Sain jouluna yhden lahjan ja se on aivan hirveä
Vaate, tasoa "suoraan roskiin". En voi kuvitellakaan tuota ylläni. Minua ei kiinnosta lahjan hinta ja se toimii näinkin päin että en arvosta vaikka oli kallis Ainoa positiivinen puoli on kotimaisuus, sen ansiosta lahja oli vain tuhlausta eikä loukkaus.
Kommentit (12)
Meitä on muitakin! Minä sain lahjan takia yöllä paniikkikohtauksen. Tein kaikkeni, että lahjan antaja uskoisi minun ilahtuneen, vaikka oikeasti olin perinjuurin järkyttynyt antajan ajattelemattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt kuitenkaan roskiin sitä vaatetta heitä! Lahjoita se jonnekin, vie esim. UFF:n keräyslaatikkoon!
Tai kierrätyskeskukseen.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt kuitenkaan roskiin sitä vaatetta heitä! Lahjoita se jonnekin, vie esim. UFF:n keräyslaatikkoon!
Vaihtaa sen vielä voi mutta valmistajalla ei ole ainuttakaan edes etäisesti käyttökelpoista tuotetta... mainitsinhan myös että väärän kokoisen sain?
Missään muussa sivistyneessä maassa ei kohdella naisia näin huonosti. Synnytyslaitoksella pidetään rikollisina, kotona tehtävää työtä ei arvosteta, lahjoja ja huomiota ei saa, työssä otetaan kaikki irti ja vanhuksena odotetaan vain kuoleman korjaavan, etteivät rasita yhteiskuntaa.
Monessa muussa euroopan maissa naista arvostetaan ja autetaan. Ei Suomessa.
Myy se Torissa jos ollut kallis. Osta saadulla rahalla jotain kivaa=sinulla hyvä lahja
Kuka nykyään ostaa vaatteita aikuiselle lahjaksi.
Kannattaa aina ostaa itse itselleen jokin mieluinen lahja, niin pääsee tuosta huonojen lahjojen tai lahjattomuuden ahdistuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaa sen vielä voi mutta valmistajalla ei ole ainuttakaan edes etäisesti käyttökelpoista tuotetta... mainitsinhan myös että väärän kokoisen sain?
Riippuu, mistä on ostettu, mutta jos ei suoraan valmistajan liikkeestä, niin monesti saa vaihtaa ihan mihin vain liikkeessä myytävään saman arvoiseen tuotteeseen tai tuotteisiin. Tai ottaa summan lahjakorttina ja käyttää myöhemmin.
Minäkin sain yhden lahjan. Ei ollut hirveä, oli poroa. Savupaisti.
Itse arvostan lahjan antajan kaunista ajatusta, vaikkei lahja olisikaan mieleinen.
On sulla jumalauta vaikee elämä🤦♀️