Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopistolaiset, tämäkö poistaa syrjinnän? (kuva)

Vierailija
09.04.2015 |

http://aijaa.com/PR37zT

Tällainen on yliopiston liikuntatiloissa. En tiedä, ketä siellä on syrjitty, mutta ihmettelen, miksi syrjintä (joka mielestäni voi olla aito ongelma) poistuisi sillä, että tällainen lappu liimataan jonkun paikan seinälle.

Samalla logiikalla voitaisiin koulujen seinille liimailla kaikenlaisia lappuja, että kiusaaminen kielletty ja se lopettaisi kiusaamisen.

Minusta on ihan uskomatonta, että tuotakin varten on varmaan istuttu kokouksissa ja ideoitu asiaa sekä laitettu budjettia siihen, että on painatettu tuollaisia (noita on useampia). Mutta nukkuvatpa nuo asiaa suunnitelleet yönsä paremmin ja on puhtaampi omatunto.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:49"]

Mihin tosiasioihin tällainen arvelu perustuu?

Eikö ole todennäköisempää, että yliopisto haluaa toimia vilpittömästi syrjintää vastaan?

Tässä ketjussa esittämäni asiat ovat mielipiteitäni. Mutta kuten sanoin, minusta keino on kyseenalainen. Tarkoitus voi olla ihan vilpitön. ap

[/quote]

Millä lailla kyseenalainen? :D 

Ketä se tarra siellä seinässä loukkaa? Sinua nyt ainakin. Tarkennatko vielä, millä lailla se sinua häiritsee? Muu syy, kuin itse keksimäsi "yliopisto on ehkä tekopyhä" ja "ei salilla käy mamuja".

Hillitön ketju ja hulvaton ap. Paras pitkiin aikoihin, vaikka Porvoon yliopistolta taitaa nää viestit meille tulla.

[/quote]

Trololololoo...kun ei ole mitä vastaan hyökkäisi, niin otetaan käyttöön sitten provosoivat "häiritsee", "loukkaa", "itse keksimäsi" ja loppuun kirsikka kakun päälle "Porvoo".

Odottelen kuitenkin mielenkiinnolla perusteluja siitä, kuinka hyvin tällaiset kampanjat vaikuttavat. ap

Vierailija
62/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:58"]

Kai tiesit, ettei tämä ole mikään yliopiston juttu? Noita samoja kylttejä näkyy mm. kouluissa, kirjastoissa ja nuorisotaloilla ynnä muualla.

http://www.yhdenvertaisuus.fi/kampanjat/syrjinnasta_vapaa_alue/

[/quote]

Vastasinkin tähän jo, tämä on ollut ainoa paikka, jossa olen itse nähnyt. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:00"]

Eikö ole todennäköisempää, että yliopisto haluaa toimia vilpittömästi syrjintää vastaan?

Tässä ketjussa esittämäni asiat ovat mielipiteitäni. Mutta kuten sanoin, minusta keino on kyseenalainen. Tarkoitus voi olla ihan vilpitön. ap

[/quote]

Ketä se tarra siellä seinässä loukkaa? Sinua nyt ainakin. Tarkennatko vielä, millä lailla se sinua häiritsee? Muu syy, kuin itse keksimäsi "yliopisto on ehkä tekopyhä" ja "ei salilla käy mamuja".

Hillitön ketju ja hulvaton ap. Paras pitkiin aikoihin, vaikka Porvoon yliopistolta taitaa nää viestit meille tulla.

[/quote]

Trololololoo...kun ei ole mitä vastaan hyökkäisi, niin otetaan käyttöön sitten provosoivat "häiritsee", "loukkaa", "itse keksimäsi" ja loppuun kirsikka kakun päälle "Porvoo".

Odottelen kuitenkin mielenkiinnolla perusteluja siitä, kuinka hyvin tällaiset kampanjat vaikuttavat. ap

[/quote]

Hyökkäykset on nyt ihan omassa päässäsi. Kiitän iltaa piristäneestä ketjusta! :D

Vierailija
64/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hyökkäykset on nyt ihan omassa päässäsi. Kiitän iltaa piristäneestä ketjusta! :D

[/quote]

Ymmärrän, kun asiaa ei ole, pitää edes jotain vastata asian viereen, jos vaikka sattuisi osumaan. ap

Vierailija
65/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tarrat ovat kannanotto syrjintää vastaan kiinteistön haltijan toimesta. Yhden ihmisen tai tahon kannanotto ei muuta mitään, mutta suuremmassa mittakaavassa kyllä, tietenkin. Lisäksi tarra on osoitus kävijöille siitä, että mahdollisissa ristiriitatilanteissa kiinteistön haltijan tai omistajan kanta on aina syrjintää vastaan. Se lisää turvallisuuden tunnetta. Halpa keino lisätä asian näkyvyyttä ihmisten arjessa, ei mikään taikasauvan heilautus eikä sitä yritä ollakaan.

En ymmärrä ap:n ongelmaa, tulee vahvasti sellainen olo että kyse on nyt nimen omaan niistä yliopistolaisista eikä syrjinnästä.

Vierailija
66/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:01"]

En nyt muuhun ota kantaa, mutta ap on kyllä pihalla kuin lintulauta, jos kuvittelee ettei yliopistoilla Suomessa tosiaan ole töissä muita kuin suomenkielisiä valkoihoisia. Saati sitten ettei opiskelijoissa olisi muita kuin valkoisia suomalaisia tai vaihtareita.

[/quote]

No tiedän, että yo:lla on töissä muunmaalaisia ja että opiskelijoina on mamuja. Mamuopiskelijoita (sellaisia, jotka ovat ulkonäöltään erottuvia) on kuitenkin hyvin vähän ja heitä ei tuolla treenitiloissa näy. Jos jumppatunnillani on tummahipiäisempi tai vaikka aasiasta kotoisin olevan näköinen ihminen niin äärimmäisen harvoin tämä on mamu vaan vaihto-opiskelija. Sen lisäksi olen jo kertonut, että lähtökohtaisesti liikuntatiloissa on hyvin vaikea käyttäytyä kanssaihmisiä kohtaan syrjivästi, epäkohteliaasti kyllä voi käyttäytyä mutta siihenkään en ole itse juuri törmännyt.

ap

[/quote]

Ööh... Itse opiskelen yliopistolla ja olen tummaihoinen suomalainen. Meitä on täällä paljonkin. Ainakaan mun maailmassa ihonväristä ei voi päätellä kansalaisuutta, kieltä tai ylipäänsä mitään muuta kuin sen ihon värin.

Vierailija
67/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä AP teet itse syrjintää vastaan? Onko sulla parempia keinoja? Tuo että "vähemmistöt kertovat kokemastaan syrjinnästä" on niin nähty asia, enkä ainakaan itse vähemmistöön kuuluvana kaipaa mitään kauhistelua ja sääliä itseäni kohtaan. Kaipaan vaan sitä että saisi olla vaan rauhassa, ilman minkäänlaisia positiiviseksi tai negatiiviseksi tarkoitettuja kommentteja vähemmistöasemastani. Siksi nuo syrjinnästä vapaa alue -tarrat toimivat mun mielestä hyvin. Kertoo ahdasmielisille, että tässä paikassa ei tarvitse ruveta luennoimaan mielipiteitään mamuista, homoista tai vammaisista.

Vierailija
68/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus ap, olet aivan selvästi fuksi. Yliopisto elää omassa kuplassaan väite on tietyllä tasolla totta, mutta se, että niputat 10 000 ihmistä yhteen nippuun ja vetelet vielä ihme päätelmiä (yliopistolla on vain muutama mamu (mamu??), syrjintä on vain syrjintää mamuja kohtaan, olen nähnyt vain muutaman mamun (jätit sentään käyttämättä sanaa n*****i) salilla, ergo ei syrjintää kokevia salilla ole sitten juuri yhtään, ergo tarra läimäisty väärään paikkaan) on käsittämätöntä. Mitä PAHAA näet tuossa tarrassa? Minusta tuo yksi pieni tarra on tehnyt kp ihan älyttömän paljon, sillä siitä ja syrjinnästä on keskusteltu nyt kolmen sivun verran. Vaikutat niiltä ihmisiltä, jotka makaavat peffa homeessa sohvalla ja valittavat, että jotain tarvitsisi tehdä ja miksi kukaan nyt ei sitten tee mitään. Tuon yksi pieni tarran seinään lätkäidijä on jo vaikuttanut kymmenen kertaa enemmän kuin sinä,

Vierailija
69/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin ap. Minuakin ärsyttää tuo tarra.

Ensinnäkin siksi, että sana "syrjintä" on liian epämääräinen. Mitäs sitten tehdään kun joku tulee valittamaan, että tuo syrjii minua syrjinnästä vapaalla alueella ja tuo sanoo, että en syrji? Miksi siinä tarrassa ei vaikkapa kerrota esimerkkiä siitä mitä syrjintä on? Se saisi varmaan enemmän aivotoimintaa liikkeelle.

Toisekseen siksi, että se on vain tarra. Jos syrjintää oikeasti halutaan estää, niin sitten pitää kuunnella ihmisten valituksia ja puuttua syrjintään käytännössä. Toivottavasti se on tämän kampanjan seuraava askel.

Kolmannekseen, se on tarra on yliopistolla mikä varmaan on kaikkein liberaalein työpaikka mitä voi olla. Ja miten ketään voi edes syrjiä siellä? Jossain liikuntatiloissa?

Ja lisään vielä sen, että eräs kaverini joutui ruotsinkielisten syrjinnän kohteeksi mutta olisiko sitä tapausta ikinä käsitelty mitenkään? Tuskinpa. Varsinkaan jos kyse systemaattisesta syrjinnästä jossa oli mukana koko laitos.

Vierailija
70/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että tuosta tarrasta hermostuvat ainoastaan ne, jotka eivät ole kokeneet syrjintää? Tällä tarkoitan siis valkoihoisia heteroita terveitä suomalaisia, joista joku varmaan tulee valittamaan kuinka häntä kyllä on syrjitty kun mustaihoinen sanoi häntä kerran rasistiksi, eikä hän todellakaan ole mikään rasisti kun hänellä on ulkomaalainen tuttava ja kuuntelee Rihannaa!

Vierailija
71/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:18"]

Olen samaa mieltä kuin ap. Minuakin ärsyttää tuo tarra.

Ensinnäkin siksi, että sana "syrjintä" on liian epämääräinen. Mitäs sitten tehdään kun joku tulee valittamaan, että tuo syrjii minua syrjinnästä vapaalla alueella ja tuo sanoo, että en syrji? Miksi siinä tarrassa ei vaikkapa kerrota esimerkkiä siitä mitä syrjintä on? Se saisi varmaan enemmän aivotoimintaa liikkeelle.

Toisekseen siksi, että [b] se on vain tarra [/b]. Jos syrjintää oikeasti halutaan estää, niin sitten pitää kuunnella ihmisten valituksia ja puuttua syrjintään käytännössä. Toivottavasti se on tämän kampanjan seuraava askel.

Kolmannekseen, se on tarra on yliopistolla mikä varmaan on kaikkein liberaalein työpaikka mitä voi olla. Ja miten ketään voi edes syrjiä siellä? Jossain liikuntatiloissa?

Ja lisään vielä sen, että eräs kaverini joutui ruotsinkielisten syrjinnän kohteeksi mutta olisiko sitä tapausta ikinä käsitelty mitenkään? Tuskinpa. Varsinkaan jos kyse systemaattisesta syrjinnästä jossa oli mukana koko laitos.

[/quote]

Vierailija
72/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:18"]Olen samaa mieltä kuin ap. Minuakin ärsyttää tuo tarra.

Toisekseen siksi, että se on vain tarra. Jos syrjintää oikeasti halutaan estää, niin sitten pitää kuunnella ihmisten valituksia ja puuttua syrjintään käytännössä. Toivottavasti se on tämän kampanjan seuraava askel.

[/quote]

Kukahan se tässä kuplassa elää? Ai ei syrjintää yliopistolla? Pitäisikö yliopiston seinällä siis ennemmin lukea segregation 4ever!

Vierailija
73/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:38"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:18"]Olen samaa mieltä kuin ap. Minuakin ärsyttää tuo tarra. Ensinnäkin siksi, että sana "syrjintä" on liian epämääräinen. Mitäs sitten tehdään kun joku tulee valittamaan, että tuo syrjii minua syrjinnästä vapaalla alueella ja tuo sanoo, että en syrji? Miksi siinä tarrassa ei vaikkapa kerrota esimerkkiä siitä mitä syrjintä on? Se saisi varmaan enemmän aivotoimintaa liikkeelle. Toisekseen siksi, että se on vain tarra. Jos syrjintää oikeasti halutaan estää, niin sitten pitää kuunnella ihmisten valituksia ja puuttua syrjintään käytännössä. Toivottavasti se on tämän kampanjan seuraava askel. Kolmannekseen, se on tarra on yliopistolla mikä varmaan on kaikkein liberaalein työpaikka mitä voi olla. Ja miten ketään voi edes syrjiä siellä? Jossain liikuntatiloissa? Ja lisään vielä sen, että eräs kaverini joutui ruotsinkielisten syrjinnän kohteeksi mutta olisiko sitä tapausta ikinä käsitelty mitenkään? Tuskinpa. Varsinkaan jos kyse systemaattisesta syrjinnästä jossa oli mukana koko laitos. [/quote] Kukahan se tässä kuplassa elää? Ai ei syrjintää yliopistolla? Pitäisikö yliopiston seinällä siis ennemmin lukea segregation 4ever!

[/quote]

Kertokaa ihmeessä niitä syrjintätarinoita niin saadaan kunnolla pureutua syrjinnän kovaan ytimeen!

Vierailija
74/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:38"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:18"]Olen samaa mieltä kuin ap. Minuakin ärsyttää tuo tarra. Ensinnäkin siksi, että sana "syrjintä" on liian epämääräinen. Mitäs sitten tehdään kun joku tulee valittamaan, että tuo syrjii minua syrjinnästä vapaalla alueella ja tuo sanoo, että en syrji? Miksi siinä tarrassa ei vaikkapa kerrota esimerkkiä siitä mitä syrjintä on? Se saisi varmaan enemmän aivotoimintaa liikkeelle. Toisekseen siksi, että se on vain tarra. Jos syrjintää oikeasti halutaan estää, niin sitten pitää kuunnella ihmisten valituksia ja puuttua syrjintään käytännössä. Toivottavasti se on tämän kampanjan seuraava askel. Kolmannekseen, se on tarra on yliopistolla mikä varmaan on kaikkein liberaalein työpaikka mitä voi olla. Ja miten ketään voi edes syrjiä siellä? Jossain liikuntatiloissa? Ja lisään vielä sen, että eräs kaverini joutui ruotsinkielisten syrjinnän kohteeksi mutta olisiko sitä tapausta ikinä käsitelty mitenkään? Tuskinpa. Varsinkaan jos kyse systemaattisesta syrjinnästä jossa oli mukana koko laitos. [/quote] Kukahan se tässä kuplassa elää? Ai ei syrjintää yliopistolla? Pitäisikö yliopiston seinällä siis ennemmin lukea segregation 4ever!

[/quote]

Kertokaa ihmeessä niitä syrjintätarinoita niin saadaan kunnolla pureutua syrjinnän kovaan ytimeen!

[/quote]

Esi, parasta ystävääni, lesboa. Niitä hiljaisia ja ujoa. Vähemmän varakkaista perheistä tulevia. Miesvaltaisilla aloilla naisia. Mikä antaa sinulle oikeuden vähätellä näiden ihmisten kokemuksia? Jos et itse olet jotakin kokenut, ei se tarkoita ettei asiaa esiinny ja tuolla, että näitä onnettomia tarroja pitäisi liimailla vain jonnekin ghettoihin ummistat silmäsi siltä, mikä tapahtuu lähellä sinua. Perinteinen "Afrikassa ihmiset asuvat maakuopissa, niinpä me emme saa valittaa koskaan mistään "-päätelmä. Voi fuksikulta.

Vierailija
75/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 00:57"]

Voi jeesus ap, olet aivan selvästi fuksi. Yliopisto elää omassa kuplassaan väite on tietyllä tasolla totta, mutta se, että niputat 10 000 ihmistä yhteen nippuun ja vetelet vielä ihme päätelmiä (yliopistolla on vain muutama mamu (mamu??), syrjintä on vain syrjintää mamuja kohtaan, olen nähnyt vain muutaman mamun (jätit sentään käyttämättä sanaa n*****i) salilla, ergo ei syrjintää kokevia salilla ole sitten juuri yhtään, ergo tarra läimäisty väärään paikkaan) on käsittämätöntä. Mitä PAHAA näet tuossa tarrassa? Minusta tuo yksi pieni tarra on tehnyt kp ihan älyttömän paljon, sillä siitä ja syrjinnästä on keskusteltu nyt kolmen sivun verran. Vaikutat niiltä ihmisiltä, jotka makaavat peffa homeessa sohvalla ja valittavat, että jotain tarvitsisi tehdä ja miksi kukaan nyt ei sitten tee mitään. Tuon yksi pieni tarran seinään lätkäidijä on jo vaikuttanut kymmenen kertaa enemmän kuin sinä,

[/quote]

Tulipas taas ad hominemia koko viestin edestä.

ap

Vierailija
76/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:22"]

Ap ei ole tajunnut, että syrjintään ei aina ole selkeää syytä. Ihme ääliö. Älä, ap, jaottele ihmisiä ryhmiin ja stereotypioihin niin ehkä ajattelusi kehittyy edes vähän.

[/quote]

Laitat sanoja suuhuni. En ole kertonut, että täsmälleen tietäisin, miksi jotakuta syrjitään. Mutta olen tuonut esiin asioita, minkä vuoksi joitakuita on joskus syrjitty. Jos emme voi pitää syrjimiskeskustelun lähtökohtana sitä, että on olemassa sellaisia piirteitä tai asioita, se johtaa syrjimisen mekanismien mystifiointiin ja itse en ajattele, etteikö olemassa asioita, jotka vaikuttavat siihen. Mutta rohkeaahan se on lähteä kiistämään tuokin (et tosin perustellut asiaasi, joten annammeko olla?).

ap

Vierailija
77/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:19"]

Minä olen rajusti aikanaan koulukiusattu nainen. Yksinäisyyspuuskassani rohkaistuin erään kirjaston lautapeli-iltaan yksistään noiden tarrojen takia. Ajattelin, että kun ihmiset jo ovella saavat muistutuksen siitä, että kaikki ihmiset ovat kuuntelemisen arvoisia joskus, heillä mahdollisesti olisi sietokykyä erilaisuudelleni edes pari minuuttia pidempään kuin normaalisti. Ja kyllä, sosiaaliset taitoni olivat retuperällä, koska ne eivät ikinä olleet päässeet kehittymään koulukiusaamisen ja alituisen poissulkemisen takia. Ap ei edes tajua, kuinka paljon noin simppelillä kampanjalla tehdään.

[/quote]

Kiitos tästä viestistä. On mielenkiintoista, jos joku kuitenkin kokee, että tarroilla on vaikutusta ja erityisen hyvä, että sinulle positiivista vaikutusta.

ap

Vierailija
78/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:38"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:18"]Olen samaa mieltä kuin ap. Minuakin ärsyttää tuo tarra. Ensinnäkin siksi, että sana "syrjintä" on liian epämääräinen. Mitäs sitten tehdään kun joku tulee valittamaan, että tuo syrjii minua syrjinnästä vapaalla alueella ja tuo sanoo, että en syrji? Miksi siinä tarrassa ei vaikkapa kerrota esimerkkiä siitä mitä syrjintä on? Se saisi varmaan enemmän aivotoimintaa liikkeelle. Toisekseen siksi, että se on vain tarra. Jos syrjintää oikeasti halutaan estää, niin sitten pitää kuunnella ihmisten valituksia ja puuttua syrjintään käytännössä. Toivottavasti se on tämän kampanjan seuraava askel. Kolmannekseen, se on tarra on yliopistolla mikä varmaan on kaikkein liberaalein työpaikka mitä voi olla. Ja miten ketään voi edes syrjiä siellä? Jossain liikuntatiloissa? Ja lisään vielä sen, että eräs kaverini joutui ruotsinkielisten syrjinnän kohteeksi mutta olisiko sitä tapausta ikinä käsitelty mitenkään? Tuskinpa. Varsinkaan jos kyse systemaattisesta syrjinnästä jossa oli mukana koko laitos. [/quote] Kukahan se tässä kuplassa elää? Ai ei syrjintää yliopistolla? Pitäisikö yliopiston seinällä siis ennemmin lukea segregation 4ever! [/quote] Kertokaa ihmeessä niitä syrjintätarinoita niin saadaan kunnolla pureutua syrjinnän kovaan ytimeen!   [/quote] Esi, parasta ystävääni, lesboa. Niitä hiljaisia ja ujoa. Vähemmän varakkaista perheistä tulevia. Miesvaltaisilla aloilla naisia. Mikä antaa sinulle oikeuden vähätellä näiden ihmisten kokemuksia? Jos et itse olet jotakin kokenut, ei se tarkoita ettei asiaa esiinny ja tuolla, että näitä onnettomia tarroja pitäisi liimailla vain jonnekin ghettoihin ummistat silmäsi siltä, mikä tapahtuu lähellä sinua. Perinteinen "Afrikassa ihmiset asuvat maakuopissa, niinpä me emme saa valittaa koskaan mistään "-päätelmä. Voi fuksikulta.

[/quote]

Kerro tarkemmin miten niitä on syrjitty, niin voidaan sitten miettiä mitä asialle voi tehdä. Se, että "kielletään syrjintä laissa" ei auta mitään jos kukaan ei pysty määrittelemään mitä on syrjintä. Jos sitä ei pysty määrittelemään, niin siitä ei voi myöskään rangaista.

Vierailija
79/84 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rajusti aikanaan koulukiusattu nainen. Yksinäisyyspuuskassani rohkaistuin erään kirjaston lautapeli-iltaan yksistään noiden tarrojen takia. Ajattelin, että kun ihmiset jo ovella saavat muistutuksen siitä, että kaikki ihmiset ovat kuuntelemisen arvoisia joskus, heillä mahdollisesti olisi sietokykyä erilaisuudelleni edes pari minuuttia pidempään kuin normaalisti. Ja kyllä, sosiaaliset taitoni olivat retuperällä, koska ne eivät ikinä olleet päässeet kehittymään koulukiusaamisen ja alituisen poissulkemisen takia.

Ap ei edes tajua, kuinka paljon noin simppelillä kampanjalla tehdään.

Vierailija
80/84 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai se parempi kuin ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi