Sain lahjaksi lidlin tuotteita. Mitä noille voi tehdä?
Käsirasvaa, kasvovoiteen vai mikä lie kasvoihin laitettava poistettava tuote onkaan, shampoon, aamu- ja yövoiteen, silmävoiteen sekä lidlin meikkejä. Cien merkkiä oli paljon. En käy lidlissä enkä heidän tuotteitaan aio käyttää, koska ihoni on todella herkkä. Mies ei onneksi ostanut noita, mutta myynkö nuo vai laitanko vahingon kiertämään?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Joku spuge hiplaillut niitä kaupassa syyläisillä käsillään, hyi helv…
Mies myös mäkeen, jos kantaa roskaa kotiin.
Eiköhän ne spuget Lidlissä hiplaile bissehyllyä.
Onko Cienin tuotteissa hajusteettomia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku spuge hiplaillut niitä kaupassa syyläisillä käsillään, hyi helv…
Mies myös mäkeen, jos kantaa roskaa kotiin.
Eiköhän ne spuget Lidlissä hiplaile bissehyllyä.
Lidlin spuget on siinä kunnossa, että halailee ja hiplailee kaikkea mihin kaatuvat. Ei ole muissa kaipoissa moisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkillinen ajatteluatapa.Lidlin tuotteet ovat pärjänneet kokeissa hyvin. Kokeile ja puhu sen jälkeen.Et kai vaan usko että jos ostat 10 euron naamarasvoja että antavat paremman tuloksen.
Ei ole mutta en vaan ole lidlin enkä heidän tuotteidensa asiakaskuntaan kuuluva. Ei minua kiinnosta mitkään testit ja vertailut vaan käytän tuotteita jotka ovat oikeasti hyviä ja laadukkaita. Lidlin rasvalla jalkoihini tuli paha ihottuma johon piti hakea lääkekuuri. En osta 10 euron naamarasvoja kun saan miehen kautta ihan ilmaiseksi, kun mies on erään tuotteen edustaja. Näistä ei rikkoudu iho vaan hoitavat ja kosteuttavat oikeasti.
Minä ole kuten sinä eli luotan laadukkaaseen tuotteeseen. Käytän kasvovoiteena peltipurkkiniveaa. On edullinen ja laadukas. Ennen käytin apteekissa myytävää Bellavitaa, mutta se pilattiin uudistamalla sitä, kuoriutui iho kasvoista. Yli 40 vuotta kerkesin sitä käyttää.
En käytä niveaa, koska eläinkokeet. Olen kuitenkin todella tarkka herkän ihoni vuoksi.
Lidlin rasvat ovat ihan parhaita. Käytän vuorotellen Sensain ja Cienin tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Roskiin vaan.
Mitä suotta! Vaikkei aloittaja käytäkään lidlin tuotteita niin joku aito lidlin cienifani voisi ilahtua tuotteista.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin rasvat ovat ihan parhaita. Käytän vuorotellen Sensain ja Cienin tuotteita.
Sensai on mainiota laatua, mutta sieni ei. Halpaa kuraa kerrassaan.
Mulla Cien kasvovoide aiheutti ihottumaa ja ihon kuoriutumista, shampoon kokeilu päättyi päänahan vereslihalle osasta kohtaa. Silmänympärysvoide tukkeutti silmien ihon niin että oli kaksi näärännäppyä. Kasvonpesuaine on liian kuivattava ja iho alkoi hilseillä.
En halua tietää mitä te, jotka noita kehutte olette aikaisemmin käyttäneet. Tai sitten teidän iho ei ole herkkä. Ymmärrän aloittajaa ihan täysin. Herkän ihon kanssa ei ole pelleilemistä ja kun ihon saa rikki niin se kipu on jotain aivan mieletöntä. Siinä vaiheessa voi maksaa vaikka hunajaa, että saa ehjän ihon.
Pysyt niissä tuotteissa, jotka ovat sinulle hyviä. Älä välitä näistä, jotka kuvittelevat sinun olevan vain snobi. Laita tuotteet vaikka torin tai vastaavan annetaan palstalle. Tai vie teidän roskiskatokseen tai johonkin yleiseen paikkaan (jos asut kerrostalossa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi joitain köyhien tuotteita ja vielä lahjaksi
Köyhät käyvät K-marketissa tai Alepassa ja maksavat pienistä varoistaan noiden kiskurihintoja.
Minä käyn Lidlissä. Kotitaloutemme kuuluu Suomen varakkaimpaan 10%:iin.
Ideologinen valinta? globalismi,fazismi. Miksi ne kemut meni Lidliin ostoksille?
Kerran käynyt en ostanut mitään.
Olisin tosi iloinen tuosta paketista, lähetätkö mulle postareiden hinnalla?
Vierailija kirjoitti:
Onko Cienin tuotteissa hajusteettomia ?
Ainakin hiustuotteissa ja suihkusaippuoissa on. Lidlissähän myydään myös viikkotuotteita, jolloin kampanjassa voi olla erä jtn tuoksutonta voidetta.
Vierailija kirjoitti:
Olisin tosi iloinen tuosta paketista, lähetätkö mulle postareiden hinnalla?
Laitoin ilmoituksen annetaan sivustolle ja tuotteille tulee noutaja illan mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin tuotteet on parempia kuin prisman. Ostin lidlistä aitoa puuvillaa olevan kylpypyyhkeen joka on paksuin ja isoin pyyhe mitä mulla on koskaan ollut. Hinta oli vain 8€ eikä ollut tarjouksessa. On todella laadukkaan tuntuinen. Prismassa tuo pyyhe maksaisi 30-50€ kun prisma ottaa niin paljon välistä.
Tokmannin tuotteet eco tuotteet etenkin ovat parempia kuin lidlin.
Lidlin sienituotteet aiheuttaa mulle ainakin allergista reaktiota, joten ymmärrän ap:n yskän.
Haju noissa on niin voimakas ja kamala myös.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin sienituotteet aiheuttaa mulle ainakin allergista reaktiota, joten ymmärrän ap:n yskän.
Haju noissa on niin voimakas ja kamala myös.
lidlin cieniä käyttävät luulevat sen olevan halvalla saatavaa laatua kun on luettu ihan testit ja käytetty tuotetta kuitenkaan kokeilematta oikeita laatutuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt Lidlistä erinomaisen seerumin, silmänympärysvoiteen, putsareita ja käsivoiteen. Kaikki tuoksuttomia. Minulla olisi varaa hakea kaikki kosmetiikkani Stockalta mutta en ole tuhlaavainen hölmö. Yhdistelen Cieniä, apteekkimerkkejä ja selektiivisiä.
Meinasin ostaa siskoilleni nuo kyseiset ihmeseerumit joulupakettiin mutta pelkäsin vähän ap:n reaktion kaltaista palautetta. Jotkut ovat snobeja.
Aha. Kaikki eivät käy eivätkä käytä lidlin tuotteita. Se on oma valinta ja en todellakaan ole snobi jos lidlin rasva pilasi ihoni. Käytä rahasi mihin haluat mutta älä hauku muita snobeiksi tai tuhlaavaisiksi hölmöiksi. Laitan lahjan kiertoon, jollekin joka niistä tykkää mutta minä en pidä. p.s. jos kuvittelet stockan asiakkaita snobeiksi niin olet väärässä. En ole ostanut enkä käynyt ostoksilla stockalla.
Lidl tuotteissa käytetään allergisoivaa aineita. Butylphenyl methylpropional, parabeeneja.
En koske Lidl ihonhoitotuotteisiin tikullakaan.Älkää ostako Cien mega moisture shampoota! Sisältää isothiazolinonea. Tai sitten ostakaa mutta teitä on varoitettu.
Mistä tahansa ostatkin kosmetiikkasi, lue tuoteseloste. Luultavasti kaikissa kaupoissa myydään tuotteita, jotka sisältävät voimakkaasti ärsyttävää isothiazolononeita. Niidenhän piti poistua käytöstä mutta on edelleen sallittua laittaa sitä pois huuhdeltaviin tuotteisiin kuten käsisaippuat ja shampoot.
Ennen kuin jouduin siirtymään täysin hajuttomiin tuotteisiin, ostin Sokokselta L'occitanen shampoon ja hoitoaineen, hintavaa luomukosmetiikkaa. Sillä kertaa en poikkeuksellisesti tsekannut tuoteselosteesta kuin SLS:n enkä osannut arvata, että näistäkin löytyisi methylisothiazolinonea. Aineet kirvelivät ja tekivät punaisia rakkuloita käsivarsiin ekalla käyttökerralla.
Yhdessäkään ostamassani Lidlin tuotteessa ei ole ollut minulle haitallisia aineita.
Samoja kemikaaleja on muissakin tavallisissa market-tuotteissa.
Kannattaa ostaa herkän ihon eli sensitive-merkittyjä tuotteita.
Lidlin valikoimissa on paljon myös hajusteettomia.
Ihan turha mustamaalata heidän tuotteitaan.