Mitä ihmettä Xenian blogille on tapahtunut??
Luin x:n blogia tosi ahkerasti silloin kun hän opiskeli ja panosti mun mielestä blogiin tosi kivasti. Lukeminen vähän jäi kun hän tuli raskaaksi, ja olen vain silloin tällöin käynyt vilkaisemassa. Nyt ekaa kertaa moneen kuukauteen kävin kattomassa ja postaukset tuntuu niin hutaistuilta, jotain netistä otettuja kuvia teksteinä latteaa pohdiskelua häiden ja kylppäreiden väriteemasta. Lukeeko joku vielä tota? Ja voiko tolla ihan tosissaan tienata?
Kommentit (4)
on menny kyllä tylsäksi. taitaa pitää blogia vaan mainistulojen takia
Mietin just kun viimeksi kövin lukemassa, ettei tunnu enää saman ihmisen blogilta kuin ennen. Ainoot postaukset Teneriffaltakin oli pari asukuvaa ja infoa hotellista. Oon Xenian kanssa suunnilleen samaa ikäluokkaa, mutta tuntuu että blogi on suunnattu nyt 30-40vuotiaille
Mun mielestä taas oli tosi mitäänsanomaton silloin ennen perhettä, kun ei toistensakaltaiset päivänasut kiinnosta. Ihmettelin silloin, että kuinka voi olla niin suosittu, mutta lukijakunta on varmaan tosi nuorta. Itse en ole.
En itse ole huomannut tason laskua. Kaipaan kuitenkin niitä entisaikojen valokuvia Xenian aamiaismuroista ja lounaista :/