Minkälaista se teinien seurustelu on. Alan vähän pelätä että tyttäressä ja hänen suhteessaan on jotain vikaa
Olen aina luullut että teinien seurustelut on sitä että vähän pidetään kädestä kiinni jos uskalletaan, halataan ujosti ja ehkä jos rohkeita ollaan niin vähän pussataan ujona poskelle ja että tämä "seurustelu" loppuisi maksimissaan viikon päästä.
Tyttäreni (15) alkoi tuossa sitten seurustella ikäisensä poikaystävän kanssa tuossa noin 5 kuukautta sitten. Jo nyt itseä on yllättänyt että suhde on kestänyt sen yli viikon. Aina kun tyttären huoneeseen niin ovat he siinä sylikkäin istuvat ja katsovat jotain elokuvaa tai pelaavat jotain videopeliä. Olen tyttärellä nähnyt kerran myös fritsun. Olen myös yllättänyt heidät useammin kuin kerran ilmeisesti tunkemassa kieltään toisen kurkkuun tai vaikka halaamassa oikein kovasti.
Mua vähän pelottaa. Oonko mie muka ollu näin väärässä vai onko vika tyttäressä. Onko tytär jotenkin extreme raju ja rivo? Pitäisikö tähän puuttua? Apua auttakaa ensikertalaista äitiä?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäiset harrastaa jo seksiä. Itsellä pari teiniä, ja heidän kauttaan kuulen aikamoisia asioita tuon ikäisistä, mm. kolmen kimppaa ja juhlissa kiertää useampi partneri saman illan aikana. Moni äippä ka isukki ei uskois mitä oma pieni kullannuppula touhuaa. En usko että omanikaan ovat puhtoisia.
No kolmen kimpat nyt eivät ole mitenkään yleisiä. Normaalia parisuhdeseksiä toki teinit harrastavat
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäiset harrastaa jo seksiä. Itsellä pari teiniä, ja heidän kauttaan kuulen aikamoisia asioita tuon ikäisistä, mm. kolmen kimppaa ja juhlissa kiertää useampi partneri saman illan aikana. Moni äippä ka isukki ei uskois mitä oma pieni kullannuppula touhuaa. En usko että omanikaan ovat puhtoisia.
Joo, varmaan teinit kertovatkin vanhemmilleeen tällaisista ihan luontevasti
Ovi kiinni ja hetken päästä jo sängyn pääty paukuttaa patteria. Puolen tunnin päästä sama meno jatkuu. Sen jälkeen voi olla jopa parin tunnin tauko. Illan ja yön aikana 5-7 kertaa ainakin ja joka jumalan päivä.
Kateellinen olen, kun tytär saa moista hoitoa.
ÄITINÄ HOLHOOJANA SYYLLISTYT ALA IKÄISEN PARITUKSEEN. ANNAT HUONEEN KÄYTTÖÖN. KOHTA SULLA ON VAUVA HOIDETTAVANA JA TYTÄR HUOSTAAN OTETTUNA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kolmen kimpat nyt eivät ole mitenkään yleisiä. Normaalia parisuhdeseksiä toki teinit harrastavat
En väittänytkään että ne yleisiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, varmaan teinit kertovatkin vanhemmilleeen tällaisista ihan luontevasti
Eihän suurin osa teineistä kerro, en minäkään kertonut aikoinaan omille vanhemmille, todellakaan.
Tämä avaus on naurettava provo.
15v neitsyt lienee nykyään harvinaisuus.
Eipä ihme, ettei omat teinisuhteesi kestäneet viikkoa kauempaa, kun pihtailit halauksiakin ja teit selväksi, että mitään poskipusuja rajumpaa ei tehdä alle kaksikymppisenä, tai ainakaan alaikäisenä. Ei poikaystävä ole mikään miespuolinen kaveri
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole, mitä horiset.
Vierailija kirjoitti:
No, ei ole. Nykypäivänä jopa kolmekymppiset neitsyet tuntuu ainakin tämän palstan sisällön perusteella olevan aika perussettiä
Vierailija kirjoitti:
Onko tytär jotenkin extreme raju ja rivo?
Toivottavasti.
Kyllä tuossa iässä tulee jo harrastaa anaaliyhdyntää ja suuseksiä. Mikäs sen ihanampaa, antaa nuorten nauttia toisistaan! Parikymppisenä astuu sitten jo BDSM-leikit mukaan kuvioihin kun nuoret kasvavat ja suhde kehittyy.
SAAT MITÄ TILAAT kirjoitti:
ÄITINÄ HOLHOOJANA SYYLLISTYT ALA IKÄISEN PARITUKSEEN. ANNAT HUONEEN KÄYTTÖÖN. KOHTA SULLA ON VAUVA HOIDETTAVANA JA TYTÄR HUOSTAAN OTETTUNA.
Tai mikä pahinta tehdään abortteja ja viattomien verta vuodatetaan! Kaikki on leikkiä ja kaikki on vitsiä näille ihmisille nussuti nussuti. Näissä perheissä on niin heikot isät sen takia tätä tapahtuu. Mä nostasin tollasen jullikan kaulasta seinälle joka yrittää tulla mun tytärtä käyttämään hyväksi ja sanoisin että sulla 10sec aikaa lähteä mun reviiriltä ennen kuin kolmas maailmansota alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ovi kiinni ja hetken päästä jo sängyn pääty paukuttaa patteria. Puolen tunnin päästä sama meno jatkuu. Sen jälkeen voi olla jopa parin tunnin tauko. Illan ja yön aikana 5-7 kertaa ainakin ja joka jumalan päivä.
Kateellinen olen, kun tytär saa moista hoitoa.
Sen siitä saa, kun ei pysy housut jalassa eikä Jumala mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole, mitä horiset.
Mitä ap horisee luullessaan, että 15v on joku lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Minun arvaukseni on, että valtaosa 15-vuotiaista on neitsyitä. Tuossa iässä seksi ja seurustelu varmasti kiinnostavat hyvinkin paljon, mutta ei se tarkoita, että oltaisiin vielä valmiita tai edes halukkaita harrastamaan sitä itse asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun arvaukseni on, että valtaosa 15-vuotiaista on neitsyitä. Tuossa iässä seksi ja seurustelu varmasti kiinnostavat hyvinkin paljon, mutta ei se tarkoita, että oltaisiin vielä valmiita tai edes halukkaita harrastamaan sitä itse asiaa.
Ok, boomer
Niinhän se on äidin/isän ensimmäinen ajatus, että ei meidän Liisa/Lasse 15v ole seksiä harrastanut.
Samanlaista ajatuksen tasolla tapahtuvaa kieltämistä kuin "ei meidän lapset kiusaa ketään".
Vierailija kirjoitti:
Se on yletöntä naimista kaiken aikaa.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Nieleekö?
Miks sulla tursuaa korvista tollasta valkosta vaikkua?
Oletko kasvanut tynnyrissä?