Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

120 kpl pussikeittoja, maku aivan hirveä

Vierailija
09.04.2015 |

No niin ostin sitten vähän reilummin pussikeittoja. Maku minttusuklaa. Ja todellakin maistuu aivan kamalalle. Lähes oksennan joka kerta kun yritän juoda :( Miten saisin ne kurkusta alas?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:23"]

Miksi kukaan ostaisi tuollaisen määrän yhtä lajia?

[/quote]

Olivat tarjouksessa :-D

ap

Vierailija
22/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:21"]

Ai kamala. Mitä tuollaiset pussikeitot ovat, kuulostavat aika eksoottiselta. :)

[/quote]

No tämän yhden av-mamman esimerkkiä seuraten tilasin Naturdiet-keittoja. Tuli vähän liikaa innostuttua... ap

[/quote]

Vaihdatko osan keitoista leader protein diet juustokeittoon? 

..tuli tilattua sitä 70 pussia, ja muita makuja on myös joitain pusseja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDDDDDDDED "tuli vähän liikaa innostuttua", ihana!:D

Vierailija
24/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:21"]

Ai kamala. Mitä tuollaiset pussikeitot ovat, kuulostavat aika eksoottiselta. :)

[/quote]

No tämän yhden av-mamman esimerkkiä seuraten tilasin Naturdiet-keittoja. Tuli vähän liikaa innostuttua... ap

[/quote]

Vaihdatko osan keitoista leader protein diet juustokeittoon? 

..tuli tilattua sitä 70 pussia, ja muita makuja on myös joitain pusseja

[/quote]

No mikä ettei, mutta tuskin asut samalla paikkakunnalla.

ap

Vierailija
25/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein samanlaisen tempun nutrilett-ruoankorvikepatukoilla, mutta olin onneksi ostanut erikseen lähikaupasta maistiaisen, joten tiesin mitä odottaa. Herkullisia olivatkin, vaikka valitettavasti laittoivat suolet solmuun joka kerta niin kuin näyttävästi kaikki nutrilett-tuotteet minulla.

Vierailija
26/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin joskus silloin, kun ekat pussikeittodieetit tulivat markkinoille, jonkun aloituspakkauksen, jossa oli paljon erimakuisia pussikeittoja. Kaikissa niissä oli joku hirveä sivumaku (soija tms.), joka sai minutkin melkein oksentamaan, vaikken ikinä oksenna. Tuolla kuurilla olisi kyllä laihtunut ja kunnolla. Nyt kun mietin, en ollut edes kymmentä kiloa ylipainoinen. Nyt on toisin.

Vierailija
27/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hirvi ole ihan hyvä maku?

Vierailija
28/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrastakos sitä oppii. Siksi mä olen aina suositellut, että ostaa pienen pakkauksen ensin tai vaan yhden jos mahdollista.  Jotta tietää mistä tykkä ja mistä ei.

Paras maku noissa pussi yms kuureissa olevissa on Fit? Feelgood ja vanilja. Se on, kun söisi/joisi sulanutta vaniljajätskiä.

Vierailija
29/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eckä jollaine valilja yms uutteilla tai kaakaojauhella saat pimpattua noita paremmiksi. Vähän sitruunaa saattaa myös poistaa huonoja makuja. No ainakin sulla on harjoittelumateriaalia , jotta luulisi reseptin lopulta löytyvän. Ehkä joku kookos maku voisi toimia tai tähtianis mauste.

Vierailija
30/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:23"]

Onnea vaan! :D Ajattele, että on sitten vihoviimeinen kerta, kun niitä mössöjä syöt. Itse ajattelin näin "mahat-kuralle-Nutriletteista" ja kilot pysyi pois. Jos kilot tulossa takaisin, muistele sitten tätä aikaasi pussikeittojen kanssa. :)

[/quote]

Mulle tulee kyllä paha olo pelkästä ajattelusta. Miksette voi muuten syödä normaalisti ja hieman vähemmän, niin ei tarvitsis kituuttaa sikahintaisilla, pahanmakuisilla keitoilla joiden vaikutukset eivät kuitenkaan näy kuin hetken.

Ja sitten tuleekin arki.

Vierailija
31/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenästä kiinni ja vaan juot, kyllä se siitä.

Vierailija
32/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap suklaalevy ja sipsipussi käteen. Laihduttaminen on vain sinulle mahdotonta, johan puolueeton makutestisi sen osoitti.

Voit kokeilla juoman viilentämistä pakastimessa jääkylmäksi, jolloin maku on miedompi. Pillillä kielen ohi kurkkuun toimii myös reippailla laihduttajilla.

Vierailija
33/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistit adaptoituu onneksi. Kaikki nuo pussipirtelöt maistuu aluksi oksettavalta, mutta niin vain makuun tottuu. Sit kun on tosi nälkä, syö melkein mitä tahansa. (6. vko eneä menossa täällä)

Vierailija
34/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa sekaan, niin johan on tuttu turvallinen maku. Nam!

Vierailija
35/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä maulla noissa mitään väliä ole. Ne pitää ottaa "läskilääkkeenä", ei ruokana. Nenästä kiinni ja paha litku äkkiä alas. Itse elin 10 vkoa pelkästään oksettavan makuisella nutrilett suklaalla eikä tehnyt edes tiukkaa. 2 dl pahaa litkua nielee kuitenkin aika äkkiä ja päälle voi ottaa vaikka kevytcolaa että saa maun suusta pois.

Vierailija
36/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:01"]

Aistit adaptoituu onneksi. Kaikki nuo pussipirtelöt maistuu aluksi oksettavalta, mutta niin vain makuun tottuu. Sit kun on tosi nälkä, syö melkein mitä tahansa. (6. vko eneä menossa täällä)

[/quote]

Mutta eihän tuolla "ruokavaliolla" elä elämänsä tappiin asti vaan se vaihtuu takaisin normaaliruokaan. Eikö normaaliruuan laadulle ja määrälle pitäisi tehdä jotain eikä kokeilla kaikkia ihmepusseja?

Miten toimit ruuan suhteen 6 viikon jälkeen?

Vierailija
37/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:04"]

Ei sillä maulla noissa mitään väliä ole. Ne pitää ottaa "läskilääkkeenä", ei ruokana. Nenästä kiinni ja paha litku äkkiä alas. Itse elin 10 vkoa pelkästään oksettavan makuisella nutrilett suklaalla eikä tehnyt edes tiukkaa. 2 dl pahaa litkua nielee kuitenkin aika äkkiä ja päälle voi ottaa vaikka kevytcolaa että saa maun suusta pois.

[/quote]

Ok, pakko kysyä mitä lapsenne syövät silloin kun itse vedätte läskilääkkeitä? Mitä veikkaatte, millaisen mallin äiti tai isä antaa lapselle ruuasta ja ruokailusta?

Vierailija
38/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kokeilin, kun yritin saada loppuja raskauskiloja veke. Tosi tehokkaitahan noi oli, nälkä lähti, kun katsoikin pussia, ei niitä syödä pystynyt.

Vierailija
39/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin saanut näytekappaleen juurikin jotain Herbalifea tai Nutrilettia lehden mukana ja oli kyllä niin pahaa että päätin etten liho ;)

Naisille tarjotaan ja maisnostetaan plastiikkakirurgiaa, meikkejä ja laihdutusvalmisteita samalla tavoin ku miehille mainostetaan elektroniikkaa ym. Mainostaja valjastavat usein (esim. Indiedays) vielä toisia naisia mainoskasvoiksi. Ja huvittavinta oli, että mainoskasvoina oli henkilöitä, joiden BMI on ehkä 19. Eikö se ole jo aika huvittavaa? Illuusio laihtumisesta :)

Toivoisin, että ihmiset ajattelisivat omilla aivoillaan eivätkä antaisi mainosvoimien manipuloida ostoskäyttäytymistään.

Vierailija
40/73 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:04"]

[/quote]

Ok, pakko kysyä mitä lapsenne syövät silloin kun itse vedätte läskilääkkeitä? Mitä veikkaatte, millaisen mallin äiti tai isä antaa lapselle ruuasta ja ruokailusta?

[/quote]

Itselläni ei ole lapsia joten ei ole tarvinnut tätä miettiä. Jos olisi, en ehkä olisi koko paino-ongelmaa kehittänytkään, minä kun hankin sen aikanaan liiallisella sinkkubailauksella ja alkoholin yksinäisyyteen ja tylsyyteen tissuttelulla, sekä siinä ohessa napostelulla.