Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, jos joku ei ole laittanut yhtään aattokuvaa instaan?

Vierailija
25.12.2021 |

Itse mietin, että onko heillä yhtään ystäviä ja elämää. :(

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa just ne jotka pistää. Sitten tietyillä ihmisillä ne on oikein sellaisia oikein aseteltuja, mietittyjä  ja tennääisiä kuvia tekohymyineen. 

Onpas ikävä ja negatiivinen asenne. :O Toivon, että pääset tuollaisista mietteistä, sillä vaikutat kovin onnettomalta ja katkeralta. Ja se on varmasti ahdistavaa. Minusta taas on kivaa, että jouluna otetaan muistoksi valokuvia ja laitetaan tervehdyksiä. Eikä tämä perinne ole mitenkään uusi. Aikaisemmin nämä kuvat tulivat kotiin kirjekuoressa ja nyt ne saa näin eristysaikana kätevästi lähetettyä sosiaalisen median alustoilla.

Vierailija
22/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ihmiset tarttuvat helppoon provoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä insta?😲?😝?

Vierailija
24/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olisihan tuo varmaan ollut ns. menestys, kun olisin lisännyt aattokuvan instaan - lapioin nimittäin lehmän sontaa. Navettatyöt ei jätä rauhaan aattonakaan.

Vierailija
25/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että on niin paljon ystäviä, sukua ja perhettä että ja keskittyy yhdessäoloon heidän kanssaan ettei ole aikaa päivitellä somea. Somen päivittäjät käyvät sääliksi kun heillä ei ole elämässää mitään muuta sisältöä kuin feikata somessa onnellista sen sijaan että keskittyisi niihin omiin rakkaisiin.

Vierailija
26/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkääm laittanut. Laitoin aatonaattona yhden kuvan kuusesta ja toivotin hyvää joulua. Sen jälkeen en ole selannut instaa, enkä facebookia, koska mua ei oikeastaan kiinnosta muiden lahjat ja kattaukset, eikä varsinkaan ne selkeästi lavastetut kuvat.

Eli en ajattele yhtään mitään erityistä. Ehkä sen, että haluaa mielummin keskittyä niihin hetkiin omassa elämässä, kuin kuvata niitä jatkuvasti, saati katsella muiden kuvia.

Vierailija
27/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttävät ihmiset, jotka ovat jossain instassa. Niin no mulla onkin elämä, old school- tyyliin.

Vierailija
28/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut niin kivaa, ettei ole ehtinyt somettamaan.

Vierailija
29/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain nyt on pakko ajatella, niin ajattelen että heillä nimenomaan ON oma elämä.

Vierailija
30/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään negatiivista.

Vierailija
31/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on läsnä ihmisilleen irl jouluna. Ei tarvi esittää kiiltokuvaa somessa vaan keskittyy oikeaan elämään.

Vierailija
32/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet jos joku ihminen ei ole laittanut kertaakaan kuvaa instaan kun istuu pöntöllä? Minä ainakin naureskelen sellaiselle, koska kyllä kaikki tietää, että hänkin käy tarpeillaan. Turha yrittää esittää muuta. 🧐

Vierailija
33/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin olen avannut Ig:n tai facen.

Kiva joulu silti meneillään, ei tarvitse päivittää sitä someen.

Vierailija
34/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaako joku aatostakin kuvia instaan? Kertoisiko joku että miksi?

Vierailija
35/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meillä on kotona nuorisoa, joilla on nykyään tällanen insta-vastainen ajatus, että sinne ei nyt sitten tosiaan kuvailla ja julkaista heidän joulustaan mitään

joku tällainen somevastainen reaktio on nyt liikkeellä tietyissä nuorisopiireissä

Vierailija
36/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut Zuckerberin perheen omaisuuden kartuttamisesta ja on normaali ihminen ja kiinnostunut yksityisyydestään. Kuvia laittavia ihmisiä säälin, että rahan takia pitää myydä itseään.

Vierailija
37/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että pitääkö tästäkin aiheesta saada vastakkainasettelu, jossa haukutaan ihmisiä, jotka päivittävät tai eivät päivitä kuvia instaan. Mitä väliä. Jospa annettaisiin ihmisten vaan olla semmoisia kuin ovat? Taas tämmöistä kummaa trollaamista.

Vierailija
38/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onko joku paha mies kaapannut tämän tilin.

Vierailija
39/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista milloin olen avannut Ig:n tai facen.

Kiva joulu silti meneillään, ei tarvitse päivittää sitä someen.

Mutta täällä ihanan positiivisella vauvalla sen sijaan roikut?

Vierailija
40/47 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaako joku aatostakin kuvia instaan? Kertoisiko joku että miksi?

Joitakin kiinnostaa töiden tekeminen joulunakin. Eivät ymmärrä levätä jouluna. Rahanahneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan