Kuka sä niinku oot?
Jotenkin olettaisin, että tämä on äitien palsta pääasiassa mutta selkeästi tämän funktio on hieman laajempi. Ilmeisesti miehiäkin täällä piipahtaa jos kommentteihin on uskomista. Henk koht en voisi kuvitella omaa miestäni tänne eksyvän. Koukuttava palsta kyllä, eksyin tänne loppuvuonna ekoja kertoja. Täällä näkee monella lailla ihmisten kirjoa. Mielenkiintoista, mitkä monet asiat herättävät ihmisissä mielenkiintoa. Tahtoisinkin udella ensisijaisesti että minkä ikäinen olet. Ja sukupuoli... Jos tahdot kertoa vielä että oletko kotivanhempi, työelämässä, millä alalla... Olisi mielenkiintoista tietää kuinka laaja skaala sakkia täällä on.
Itse n39, päiväkodin johtaja
Kommentit (134)
Keskivertonainen. Edustan kaikkia maailman keskivertonaisia av-palstalla.
ww
44 v. luuseri, eläkeläinen. Vanha av-mamma jo toista vuosikymmentä.
Millainen on keskivertonainen sun mielestä? Eikö jokainen jollain lailla ole, jossain määrin? Ja yhtä lailla erityinen?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:47"]Millainen on keskivertonainen sun mielestä? Eikö jokainen jollain lailla ole, jossain määrin? Ja yhtä lailla erityinen?
[/quote]
Kaikissa tilastoissa se keskiverto. Ikä, koulutustaso, palkka... jos pidän jostain, on varmaa, että suurin osa pitää samasta... jos inhoan jotain, jos varmaa, että suurin osa inhoaa samaa. Kun ajattelen ajatuksen, se on lehdessä seuraavana päivänä. Kun toivon jotain, muut ovat sen jo saavuttaneet...
keskivertous on kohtaloni.
ww
Kuka olen? En tiedä enää. Mutta tiedän, mitä kohti haluan pyrkiä.
26v mies, 'contract manager' teollisuudessa... tulin tänne kun sain lapsen 2014. Etsin googlesta tietoa, miten tutti keitetään :D ja aihe vapaalta sattui löytymään aihetta käsittelevä ketju. Useimmat aiheet eivät mielestäni ole sellaisia, etteivätkö ne saattaisi kiinnostaa miehiäkin. En tietysti irl varsinaisesti mainosta käyväni täällä, mutta eivätpä kai useimmat muutkaan.
19v tyttö, opiskelija maatalousalalla ja asun pienellä paikkakunnalla.
23v yhden lapsen (kesällä kahden) äiti, lähihoitajaopiskelija.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:52"]Kuka olen? En tiedä enää. Mutta tiedän, mitä kohti haluan pyrkiä.
[/quote]
voin kertoa sulle oot hullu ja neuvon pyrkimään hoitoon
Toki... Tänne vähän samalla lailla eksyin kuin herra 11 :). Tutin osaat jo vissiin keittää? Jänskä millaisesta ympäristöstä voi itsensä löytää. Itsellä siis vauvallisesta ajasta jo kauan.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:53"]
19v tyttö, opiskelija maatalousalalla ja asun pienellä paikkakunnalla.
[/quote]
Miksi alapeukku?
Mies jolla ikää 48, tänne eksyin muutama kuukausi sitten jonkun hakuni perusteella ja siitä se sitten alkoi :) Työ luonnontieteistä teollisuuteen ja liikuntaan, eri vuodenaikoina eri töitä.
Olen kaunis ja nuori nainen, c-kupin tissit, muodokas peppu, hoikka vyötärö, virheetön iho, pitkät ja paksut luonnonvaaleat hiukset, kauriin silmät. Pituus 160cm ja paino 51kg. Olen väitellyt tohtoriksi ja työkseni teen tutkimusta. Isovanhempani tukevat tutkimustyötäni, jonka vuoksi pystyn myös harrastamaan paljon. Harrastan kiipeilyä ja uimahyppyä, juoksen maratoneja ja sup-lautailen kesällä Suomessa ja talvisin kaukomailla. Lisäksi soitan klarinettia ja pianoa ja laulelen itseni ja muiden iloksi. Teen myös vapaaehtoistyötä maahanmuuttajien ja mielenterveyskuntoutujien parissa. Olen onnellinen ja nautin elämän monipuolisuudesta!
Syrjäytynyt, työtön kolmekymppinen mies.
N 30, yrittäjä. Sairastuin työuupumukseen. Hoidan itseäni levolla ja palstailulla.