Tulevat veronpalautukset/mätkyt
Onko näistä tullut teille viime aikoina postia? Kun mediassa ja somessa olen kuullut ihmisten puhuvan niistä jo huhtikuun alussa/maaliskuun lopussa. Minulle ei ole tullut asiasta postia. Olisiko pitänyt tulla? Vai tuleeko ne porrastetusti ja viiveellä (esim. sukunimen tai asuinpaikan mukaan)?
Kommentit (15)
Esitäytetty veroilmoitus. Ei ole tullut tännekään.
Tuli jo aikoja sitten, mutta en saanut tietää summaa, koska ex-mies oli katsottu vielä puolisokseni ja hänellä yritys, jonka tilinpäätös pitää jättää vasta tässä kuussa. Laitoin korjauksen, ettei ole puolisoa ollut koko viime vuonna, silti saan vastauksen vasta syksyllä.
Kyllä esitäytetty veroilmoitus on tuloillaan jokaiseen talouteen, tulee porrastetusti, ei tarvetta paniikkiin.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:10"]Kyllä esitäytetty veroilmoitus on tuloillaan jokaiseen talouteen, tulee porrastetusti, ei tarvetta paniikkiin.
[/quote]
Ok! Pelkäsin jo, että on hukkunut postissa tai minun verotiedoissani on jotain pahasti pielessä ja siksi viivästys.. Eli onneksi ei. :D Kiitos! :) Ja kiitos muillekin vastauksista! -ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:16"]
Näkeeks näitä netistä?
[/quote]
Ei.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:15"]Saan palautuksia 350e :)
[/quote]
mullakun tuli just tänään. 500e tulossa. Ulosottoon menee, ja ehkä ensvuonna onkin jo 0e ulosotossa :)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:16"]
Näkeeks näitä netistä?
[/quote]
Ei.
[/quote]
Uskomatonta, että netissä näkee jo lähes kaiken, mutta mätkyt ja palautukset ilmoitetaan kivikautisella tavalla
Valitettavasti minä ainakin sen kirjeen jo sain.. Taitaa porrastetusti tulla..
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:26"]Valitettavasti minä ainakin sen kirjeen jo sain.. Taitaa porrastetusti tulla..
[/quote]
Tais tulla mätkyjä?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:16"]
Näkeeks näitä netistä?
[/quote]
Ei.
[/quote]
Uskomatonta, että netissä näkee jo lähes kaiken, mutta mätkyt ja palautukset ilmoitetaan kivikautisella tavalla
[/quote]
Veroehdotuksen korjaus kannattaa tehdä netissä. Aikaa on toukokuun alkupuolelle asti. Matkakulut ainakin minulta muuttuu, en tajunnut korjata viime vuonna verokortille.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:16"]
Näkeeks näitä netistä?
[/quote]
Ei.
[/quote]
[/quote]
No mutta näkee sieltä että minkä verran veroja pitäisi olla maksettuna, ja viime vuoden palkkatodistuksesta näet mitä olet maksanut ennakkoon. Jos ennakko on suurempi=palautuksia. Jos pienempi=mätkyjä erotuksen verran. Ei tää mitään ydinfysiikkaa ole.
Eikös ensin tule veroehdotus? Ja se tulis näihin aikoihin?