.
[/quote]
Siinä se sitten nähtiin, uteliaisuus voitti :D
[/quote]
Ei oo uteliaisuutta vaan toteamus. Vanha mies on kaukana haluttavasta.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:21"]
[/quote]
Olet vielä nuori, joten saatat järkyttyä: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801047045039_uu.shtml
En inhonnut nuorena mitään niin paljon kuin limaisia, ällöttäviä vanhoja ukkoja, jotka tuli mairea ilme naamallaan ehdottelemaan. Olin iltatöissä opiskelun aikana ja ne bussimatkat juoppojen äijien seurassa olivat painajaismaisia. Seuraan väkisin tuppautumista, lässytystä, tivaamista, vonkaamista, mielistelyä ja sit aina - siis aina, perään huorittelua ja muuta raivoamista.
Vannoin, et ikinä ei tommoista minun viereltäni löydy. Eikä sitten tosiaan löydy DDD. Naimattomana ole pysynyt ja nyt kun katselen ikäisteni (50 v.) aviomiehiä, niin tuppaa hymyilyttämään. Mietin aina, et kuka niistä on vastaavanlainen ällöttävä vonkaaja ja säilyttääkö niistä kukaan edes rahtusen arvokkuutta. Aika vähissä on sellaiset vanhemmat miehet, jotka kelpuuttaisin.
Niin, ja kyllä ne vonkaa edelleen, mut bussissa sentään olen näkymätön. Ah vapaus!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:36"]Kertoo jotain aloittajasta, jos tuollaisia ehdotuksia satelee. Sorry. [/quote] Mitä se kertoo?
[/quote]
Liikut paikoissa, joissa alistut tuollaisille kommenteille. Tai habituksesi viestii tuollaisille miehille vihjailuja.