Mitä ajattelet, jos joku ei ole laittanut yhtään aattokuvaa instaan?
Itse mietin, että onko heillä yhtään ystäviä ja elämää. :(
Kommentit (47)
Monet pitää jouluna taukoa somesta. Keskittyvät olemaan läsnä perheelleen ja suvulleen. Ajattelen, että hyvä.
No en todellakaan mitään. Miksi hitossa omaa elämää pitää raportoida koko ajan?
Mun viimeisin julkaistu somekuva on keväältä. Aattona otettiin kyllä kuvia mutta en halua laittaa niitä someen.
Vierailija kirjoitti:
Jos rehellisiä ollaan niin halveksin ihmisiä, jotka esimerkiksi postailevat someen. Itse olen syvällisempi ja älykkäämpi. En myöskään katso televisiota tai tee muutakaan rahvaanomaista tai epä-älykästä. En koskaan sanoisi tätä irl, mutta olen muiden ihmisten yläpuolella.
Provo. Itse en postaile someen enkä ole vuosiin katsonut televisiota. Olen älykäskin, mutta en kuvittele olevani parempi kuin muut tai muiden yläpuolella. Etkö kestä sitä, että osa toimii eri tavalla kuin muut ja pitävät elämänsä omanaan?
Fiksuja ihmisiä. Viettävät aikaa perheen/ystävien kanssa ja osaavat olla läsnä.
Kymmeniä kuvia instaan postaajilla taitaa olla tylsä joulu, kun ehtii roikkumaan somessa ja käyttämään aikaa täydellisten joulukuvien lavastamiseen.
En lukenut kahta ensimmäistä sivua. Mieti ap en ole koskaan käyttänyt instaa. Mitäs siitä ajattelet?
Jos rehellisiä ollaan niin halveksin ihmisiä, jotka esimerkiksi postailevat someen. Itse olen syvällisempi ja älykkäämpi. En myöskään katso televisiota tai tee muutakaan rahvaanomaista tai epä-älykästä. En koskaan sanoisi tätä irl, mutta olen muiden ihmisten yläpuolella.