Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista se teinien seurustelu on. Alan vähän pelätä että tyttäressä ja hänen suhteessaan on jotain vikaa

Vierailija
25.12.2021 |

Olen aina luullut että teinien seurustelut on sitä että vähän pidetään kädestä kiinni jos uskalletaan, halataan ujosti ja ehkä jos rohkeita ollaan niin vähän pussataan ujona poskelle ja että tämä "seurustelu" loppuisi maksimissaan viikon päästä.

Tyttäreni (15) alkoi tuossa sitten seurustella ikäisensä poikaystävän kanssa tuossa noin 5 kuukautta sitten. Jo nyt itseä on yllättänyt että suhde on kestänyt sen yli viikon. Aina kun tyttären huoneeseen niin ovat he siinä sylikkäin istuvat ja katsovat jotain elokuvaa tai pelaavat jotain videopeliä. Olen tyttärellä nähnyt kerran myös fritsun. Olen myös yllättänyt heidät useammin kuin kerran ilmeisesti tunkemassa kieltään toisen kurkkuun tai vaikka halaamassa oikein kovasti.

Mua vähän pelottaa. Oonko mie muka ollu näin väärässä vai onko vika tyttäressä. Onko tytär jotenkin extreme raju ja rivo? Pitäisikö tähän puuttua? Apua auttakaa ensikertalaista äitiä?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän 15-vuotiaana jo muutakin tehtiin kuin fritsuja, vaikka toki niitä myös. Seurustelin sen saman pojan kanssa 19-vuotiaaksi. Mukavaa oli ja hyvät muistot jäi.

Ei kaikki. Mä en seurustellut teininä. Eikä jotkut mun kaveritkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla