Mies: "Oikeasti kauniiden naisten ei tarvitse opiskella."
Miespuolinen kaverini siis sanoi tämän. Häneen mukaansa yliopistosta on turha yrittääkään löytää todellisia kaunottaria, sillä oikeasti kauniit löytävät kyllä rikkaan miehen. Tuohduin tästä koko naissukupuolen puolesta, ja mies oli aidosti hämmästynyt: "No eikö tämä olekaan ihan itsestäänselvyys?"
Miea on itse komea OTM. Hän kävi kuulemma hakemassa maisterinsa, että saisi pyydystettyä itselleen niitä ei-yo-naisia jotka täyttävät hänen standardinsa.
Kommentit (26)
Puhuu faktoja vastaan. On tutkittu, että keskimääräistä kauniimmat ihmiset menestyvät paremmin, tulevat esimerkiksi valituiksi haastatteluissa jne. Kauneus tuo myös itsevarmuutta, jota korkeasti kouluttautuminen vaatii. Katsokaapa ympärillenne ammattikoulun aulassa ja yliopiston aulassa ja verratkaa...
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:53"]
Tottahan tuo on. Lisäksi koulutettu nainen on varsinainen erotiikan tappaja.
M33, akateeminen
[/quote]
Naiset usein syyllistävät miehiä siitä, etteivät anna naisten kouluttautua. Mitä naiset eivät tällöin ymmärrä, on että naisilla korkeat virat, urakeskeisyys ja usein näihin liittyvä korkeakoulutus eivät ole seksikkäitä ominaisuuksia naisilla, toisin kuin vaikkapa lääkärin tai johtajan ammatti miehellä.
Olen samaa ja eri mieltä, koulutus on mielestäni jopa vaatimus naiselle, mutta sellainen 100% panostaminen uraan ja kyynärpäillä taistelu oman uran edistämiseksi, sun muut, niin ne kyllä ovat turn-off.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:53"]Tottahan tuo on. Lisäksi koulutettu nainen on varsinainen erotiikan tappaja.
M33, akateeminen
[/quote]
Hassua. Mun tapaamiani miehiä kiihottaa se, että mä olen kaunis ja seksikäs nainen ja korkeasti koulutettu. Oonpa kuullut sängyssä kutsuttavan mua tittelilläni samalla, kun mies on pitänyt hiuksista kiinni ja laittanut takaapäin :) Pitää tietysti olla miehelläkin hyvä itsetunto.
Siis tapahtuiko tuo 1600-luvulla?