Miten kaksio mahtuu parvekkeelle?
Aika paljon on vuokrailmoituksia, joissa on yksiö tai kaksio parvekkeella. Iso parveke? Mitenkäs sisäänkäynti?
Nyt sitten odotellaan, että joku tulee kertomaan, että olen hölmö ja mitä noissa tarkoitetaan, ei tartte kertoa, kiitos.
Kommentit (12)
Onhan parvekkeella järjestetty hiihtokilpailuitakin.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:47"]
Ei napannut kyllä tää provo...
[/quote]
Miten niin provo? Tässä oli tarkoitus irvailla ilmoituksen kielioppivirheelle. Ap.
Niin tai kaksio lasitetulla parvekkeella, siinähän näkyy kaikki.
Jos kyseessä on kielioppivirhe niin mitenhän ap itse ilmaisisit asian järkevämmin, mutta edelleen ytimekkääksti?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:53"]Jos kyseessä on kielioppivirhe niin mitenhän ap itse ilmaisisit asian järkevämmin, mutta edelleen ytimekkääksti?
[/quote]
Parvekkeellinen kaksio?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:53"]Jos kyseessä on kielioppivirhe niin mitenhän ap itse ilmaisisit asian järkevämmin, mutta edelleen ytimekkääksti?
[/quote]
Vaikka parvekkeellinen kaksio?
Joko noin kuten on edellä sanottu tai kuten monet tekevät: 2 h+k+kph+parveke.
Hulppea, yli 200 neliöinen rivitaloasunto uima-allasosastoineen ja upeilla maisemilla parvekkeella. Tahtoo tämän.
Hesestä voi myös tilata hampurilaisen ranskalaisilla
Olen myös törmännyt mielipidekirjoituksessa siihen, että "kerrostalo ei ole koirille eikä kissoille luonnollinen elinympäristö, vaan omistajalleen elintasokapine, joka lähtee ulkoiluttamaan omistajaansa."
Ja kehuipa yksikin ilmoitus, että "Valoisa iso eteläparveke, suojaisat näkymät makuuhuoneisiin" hmmm...?
Rauman kaupungin järjestyssäännön mukaan kerrostalon porraskäytävässä "tulee näkyvällä ja tarvittaessa erikseen valaistavalla paikalla olla taulu, jossa on huoneistojen haltijain suku- tai toimielimet"
Lähde: SK, Jyvät ja akanat
Entäs keittiö tiiliseinällä? Aikamoista.