Miksi vietät joulupäivääsi notkumalla vauvapalstalla?
Kommentit (35)
Kinkkua siivuina mässytän tässä samalla ja raavin pallejani. Kiitos Jeesus!
Täällä on joulunakin niin huippuälykkäitäkeskusteluja, etten malta olla millään poissa ja lisäämässä tyhmiä kommentteja keskustelun kiihdyttämiseksi
Tätä oli elämäni,
Näin kaikki rullas,
Päivästä päivään,
Kunnes kuulin kutsumuksein
Koska ei ole muijaa valittamassa.
Yritän uskotella itselleni että täällä käydään älyllistä keskustelua, joten siksi en voi tehdä opintotehtäviäni.
Ei ole just muuta nyt. Kohta menen saunaan.
No missäs sitä jos ei täällä?
Ulkonahan on pakkasta!
No jos tää 16 jälkeen päiväksi vielä lasketaan, niin siksi koska olen aamulla tehnyt 2h lumitöitä, sen jälkeen ajanut 50km päähän auraamattomia teitä vanhemmilleni kuuntelemaan valitusta ja kitinää joulupuuroateriaksi naamioituna, ja tulin kotiin vasta hetki sitten. Avasin välittömästi oluen, ja istahdin sohvalle vauvikselle, enkä tee tämän n. puolen tunnin täällä pyörimisen jälkeen enää mitään muuta kuin menen nukkumaan.
Tämähän on yksinäisen ihmisen pieni ilo. Kuin iso mielisairaala, jossa jokainen saa olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Yritän uskotella itselleni että täällä käydään älyllistä keskustelua, joten siksi en voi tehdä opintotehtäviäni.
Samis
Olen yksin kotona kun aamuvuorosta kotiuduin ja puolisollani puolestaan iltavuoro. Hetken tässä huilaan ja sen jälkeen herkkuja nenän alle. Sitten lisää palstailua tai jotakin ohjelmaa katselen.
En vietä joulua, joten minulle tämä on tavallinen lauantai. Kotitöiden lomassa katson Youtubea tai televisiota, chattailen tai palstailen.
No, meillä syötiin äsken jouluateria ja nyt lapset leikkivät saamillaan lahjoilla (saivat vasta tänä aamuna koska se on amerikkalainen tapa) ja mies vastailee työmaileihin. Onhan tässä aikaa tiskikonetta odotellessa ja miettiessä mitä äänikirjaa kuuntelisi.
Multitaskaan. Masturboin samalla.
Mies katsoo jotain kotimaista elokuvaa ja minä katselen tietokoneen viereisestä telkasta joulu konsertteja ja samalla surffailen netissä. Meillä on riittävän iso omakotitalo jossa kumpikin saa omaakin rauhaa eikä toisen tarvitse toista viihdyttää koko ajan vaan keksimme omaakin tekemistä.