Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaveripiirissäsi joskus ollut tai on cockblocker?

Vierailija
09.04.2015 |

Onko ystäväpiirissäsi ollut koskaan cockblokkaajaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aikoja sitten yksi, jolle kuului kaikki huomio.
Muistan vieläkin miten hän parikymmentä vuotta sitten omissa häissään tuli väliin kun minulla oli flirtti päällä yhden tyypin kanssa =D

Vierailija
2/3 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli kyllä 20 vuotta sitten eräs tyttökaveri jonka oli aina pakko ängetä väliin jos joku tuli baarissa jutustelemaan kanssani. Muutama mies jopa kysyi että miten annat ystäväsi käyttäytyä noin, minulle se nyt oli kuitenkin se ja sama ja koin hänen paniikki-interventionsa lähinnä huvittavina.

Ei ihan niin kauan sitten, kun olin työkaverin kanssa baarissa ensimmäistä kertaa vuosiin niin kaverini minulle aiemmin tuntematon sisko osui paikalle eikä kestänyt kun joku pöytään tullut mies kiinnitti minuun liikaa huomiota. Siinä oli kyllä nähtävää kun keski-iän kynnyksellä oleva nainen mekasti ja yritti tunkea istumaan ko. tyypin syliin :D. Äijä antoi minulle numeronsa mutta en viitsinyt soittaa kun tyyppi oli kuulemma kaverin epätoivoisen siskon entinen hoito. Mitäpä siinä enempää draamaa kehittämään :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:16"]

Ei ihan niin kauan sitten, kun olin työkaverin kanssa baarissa ensimmäistä kertaa vuosiin niin kaverini minulle aiemmin tuntematon sisko osui paikalle eikä kestänyt kun joku pöytään tullut mies kiinnitti minuun liikaa huomiota. Siinä oli kyllä nähtävää kun keski-iän kynnyksellä oleva nainen mekasti ja yritti tunkea istumaan ko. tyypin syliin :D. Äijä antoi minulle numeronsa mutta en viitsinyt soittaa kun tyyppi oli kuulemma kaverin epätoivoisen siskon entinen hoito. Mitäpä siinä enempää draamaa kehittämään :).

[/quote]

Vähän typerä kommentti. Siis kyseessä oli tämän "epätoivoisen" ja "keski-iän kynnyksellä mekastavan" naisen eksä, jota kohtaan tällä ehkä oli vielä tunteita? Ei tuossa ole minusta kyse mistään yleisestä cockblocker-ilmiöstä, vaan siitä, että naista satutti nähdä eksänsä flirttailemassa muiden kanssa. Fiksuna olisi tietysti poistunut paikalta nuolemaan haavojaan, mutta joskus tunteet vievät voiton, varsinkin jos alkoholia on käytetty.