120 kpl pussikeittoja, maku aivan hirveä
No niin ostin sitten vähän reilummin pussikeittoja. Maku minttusuklaa. Ja todellakin maistuu aivan kamalalle. Lähes oksennan joka kerta kun yritän juoda :( Miten saisin ne kurkusta alas?
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:18"]No niin ostin sitten vähän reilummin pussikeittoja. Maku minttusuklaa. Ja todellakin maistuu aivan kamalalle. Lähes oksennan joka kerta kun yritän juoda :( Miten saisin ne kurkusta alas? [/quote] Auts Auts itse innostui myös ovat vielä postissa.......
[/quote]
Voitteko vihjaista mistä noita tilasitte? :)
[/quote]
Hyvinvoinnin tavaratalossa oli vähän aikaa sitten tarjouksessa Naturdietin minttusuklaapakkauksia 5€/12 pss. Päivämäärä oli menossa umpeen.
[/quote]
Ok, kiitti vinkistä. Siellä ei enää ollu mutta Terveysmarketissa on samaa tavaraa 5,95 €. Myös päiväys menossa.
Älä heitä roskiin niitä pusseja, vaan laita banaanin, avocadon, siemenien kanssa tehosekoittimeen, ja teet täyttävämmän pirtelön. Pitää pitempään nälkää, eikä ole niin pahanmakuista.
Mulla on Nutrilett-vaniljapirtelöpusseja, joiden päiväys on ylitetty jo 11-2 vuotta sitten, eikä ole menneet miksikään. Nam, ne on hyviä. Tosin lisään hedelmiä, siemeniä yms. siihen, ja laitan tehosekoittimeen.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:18"]No niin ostin sitten vähän reilummin pussikeittoja. Maku minttusuklaa. Ja todellakin maistuu aivan kamalalle. Lähes oksennan joka kerta kun yritän juoda :( Miten saisin ne kurkusta alas? [/quote] Auts Auts itse innostui myös ovat vielä postissa.......
[/quote]
[/quote]
https://www.terveysmarket.fi/tuoteryhmat/79-naturdiet/tuote/717-naturdiet-vlcd-drinkmix-suklaa-minttu-pvm-05-2015/
En ymmärrä ollenkaan näitä, joiden mielestä pitäisi syödä jotain todella pahanmakuista vaikka väkisin, jotta laihtuisi.
Miksi ei syö jotain hyvää VÄHEMMÄN?
Koita laittaa se pirtrlö pakastimeen, kohmeisena vois maistua.
Ainakin nutriletin suklaa on tuolla tavalla lähes hyvää.
Itse rakastan Nutriletin metsämarjapusseja. Pidän itse Nutriletin avulla vähäkalorisia päiviä aina silloin tällöin, ja minulla on "tavallisinakin" päivinä oikein himo noihin pirtelöihin.
Ihanaa kylmää juomaa.
Ei liity asia minttusuklaaseen, tulin vaan uskoutumaan tällaisen asian.
Niin, minun mielestäni näitä pusseja voi käyttää vaikka koko loppuelämän. Itselleni sopii oikein hyvin ottaa pussipäiviä, toteutan niiden avulla dieettiä vähän 5:2 -tyyliin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:03"]
Itse rakastan Nutriletin metsämarjapusseja. Pidän itse Nutriletin avulla vähäkalorisia päiviä aina silloin tällöin, ja minulla on "tavallisinakin" päivinä oikein himo noihin pirtelöihin.
Ihanaa kylmää juomaa.
Niin, minun mielestäni näitä pusseja voi käyttää vaikka koko loppuelämän. Itselleni sopii oikein hyvin ottaa pussipäiviä, toteutan niiden avulla dieettiä vähän 5:2 -tyyliin.
[/quote]
Minä rakastan hyvää ruokaa ja voin syödä sitä koko loppuelämän.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:04"]
Ihanaa kylmää juomaa.
[/quote]
[/quote]
Niin minäkin rakastan hyvää ruokaa, en toisin väittänytkään. Pääsiäisenäkin loihdin kolmen läjin päivällisiä, tänään töissä tulossa pienen juhlan kunniaksi voileipäkakkua ja herkkuja. Tykkään leipoa ja laittaa ruokaa.
Mutta joka päivä ei ole joulu.
Ja pointtini olikin, että olen saanut merkillisen riippuvuussuhteen noihin ihaniin Nutriletteihin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:04"]
Ihanaa kylmää juomaa.
[/quote]
[/quote]
Niin minäkin rakastan hyvää ruokaa, en toisin väittänytkään. Pääsiäisenäkin loihdin kolmen läjin päivällisiä, tänään töissä tulossa pienen juhlan kunniaksi voileipäkakkua ja herkkuja. Tykkään leipoa ja laittaa ruokaa.
Mutta joka päivä ei ole joulu.
Ja pointtini olikin, että olen saanut merkillisen riippuvuussuhteen noihin ihaniin Nutriletteihin.
[/quote]
Vaikkei joulu olekaan joka päivä, niin se ei estä syömästä hyvin.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:14"]
[/quote]
[/quote]
Hyvinvoinnin tavaratalossa oli vähän aikaa sitten tarjouksessa Naturdietin minttusuklaapakkauksia 5€/12 pss. Päivämäärä oli menossa umpeen.