Mies vain löhöää sohvalla vaikka ulkona tuiskuttaa lunta
Kommentit (44)
Ap sillä on ihan oikeus maata omalla sohvallaan, satoi tai paistoi.
Mene sinä kolaamaan sitä lunta
Ei se AP mihkään mene. Se on jo kolme tuntia vetäny siideriä ja kinkkua, että ei kilot pääse putoomaan
Vierailija kirjoitti:
Mulla nuori nainen naapurina, yhteistietä noin 15m, sanoi kun asiasta huomautin, että voisi joskus hänkin, hän pääsee vaikka metrisestä lumesta läpi! Minä 3x riskiryhmläinen otan juuri paratabsia ja sydänlääkettä hiukan lisää ja kohta lähden sitten kolaamaan. Vielä nivelrikkoni on kestänyt just ja just hommat. Näin Etelä-pohjanmaalla tänään. Kumma juttu on se että ei hypi siellä lumessa vaan iloisesti kulkee sitten kolatulla väylällä. Ollaan molemmat vuokralaisia rivarissa.
Ihania nämä nyky nuoret!
Tee jatkossa niin, että auraat yhteisestä pätkästä vain sen puolen, joka on kauempana hänen ovestaan ja kasaat lumet hänen ovensa/pihakäytävänsä kohdalle. Saa tulla aika loikalla, jos meinaa päästä auratulle osalle kahlaamatta lumessa.
Mulla nuori nainen naapurina, yhteistietä noin 15m, sanoi kun asiasta huomautin, että voisi joskus hänkin, hän pääsee vaikka metrisestä lumesta läpi! Minä 3x riskiryhmläinen otan juuri paratabsia ja sydänlääkettä hiukan lisää ja kohta lähden sitten kolaamaan. Vielä nivelrikkoni on kestänyt just ja just hommat. Näin Etelä-pohjanmaalla tänään. Kumma juttu on se että ei hypi siellä lumessa vaan iloisesti kulkee sitten kolatulla väylällä. Ollaan molemmat vuokralaisia rivarissa.
Ihania nämä nyky nuoret!