Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykynuoret on niin kauniita

Vierailija
09.04.2015 |

Muistan itse 80-luvulla ja 90-luvulla luokalla oli ehkä kaks kaunista tyttöä ja sitten yks komee poika. Loput sellasta epämääräistä college-silmälasi-huonon permis-finnisekasotkua.

Nykyvalokuvia kun katsoo, luokkakuvia siis, niin luokalla enemmän kauniita tyttöjä ja poikia kuin niitä "ei - niin - kauniita".

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu  ja näitä vähäisiä rumia  sitten herkästi nämä ahh niin kauniit kiusaa. Moni kakku päältä kaunis juu..

Vierailija
2/15 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama havainto mulla, että nykynuoret ovat todella kauniita ja komeita. Syystä ei tietoa, mutta useimmat ovat todella miellyttävän näköisiä. Siistit vaatteet ja luonnolliset hiukset, hyvin leikattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:47"]Sama havainto mulla, että nykynuoret ovat todella kauniita ja komeita. Syystä ei tietoa, mutta useimmat ovat todella miellyttävän näköisiä. Siistit vaatteet ja luonnolliset hiukset, hyvin leikattuna.
[/quote]Elintason nousu on vaikuttanut ihan kaikkeen

Vierailija
4/15 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olivat hoikkia eikä tukkaa värjätty

Vierailija
5/15 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:47"]Sama havainto mulla, että nykynuoret ovat todella kauniita ja komeita. Syystä ei tietoa, mutta useimmat ovat todella miellyttävän näköisiä. Siistit vaatteet ja luonnolliset hiukset, hyvin leikattuna.
[/quote]Elintason nousu on vaikuttanut ihan kaikkeen
[/quote]

Silti olen varma että suurin osa nykynuorista on ihan luonnonkauniita. Aika harva loppujen lopuksi eded meikkaa kovin vahvasti, tai muuntelee hiuksiaan. Vaatteet toki vaikuttaa myös.

Vierailija
6/15 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ihmiset eivät enää lisäänny. Luonnonvalinta toimii.

Vierailija
7/15 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:44"]Juu  ja näitä vähäisiä rumia  sitten herkästi nämä ahh niin kauniit kiusaa. Moni kakku päältä kaunis juu..
[/quote]

No höpö höpö. Olen lukion toisella ja itse olen sellainen että tykkään laittautua (meikata, laittaa hiukset, pukeudun hameisiin ja korkoihin) ja ei meillä ole todellakaan täällä mitään kiusausta. Kaikki hengaa kaikkien kanssa. Yksi todella hyvistä ystävistäni on suoraan sanottuna vähän lihava ja ruma mutta ihan uskomattoman hyvä tyyppi. Toisaalta tämä on kyllä aika pieni koulu.

Vierailija
8/15 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on parasta teinitytöissä? He kaunistuvat ja pysyvät aina saman ikäisinä, vaikka minä vain vanhenen heh heh ;)

Vierailija
9/15 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkökeskeisyys, vauvaiästä alkaen iholle tulevat vaatimukset, mallit ja mahdollisuudet ulkonäön hiomiseen.

Vierailija
10/15 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli tapana korostaa henkisiä arvoja ja pinnanpalvojille jopa naureskeltiin. Tässä suhteessa ollaan menty ihan päinvastaiseen arvomaailmaan. Ihan samat geenit nykynuorilla on kuin nuorilla oli vaikkapa 30 vuotta sitten.

Vierailija
11/15 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs pedari Se siellä luuraa?

Vierailija
12/15 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:06"]Mikäs pedari Se siellä luuraa?
[/quoteno hyvät hys[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:06"]Mikäs pedari Se siellä luuraa?
[/quote]

No hyt hyssykät, eikö nykyään saa sanoa nuoria edes kauniiksi kun leimataan pedariksi. Varmaan kamalaa elää noin vainoharhaisessa tilassa :/

Vierailija
13/15 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykyään kenelläkään ole edes finnejä! Sellaisia KUNNON tulivuoria!

Vierailija
14/15 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on paremmat meikit kun joskus 30 v sitten. Kyllä kenestä tahansa saa ainakin siedettävän näkösen jos käyttää tarpeeksi maaleja.

Vierailija
15/15 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kiinnittää nykyaikana niin paljon enemmän huomiota ulkonäköön, niin sekin vaikuttaa. Ainakin minä muistan paljon tyttöjä joilla oli ihan karmeet meikit ja kampaukset, sitten kun on nähnyt heidät vanhempana, niin tosi moni on todella kaunis.