valinta on vaikea SANNI vai MINEA?
siis juuri teidän mielipidettä kysyn ja sanokaa pliis ihan suoraan mielipide..meidän tyttö on saamassa nimen mutta jospa tämä kysely himppusen auttaisi vaikeassa valinnassa..
Eli Sanni Justiina Jannentytär vai Minea Tuulia?
Kommentit (16)
Toiset nimet ovat molemmissa vaihtoehdoissa ihan hyvät, mutta Minea on mielestäni kauniimpi nimi kuin Sanni.
Tokat ja kolmannet nimet voivat olla vaikka mitä, jos ekalla kutsutaan. Sanni ja Minea ovat kauniita molemmat, itse ottaisin Sannin (pikkukakkosesta olisi tullutkin, jos olisi ollut tyttö).
Onnea pienestä tytöstä!
Sanni on turhan yleinen nimi. Ja minustakin nuo -poika ja -tytär-nimet on hirveitä.
Toinen nimi on Minea-yhdistelmässä kauniimpi, mutta ei toisilla nimillä ole käytännössä mitään merkitystä, ei niitä kukaan koskaan käytä eikä muista.
En kyllä tajua, miksei voisi olla vaikka Sanni Tuulia?
MINEAN KOKONAISUUS ON PALJON PAREMPI, Justiina ja Jannentytär?? yäk yäk yäk!!
Ehdottamistasi vaihtoehdoista SANNI
yhtä suosittu nyt kun Janicat, Nicot ja Jennat aikanaan.
Tiesittekö, että se on vanha, suomalainen nimi - johdettu aikoinaan Aleksandrasta. Siinä ei ole mitään aineksia lähiönimeksi.
Ja itse kyselyy, Sanni on todella kaunis nimi. Mineakin on kaunis, mutta ei mielestäni konstailematon ja suomalainen kuten Sanni.
ihan ok, mutta Sanni on persoonallisempi
Minea on kaunis nimi, mutta tullut kovasti muotiin, enemmän lähiönimi ja teiniäitien lasten nimi kuin Sanni. Valitsisin kutsumanimeksi Sannin. Toisista nimistä tuo Justiina on ihana, laittaisin sen kutsumanimeksi, jos näistä pitäisi valita. Tuulia ei minusta ole kiva eikä Jannentytär.
Ehdotan
Justiina Sanni Minea
Jos nuo ovat välttämättä ekat nimet, niin silloin
Sanni Minea Justiina
noita toisia nimiä vielä miettisin :)
Minea muistuttaa vain Sinuhe egyptiläisen typerästä eukosta, joka murhattiin hyväuskoisuutensa takia.
mutta tuo Justiina Jannentytär kamala!
Minkä tyyppinen teidän sukunimi on? (esim. millä kirjaimella alkaa, onko -nen loppuinen tms.) Mun mielestä riippuu pitkälti siitä, mikä sopii parhaiten etunimeksi. Siis että ne nimet joita ihminen päivittäin käyttää, täytyy sopia yhteen ja olla nättejä.
Sanni olisi kivempi etunimenä kuin Minea, mutta kokonaisuus huomioiden tuo Minea Tuulia on parempi.