Mies vain löhöää sohvalla vaikka ulkona tuiskuttaa lunta
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Pohjanmaalla tuiskuttaa ja patalaiska ukko makaa sohvalla vaikka pitäisi olla kolaamassa lunta!
Mikset kolaa itse jos noin häiritsee?
Mistä tiedät ettei mies suunnittele menevänsä myöhemmin, kun sade lakkaa?
Ja voithan tosiaan homman hoitaa itsekin, miksi sen miehen juuri ne pitäisi tehdä?
Täällä etelämmässä ei ole tullut kuin muutama sentti eilen ja olen oikein odotellut lisää!
Minä tykkään lumitöistä ja teenkin ne lähes aina, mies harvemmin meillä niitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä kannata kolata ennen kuin sade loppuu...
Jos koko päivän sataa niin kyllä kannattaa...
Länsi-Uudellamaalla sataa myös lunta. Ei ole kukaan meillä kolaamassa pihaa, ehtii tuota myöhemminkin lumisateen lakattua. Kohta syödään jouluruokaa. Hyvää joulua!
Nyt heti taksilla turvakotiin ja sieltä ilmoitat puhelimitse erosta!
Lumen kolaaminen pihalta on ehkä typerin tapa viettää vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurinmies on tehnyt tänään lumityöt jo kahdesti. Mua hävettää mun miehen saamattomuus.
Pyydä naapuria tekemään teidänkin lumityöt jos on noin ahkera, saa muuten ukkoos vipinää kun näkee naapurin kolaamassa teidän pihaa.😂
Ja jos sä vielä roikut täällä, olet ilmeisesti vetänyt kohta tunnin siideriä. Nyt ulos
Vierailija kirjoitti:
Naapurinmies on tehnyt tänään lumityöt jo kahdesti. Mua hävettää mun miehen saamattomuus.
Jos naapurinmies tosiaan saa joka kerta lumityöt tehtyään, niin ei mikään ihme, että käy välillä kolaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten pitäisi tehdä?
Eihän nyt lumisateen aikana ole järkeä mennä lumitöihin. Kun sataa uutta koko ajan.
Sateen lakattua kolataan vasta.
Onhan se eriasia kolata lumisateessa 15cm lunta kuin lumisateen jälkeen 30cm?!
Provosointiahan tämä aloitus vaan on, mutta
- sitten vasta kolataan kun sade loppuu
- huomennakin ehtii ihan hyvin
- kolaa itse
- usko sitä ukkoas kun se on sua fiksumpi
Komensin lapset 10 ja 12 vuotiaat ulos kolapartioon. Tekee hyvää lapsille vähän reippailla ulkona 👍
Onhan se tietysti hyvä kolata välillä kesken sateenkin jos oikein kovasti sataa. Mutta jos se ukkos sen joutuu kuitenkin tekemään niin miks et anna hoitaa asiaa niinkun itte haluaa.
VitunlaiskatUkot! Pistäsin tuommoiset sianretaleet uuniin ja sen jälkeen kompostiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt lumisateen aikana ole järkeä mennä lumitöihin. Kun sataa uutta koko ajan.
Millä tavalla se on eri asia?
No minäpä kerron. 15cm kolaamiseen kahteen kertaan menee lähes kaksi kertaa niin kauan kuin 30cm kolaamiseen kerran.
Katsos, kaikki eivät kolaa käyttämällä kolaa, vaan lumilinkoa.
Pohjanmaalla sataa lunta kyllä nyt enemmän kuin miesmuistiin. 100m päähän ei näe mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäpä kerron. 15cm kolaamiseen kahteen kertaan menee lähes kaksi kertaa niin kauan kuin 30cm kolaamiseen kerran.
30cm lunta on raskaampi lykätä!
Vierailija kirjoitti:
Komensin lapset 10 ja 12 vuotiaat ulos kolapartioon. Tekee hyvää lapsille vähän reippailla ulkona 👍
Lapsityövoiman käyttö on kielletty Suomen laissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeampaa se on silti tehdä lumityöt kerran kuin kahdesti, hikeen siinä menee kuitenkin niin mieluummin tekee kerran ja sitten suihkuun/saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollutkaan mies, jonka ne lumet piti kolata?
Tulee mieleen se jonkun teinin vuodatus jostain ircquotes tms. sivustolta, kun vanhemmat pakottivat kolaamaan pihaa, jos sinne laskeutui edes yksi lumihiutale.