Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vain löhöää sohvalla vaikka ulkona tuiskuttaa lunta

Vierailija
25.12.2021 |

Anna mun kaikki kestää.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nuori nainen naapurina, yhteistietä noin 15m, sanoi kun asiasta huomautin, että voisi joskus hänkin, hän pääsee vaikka metrisestä lumesta läpi!  Minä 3x riskiryhmläinen otan juuri paratabsia ja sydänlääkettä hiukan lisää ja kohta lähden sitten kolaamaan.  Vielä nivelrikkoni on kestänyt just ja just hommat. Näin Etelä-pohjanmaalla tänään. Kumma juttu on se että ei hypi siellä lumessa vaan iloisesti kulkee sitten kolatulla väylällä. Ollaan molemmat vuokralaisia rivarissa.

Ihania nämä nyky nuoret!

Vierailija
42/44 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sillä on ihan oikeus maata omalla sohvallaan, satoi tai paistoi.

Mene sinä kolaamaan sitä lunta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se AP mihkään mene. Se on jo kolme tuntia vetäny siideriä ja kinkkua, että ei kilot pääse putoomaan

Vierailija
44/44 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nuori nainen naapurina, yhteistietä noin 15m, sanoi kun asiasta huomautin, että voisi joskus hänkin, hän pääsee vaikka metrisestä lumesta läpi!  Minä 3x riskiryhmläinen otan juuri paratabsia ja sydänlääkettä hiukan lisää ja kohta lähden sitten kolaamaan.  Vielä nivelrikkoni on kestänyt just ja just hommat. Näin Etelä-pohjanmaalla tänään. Kumma juttu on se että ei hypi siellä lumessa vaan iloisesti kulkee sitten kolatulla väylällä. Ollaan molemmat vuokralaisia rivarissa.

Ihania nämä nyky nuoret!

Tee jatkossa niin, että auraat yhteisestä pätkästä vain sen puolen, joka on kauempana hänen ovestaan ja kasaat lumet hänen ovensa/pihakäytävänsä kohdalle. Saa tulla aika loikalla, jos meinaa päästä auratulle osalle kahlaamatta lumessa.