Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyy sivistynyt, rauhallinen mies?

Vierailija
25.12.2021 |

Antakaa vinkkejä, mistä löytäisin sivistyneen, fiksun, rauhallisen ja älykkään miehen? Ulkonäöllä ei väliä, luonne ratkaisee.

Etsin sellaista rauhallista tyyppiä, joka keskustelee hienosti eikä uhoa, muutu humalassa öykkäriksi ja pidä itsestään mekkalaa, käyttäydy lapsellisesti.

Harrastaa mielellään klassisia asioita: nauttii taiteestakin ja laulaa itsekin ehkä kuorossa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen mies, jota kuvaat. Tapasin hänet ystävien kautta opiskeluaikoina. Onko sinulla kavereita, jotka voisi toimia vähän amorina? Aikanaan se lähestymistapa tuntui omissa piireissä olevan se menestyksekkäin tapa löytää luotettava puoliso. Älä menetä toivoa ainakaan, hyviä miehiä on paljonkin olemassa ja sinun iässä vielä vapaanakin iso osa.

Vierailija
22/30 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella olet tuollainen, et voi välttyä löytämästä sinulle sopivaa miestä. Näyttäydy yksin paikoissa missä kuvittelisit unelmiesi miehen voivan käydä: taidenäyttelyissä, konserteissa, kirjakaupoissa sopivassa hyllyvälissä, meren rannalla kävelyllä, tai vastaavassa paikassa. Onnea etsintään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain, missä ei ole työläisiä.

Vierailija
24/30 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet luontoihmisiä, niin ala harrastaa lintuja. Liity paikkakuntasi yhdistykseen.

Lintuharrastajat ovat enimmäkseen miehiä ja vieläpä sieltä fiksummasta päästä.

Vierailija
25/30 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin otsikon niin aloin heti pohtia että mitäköhän sinä oikein tarkoitat sanalla "sivistynyt". Mieleeni tuli kaksi miesvaihtoehtoa:

1. Serkkuni joka on akateeminen mies, humanistisen alan tohtori. Kiltti, kiva, mukava, rauhallinen, tasapainoinen, hyväntahtoinen. Siis täydellisen puhdas vilpitön viaton hyvä ihminen, ei ikinä vehkeile petkuta manipuloi tms. Perillä kulttuuriasioista, taiteista, kirjallisuudesta, historiasta, harrastaa musiikkia. Ja tietysti keskustelee mielellään noista mielenkiinnonaiheistaan.

Ja tuollaista miestähän sinä tarkoitit. No, huonoja uutisia: ne on kaikki viety jo ajat sitten. Akateemiset aivan kaameat hirviökänkkäränkkänaiset on vienyt ne jo nuorina, huijannut ansaan orjiksi avioliittoon, tehnyt lapset. Eli ne naiset on silkkoja hyväksikäyttäjäalistajia. Ne naiset opettaa lapsensakin "pelailemaan" isäänsä, niiden mielestä on tosi hauskaa kun koko perhe elää isän kustannuksella, huvittelee isän kustannuksella, sikailee isän kustannuksella, jne. Sitten tietysti aivan kaamea uhriutuminen jos isä häipyy. Ne miehet on siis perheissään niinsanottuja "turisteja", noista turistimiehistähän lehdissäkin nykyään kerrotaan.

Ainakin Helsingissä noita miehiä on paljon, mutta sun on vaikea saada ne itsellesi paitsi jos jotenkin pelaat ne ulos niiden nykyisestä orjaliitosta.

2. Sellainen mies kuin minä. En ole akateeminen, en keskustele, en harrasta musiikkia, en piittaa kulttuurista, en ole perillä mistään tuollaisista asioista enkä haluakaan olla, ei kiinnosta tippaakaan. Joten millä lailla minä olen "sivistynyt"? Sillä lailla että en todellakaan ole vulgaari. Siis en öykkäröi, riitele, ryyppää, roskaa, uhoa, kinastele, melua, huuda,... Siis olen asiallinen, kunnollinen, vaatimaton, jne. Nykyään se on harvinaista.

Ja mistähän tälläisiä löytyisi? Tjaa. Ainaskin vissiin puutarhurit, biologit, muut "vanhanaikaiset" luonnontieteilijät, ympäristöala. Eli kuolevat alat joille opiskelleet ihmiset suurella todennäköisyydellä on työttömiä. Mutta ei kai tälläsiä "sivistyneitä" miehiä voi sinulle suositella koska teillä ei ole yhteisiä mielenkiinnonkohteita.

Toki myös syrjäytyneissä löytyy paljon samalla lailla "sivistyneitä", mutta ne sitten saattaa olla niin sairaita ettei parisuhteeseen hakeutuminen ole relevanttia.

Vierailija
26/30 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jotain vapaaehtoistyötä. Sieltä koulutustilaisuuksista voi löytyä samanhenkinen ihminen.

Vierailija
27/30 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just itkeskelin täällä vähän samaa, olisi kiltille miehelle paikka auki mut en oikein käy vuorotyön lisäksi missään niin missä voisin kohdata. Pitääkö oikeasti mennä Tinderiin?

Vierailija
28/30 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä olisi yksi. En tosin harrasta mitään.

Siis miehen ei ole pakko harrastaa mitään. Riittää että lähtisi kanssani kerran tai pari vuodessa konserttiin ja viihtyisi jopa. Nauttisi hitaasta seksistä ilman kaupallisia härpäkkeitä, no seksikkäitä alusvaatteita voin käyttää. Katseltaisiin avaraa luontoa, kehitettäisiin iltateet. Oltaisiin alasti sylikkäin peiton alla. Kuunneltaisiin joskus klassista ja juteltaisiin elämästä, unelmista, maailmasta. Toisin puolet rahasta kotiin, lupaan etten koskaan valita ja motkota mistään, se ei kuulu luonteeseeni. Siksi toivon harmoniaa rakastavaa ihminen. Olen siisti, mutta siedän sukkia lattialla, astioita pöydillä kohtuudella. Siivotaan kun on sotkuista, kokataan itse hyvää ruokaa. Käydään kävelyllä.. Jos sinusta tuntuisi myös siltä, niin saisit rakastella minut raskaaksi. Ehkä hankittaisiin oma koti, ei mitään överiä kuitenkaan. Tykkään laulaa joululauluja, kesällä istua meren rannalla.

Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Olet varmaan todella lihava tai jotenkin mt-ongelmainen?

En mäkään tuota aloittajaa usko kun se itseään viesteissään kuvailee. Tosin en ajattele että se on "liian hyvä ollakseen totta" tai "lihava tai mt-ongelmainen", mutta silti, ei sen kuvailut vaikuta realistisilta, todellisilta. Joten mistä tässä oikein on kyse? Miksi ap tekee noin, kuvailee itseään pieleen? Veikkauksia:

1. Ap on vain provoilija. Joku mies. Onpas tyhmä mies.

2. Ap salaa jotain. Esim että se on joku helluntai-uskonto-lahko-hihhuli tms. Jotain minkä hän jättää tarkoituksella kertomatta.

3. Ap ei tarkoituksella salaa mitään. Mutta ap kuvailee itseään väärin koska tuntee itsensä väärin. Oikeasti ap on skitso. Siis oikeasti ap todellakin nalkuttaa, huutaa, valittaa, ämmäilee,... kaamee noita-akka tietämättä sitä itse.

4. Jokin ihan muu selitys... mikä??

Vierailija
29/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä olisi yksi. En tosin harrasta mitään.

Siis miehen ei ole pakko harrastaa mitään. Riittää että lähtisi kanssani kerran tai pari vuodessa konserttiin ja viihtyisi jopa. Nauttisi hitaasta seksistä ilman kaupallisia härpäkkeitä, no seksikkäitä alusvaatteita voin käyttää. Katseltaisiin avaraa luontoa, kehitettäisiin iltateet. Oltaisiin alasti sylikkäin peiton alla. Kuunneltaisiin joskus klassista ja juteltaisiin elämästä, unelmista, maailmasta. Toisin puolet rahasta kotiin, lupaan etten koskaan valita ja motkota mistään, se ei kuulu luonteeseeni. Siksi toivon harmoniaa rakastavaa ihminen. Olen siisti, mutta siedän sukkia lattialla, astioita pöydillä kohtuudella. Siivotaan kun on sotkuista, kokataan itse hyvää ruokaa. Käydään kävelyllä.. Jos sinusta tuntuisi myös siltä, niin saisit rakastella minut raskaaksi. Ehkä hankittaisiin oma koti, ei mitään överiä kuitenkaan. Tykkään laulaa joululauluja, kesällä istua meren rannalla.

Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Olet varmaan todella lihava tai jotenkin mt-ongelmainen?

No en kumpaakaan. :) Kiva jos kuulostan mielestäsi kiinnostavalta. Oikeastaan olen varmaan kaikilla tavoin hyvin keskiverto, no koulutusta on aika paljon, mutta se ei nyt ole mikään kriteeri toiselle. Varmaan ihan perusnätti, kiltit sukulaispapat sanoo nuoreksi Anne Pohtamoksi mutta luulen, että se on lähinnä naapurintyttömäinen olemus. Poikaystäväehdokkaita en vain ole oikein koskaan löytänyt, olen varmaan liikaa keskittynyt opintoihin ja harrastuksiin (soitan itse orkesterissa). Etsin ennen kaikkea lempeää miestä. Olen itse 25 vuotias. Asun muuten pääkaupunkiseudulla.

Oletko Tinderissä

En ole Tinderissä, latasin sen kerran, mutta kokemus oli huono. Tämä on ehkä vähän se ongelma: en oikein hallitse näitä sähköisiä alustoja ja arjessa ei ole sellaisia tilanteita, että kehenkään voisi tutustua lähemmin. Joku harrastus ehkä olisi hyvä kun vain keksisin missä kivat miehet viihtyvät. :)

Kokemus oli huono = miehellä oli pieni penis

Eikö vain?

Vierailija
30/30 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä.

Tuntuu vaan välillä niin pirun yksinäiseltä näiden kaikkien hölösuiden seassa. Ei vaan jaksa jääkiekko ja julkkikset innostaa. Joulun aikana mennyt jo neljä kirjaa. Kaipaan keskustelua. Vaimoa kiinnostaa vain syöminen. Tulis jo kesä ja pääsis yksin veneellä kalaan. Sielunkumppania kaipaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan