Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko merkkilaukkuinnostus kokonaan ohi?

Vierailija
25.12.2021 |

5-10 v sitten tällä palstalla oli päivittäin ketjuja merkkilaukuista ja vastaavista luksusasusteista. Nykyään ei lainkaan. Johtuuko tämä siitä, että palstan naiset ovat aikuistuneet ohi sellaisten juttujen, vai siitä, että merkkilaukut ovat ylipäätään jo täysin poissa muodista?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on ostaa sijoitusasunto, kun niitä on Helsingissä 4000 tyhjillään, Vantaalla 2000 ja Espoossa 2000.

Eläkeläisiä on 1,6 miljoonaa, asuntoja vapautuu joka viikko.

Vierailija
82/87 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMV on alle 35-vuotiaiden nuoriso auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän edelleen merkkilaukuista. Ei ole innostus hiipunut. Tällä palstalla vaan on niistä täysin turhaa keskustella. En ymmärrä miksi ei voi pysyä poissa keskusteluista jotka ei kiinnosta. En minäkään anna ohjeita lasten kasvatukseen kun en siitä mitään tiedä.

Vierailija
84/87 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse haluaisi tulla ryöstetyksi laukun takia. Pidän itse merkkilaukun esim. Luis Vuottonin laukkujen ostajia yksinkertaisina. Saman rahan voisi käyttää muuhunkin, niin jotkut käyttää monta tonnia johonkin tuollaiseen roskaan. Ja todellakaan ei ole mikään sijoitus.

Tämän takia merkkilaukuista ei viitsi täällä puhua kun asenne on tämä. Varmaan aika nuoren ihmisen kommentti tämäkin. Minä olen ollut työelämässä kohta 30 vuotta. Omakotitalo pk-seudulla maksettu ja lapset kohta täysi-ikäisiä. Kaapistani löytyy useampi LV laukku, eri kokoisia eri käyttötarkoituksiin pikkulaukusta matkalaukkuun. Tuntuu kovin oudolta että joku pitää minua laukkujen takia yksinkertaisena.

Miksi sen juuri pitää LV laukku? Miksei joku muu käynyt? No siksi koska sinäkin tulit aivopestyksi tälle jenkkien "laukkumanialle" Huvittavaa miten ison maailman naisten kaakatus villitykset rantautuvat tännekkin pohjolan perukoille. Panostaisitte vaikka parempiin koruihin tai huiveihin. Mutta ei, pitää just se massatuotettu LV roikkua olalla. 

Sä ilmeisesti uskot omiin mielipiteisiisi täysin sokeasti. Kyllä mulla on muitakin kuin LV-laukkuja. Ja tiedoksesi että en omista ainuttakaan logolaukkua. Mutta olen varmaan sitten typerä jenkki-kaakattaja joka tosin rakastaa ranskalaisia luksustuotteita ja panostaa niihin. On mulla myös Catierin kello ja koruja. Veikkaan että nekin on sun mielestä pelkkää kaakatusta. Kaaak kaaak vaan.

Vierailija
85/87 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän edelleen merkkilaukuista. Ei ole innostus hiipunut. Tällä palstalla vaan on niistä täysin turhaa keskustella. En ymmärrä miksi ei voi pysyä poissa keskusteluista jotka ei kiinnosta. En minäkään anna ohjeita lasten kasvatukseen kun en siitä mitään tiedä.

Komppi tälle. Merkkilaukut herättää uskomattoman paljon negatiivisia tunteita ihmisissä. Niistä on täysin mahdoton keskustella täällä kun nämä "laukut on typerien naisten typeriä kotkotuksia" -tyypit dominoi.

Vierailija
86/87 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin enää junteilla on Isot Mustat Chanelit.

He oikein puhuvat että kun ei voi laittaa Chanelia päiväkotiin eikä jalkapalloharkkoihin eikä sinne Lidliin kun muilla ei ole Chanelia. Että joutuu laittamaan vain Celinen. Heh. Huvittuneina nauretaan näille parille joilla oma käsilaukku on elämän keskiössä ja pitävät itseään sen takia parempana ihmisenä. 

Tyylikkäimmillä ladyillä on Designer-nahkalaukut Italiasta, sellaiset joissa logo ei ole isosti esillä. 

Vierailija
87/87 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meni tuokin hömpötys...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä