Mies vain löhöää sohvalla vaikka ulkona tuiskuttaa lunta
Kommentit (44)
Lunta sataa? Keskisessä Suomessa pilvetön, sininen taivas ja -20 astetta.
Pohjanmaalla tuiskuttaa ja patalaiska ukko makaa sohvalla vaikka pitäisi olla kolaamassa lunta!
Eipä sitä kannata kolata ennen kuin sade loppuu...
Jätä se sika. Oppiipahan olemaan sen jälkeen joulupäivänä.
Me löhötään molemmat. En ole edes vilkaissut joko lumisade olisi lakannut, ja mitä väliä. Joulupäivänä saa löhötä. Jossain vaiheessa menen sitten tekemään lumityöt kun ei sada enää. Tykkään lumitöistä.
Vierailija kirjoitti:
Pohjanmaalla tuiskuttaa ja patalaiska ukko makaa sohvalla vaikka pitäisi olla kolaamassa lunta!
Eihän sitä lumisateessa kolata vaan sen jälkeen. Taidat olla joku vuokrakennostopirkko.
Tekis jotain tolle myräkälle eikä vain lusmuilis.
Miten se kehtaa, ja vielä joulupäivänä?! Jätä tuommoinen sika välittömästi ja heitä sen tavarat pellolle!
sano et meintäiskö löhöilemään makkarin puolelle....
Kumpi teistä päätti valita nykyisen asumismuotonne? Jos yhdessä päätitte, molemmilla samanlainen vastuu lumitöistä. Itse valitsin rivarin, jossa kiinteistöhuolto käy traktoroimassa kulkuväylät, itse vain harjailen oman oven edustan.
Mitä sitten pitäisi tehdä?
Eihän nyt lumisateen aikana ole järkeä mennä lumitöihin. Kun sataa uutta koko ajan.
Sateen lakattua kolataan vasta.
Eihän sitä tietenkään jouluna aleta rehkimään, vaan ehtiihän sen myöhemminkin. Jouluna pitää rentoutua ja levätä töistänsä, eikä lumitöitä silloin tietenkään tehdä.
Mitä sä valitat? Vedä kuteet niskaan ja painu kolaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pipalia ennen kuin lumet on kolattu.
Vierailija kirjoitti:
sano et meintäiskö löhöilemään makkarin puolelle....
Niin naisen pitäisi tarjoilla seksipalveluita, vaikka mies ei pistä tikkua ristiin lumitöiden tekemiseksi. Varmaan nainen saa sitten nekin mennä tekemään, kun on ensin tehnyt joulusiivot, ruuat, seksipalvelut… voi jessus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä valitat? Vedä kuteet niskaan ja painu kolaa.
Ja mies vaan on ja makaa. Oi että…
Minä pistin kakarat kolaamaan lumet. Ukko nukkuu
Naapurinmies on tehnyt tänään lumityöt jo kahdesti. Mua hävettää mun miehen saamattomuus.
Taasko?