Mitä ajattelet, jos joku ei ole laittanut yhtään aattokuvaa instaan?
Itse mietin, että onko heillä yhtään ystäviä ja elämää. :(
Kommentit (47)
Kylläpä ihmiset tarttuvat helppoon provoon.
Joo, olisihan tuo varmaan ollut ns. menestys, kun olisin lisännyt aattokuvan instaan - lapioin nimittäin lehmän sontaa. Navettatyöt ei jätä rauhaan aattonakaan.
Mietin että on niin paljon ystäviä, sukua ja perhettä että ja keskittyy yhdessäoloon heidän kanssaan ettei ole aikaa päivitellä somea. Somen päivittäjät käyvät sääliksi kun heillä ei ole elämässää mitään muuta sisältöä kuin feikata somessa onnellista sen sijaan että keskittyisi niihin omiin rakkaisiin.
En minäkääm laittanut. Laitoin aatonaattona yhden kuvan kuusesta ja toivotin hyvää joulua. Sen jälkeen en ole selannut instaa, enkä facebookia, koska mua ei oikeastaan kiinnosta muiden lahjat ja kattaukset, eikä varsinkaan ne selkeästi lavastetut kuvat.
Eli en ajattele yhtään mitään erityistä. Ehkä sen, että haluaa mielummin keskittyä niihin hetkiin omassa elämässä, kuin kuvata niitä jatkuvasti, saati katsella muiden kuvia.
Minua ihmetyttävät ihmiset, jotka ovat jossain instassa. Niin no mulla onkin elämä, old school- tyyliin.
On ollut niin kivaa, ettei ole ehtinyt somettamaan.
Jos jotain nyt on pakko ajatella, niin ajattelen että heillä nimenomaan ON oma elämä.
Että on läsnä ihmisilleen irl jouluna. Ei tarvi esittää kiiltokuvaa somessa vaan keskittyy oikeaan elämään.
Mitä ajattelet jos joku ihminen ei ole laittanut kertaakaan kuvaa instaan kun istuu pöntöllä? Minä ainakin naureskelen sellaiselle, koska kyllä kaikki tietää, että hänkin käy tarpeillaan. Turha yrittää esittää muuta. 🧐
En muista milloin olen avannut Ig:n tai facen.
Kiva joulu silti meneillään, ei tarvitse päivittää sitä someen.
Laittaako joku aatostakin kuvia instaan? Kertoisiko joku että miksi?
no meillä on kotona nuorisoa, joilla on nykyään tällanen insta-vastainen ajatus, että sinne ei nyt sitten tosiaan kuvailla ja julkaista heidän joulustaan mitään
joku tällainen somevastainen reaktio on nyt liikkeellä tietyissä nuorisopiireissä
Ei ole kiinnostunut Zuckerberin perheen omaisuuden kartuttamisesta ja on normaali ihminen ja kiinnostunut yksityisyydestään. Kuvia laittavia ihmisiä säälin, että rahan takia pitää myydä itseään.
Ihmettelen, että pitääkö tästäkin aiheesta saada vastakkainasettelu, jossa haukutaan ihmisiä, jotka päivittävät tai eivät päivitä kuvia instaan. Mitä väliä. Jospa annettaisiin ihmisten vaan olla semmoisia kuin ovat? Taas tämmöistä kummaa trollaamista.
Että onko joku paha mies kaapannut tämän tilin.
Vierailija kirjoitti:
En muista milloin olen avannut Ig:n tai facen.
Kiva joulu silti meneillään, ei tarvitse päivittää sitä someen.
Mutta täällä ihanan positiivisella vauvalla sen sijaan roikut?
Vierailija kirjoitti:
Laittaako joku aatostakin kuvia instaan? Kertoisiko joku että miksi?
Joitakin kiinnostaa töiden tekeminen joulunakin. Eivät ymmärrä levätä jouluna. Rahanahneet.
Onpas ikävä ja negatiivinen asenne. :O Toivon, että pääset tuollaisista mietteistä, sillä vaikutat kovin onnettomalta ja katkeralta. Ja se on varmasti ahdistavaa. Minusta taas on kivaa, että jouluna otetaan muistoksi valokuvia ja laitetaan tervehdyksiä. Eikä tämä perinne ole mitenkään uusi. Aikaisemmin nämä kuvat tulivat kotiin kirjekuoressa ja nyt ne saa näin eristysaikana kätevästi lähetettyä sosiaalisen median alustoilla.