Jippii, sain veronpalautuksia yli 700 €!
Juu, pieni summa monille, mulle iso raha. Oon hyvissä fiiliksissä!
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:46"]Vedänkö pohjat?
Tänään tuli ilmo ja saan 14e takaisin :) tähän asti saanut aina useampia satasia.
[/quote]
Eikä sitä edes makseta sulle :D
Minä vielä odottelen. Jotain siinä on plussalla jo valmiiksi ja työmatkakulujen jälkeen palautusta pitäisi olla noin 1000 euroa. Käytän tietoisesti verokarhua säästöpossuna nostamalla prosenttiani joka vuosi.
Tänään tuli ilmo ja saan 14e takaisin :) tähän asti saanut aina useampia satasia.
[/quote]
Mitenniin pohjat? Omia rahojahan nuo palautukset on eikä mitään valtion lahjoituksia
[/quote]
Tuo on loistavasti mennyt. Ilmeisesti korjasit verokorttia loppuvuodesta?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:47"]Oon kai ihan pöljä. Näkeekö veroehdotuksesta palnko pitää maksaa/saa? En palauttanut ehdotusta kun ei ollut lisättävää mutten huomannut pitääkö palauttaa vai maksaa..
[/quote]
Oot kyllä vähän pöljä :D Näkee siitä. Ja siinä on myös se tilisiirtolomake millä maksat jos mätkyjä tuli.
[/quote]Johtuu varmaan yrittäjyydestä etteivät laita mitään summia.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:53"]
Minä vielä odottelen. Jotain siinä on plussalla jo valmiiksi ja työmatkakulujen jälkeen palautusta pitäisi olla noin 1000 euroa. Käytän tietoisesti verokarhua säästöpossuna nostamalla prosenttiani joka vuosi.
[/quote] Sensijaan etta itse nostaisit korkoa tuosta summasta lahjoitat sen valtiolle. Onhan se hyva etta joku on noin avokatinen.
en ymmärrä tätä ainaista nillittämistä "lainasit rahat valtiolle". jengi laittaa rahaa säästöön pankkiin ja ties minne rahastoihin, lainaamista sekin on. vai luuletteko etta pankilla on joku roope ankan säästö-allas missä ne teidän rahanne ovat liikkumattomana säästössä teitä varten?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:41"]en ymmärrä tätä ainaista nillittämistä "lainasit rahat valtiolle". jengi laittaa rahaa säästöön pankkiin ja ties minne rahastoihin, lainaamista sekin on. vai luuletteko etta pankilla on joku roope ankan säästö-allas missä ne teidän rahanne ovat liikkumattomana säästössä teitä varten?
[/quote]
Näistä sentään saa korkoa
Mätkyjä tuli 75 euroa, mutta korjauksen jälkeen pitäisi tulla palautusta noin 1500 euroa.
Piti korjata prosenttia loppuvuodesta, mutta oli kaikenlaista muuta ajateltavaa enkä jaksanut hoitaa. Eipä mennyt pahasti pieleen kuitenkaan. Odotin enemmän mätkyjä.
Nyt täytynee korjata prosentti seuraavaan palkkaan kun palkka hieman noussut. Sais vaan aikaiseksi soittaa ja pyytää korjausta.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:47"]Oon kai ihan pöljä. Näkeekö veroehdotuksesta palnko pitää maksaa/saa? En palauttanut ehdotusta kun ei ollut lisättävää mutten huomannut pitääkö palauttaa vai maksaa.. [/quote] Oot kyllä vähän pöljä :D Näkee siitä. Ja siinä on myös se tilisiirtolomake millä maksat jos mätkyjä tuli. [/quote]Johtuu varmaan yrittäjyydestä etteivät laita mitään summia.
Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vaan? Ja olet siis yrittäjä...
Minäpä tiedän että mätkyä tulee toista tonnia :/