Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tapailemani mies naimisissa?

Vierailija
09.04.2015 |

Olen tapaillut jonkin aikaa yhtä miestä, mutta en usko että hän on minulle aivan rehellinen. Mies asuu yksin. Olen käynyt hänen kotonaan ja nähnyt keittiön hyllykössä muun roiman joukossa kultaisen sormuksen!! Ei ole sanonut mitään sormuksesta, luulee kai etten ole nähnyt sitä. Olen toisella kertaa kysynyt, onko hänellä joku nainen ja väittää ettei ole. Nyt kysynkin, voiko miehen naimisissa oloa selvittää jostain?  

Sanon vielä, että en aio suhteeseen miehen kanssa, koska en luota. Nyt haluaisin vain mielenkiinnosta tietää, onko hän naimisissa. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm mullakin on muuten kultasormus vaikka en olekkaan naimisissa. Lisäksi en mielelläni kutsu naisia luokseni, koska kämoppä on enemmän varasto kuin koti. PÅarhaillaan seurustellut yli vuoden ilman, että kutsuin naista kylään. Sormus voi olla vaikka mummon jäämistöä tai kindermunasta.

Vierailija
22/34 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasta valehtelijaa kyllä jaksa kattella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, talo palanut ja kertoo vasta kun pitäisi pokaaleita näyttää... Ainakin valehtelija on.

Vierailija
24/34 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse hyvä ihminen.

Vierailija
25/34 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestörekisteri?

Vierailija
26/34 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:55"]

Kuinka usein näette? Vietätkö öitä miehen luona? Onko hän Facebookissa?

[/quote]

Olen melko uusi tuttavuus, tavattiin tänä vuonna. En ole ollut yötä miehen luona, käynyt vain päivällä lounaalla ja illalla illallisella. Miehellä ei ole Facebookia. AP
[/quote]

Facebookittomuus on pahin juttu, muuten voiskin sietää mitä vaan mutta...

Vierailija
27/34 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:45"]

Juokse hyvä ihminen.

[/quote]

Tätä olen itsekin ajatellut. :) Minusta miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissa. Ollaan tunnettu melko lyhyt aika ja saamani vaikutelma on jo nyt tämä. Mies antaa myös ymmärtää, että hän on suosittu naisten keskuudessa. Voi olla, että miehellä on joku nainen, hän on kuitenkin puhelias ja itsevarman oloinen, saa kyllä jonkun naisen puhutuksi ympäri. Minusta tämä juttu kuitenkin haiskahtaa ja pahasti. AP

Vierailija
28/34 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:50"]

Väestörekisteri?

[/quote]

Miten tuolta saa tietoja? AP

Vierailija
29/34 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, kultainen sormus "tippi Rositalta ".

jätä hei se nainen. se parkuu kumminkin täällä pirunkeppinsä kanssa.

Vierailija
30/34 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy siltä "mamun" kaverilta, se on käynyt hoitelemassa sen naishäirikön joka tänne spekuloi omaa elinaikaansa.

Vierailija
31/34 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:52"]

No kysy mieheltä

[/quote]

Olen kysynyt ja väittää, ettei ole. AP

[/quote]

Olet siis kysynyt, onko hän naimisissa. Kysypä seuraavaksi, kenen tuo kultainen sormus tuolla romujen joukossa oikein on. Jos vastaus on "joku sormus vain", kysy, onko se hänen kihlasormuksensa. Jollei ole, kysy, onko se hänen vihkisormuksensa. Jollei ole, kysy, onko se jonkun muun kihlasormus. Ja niin edelleen.

Joiltakin ihmisiltä on kysyttävä suoraan ja mieluiten muotoiltava kysymys niin, että vain "kyllä" tai "ei" on mahdollinen vastaus.

Vierailija
32/34 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:34"]Hmm mullakin on muuten kultasormus vaikka en olekkaan naimisissa. Lisäksi en mielelläni kutsu naisia luokseni, koska kämoppä on enemmän varasto kuin koti. PÅarhaillaan seurustellut yli vuoden ilman, että kutsuin naista kylään. Sormus voi olla vaikka mummon jäämistöä tai kindermunasta.
[/quote]

Kultainen sormus kindermunasta? :D

Vierailija
33/34 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy maistraatista miehen nimellä ja syntymäajalla.

Vierailija
34/34 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on miekkonen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan