Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Aki

Vierailija
08.04.2015 |

Voi hyvää päivää,kun voi olla läpinäkyvää käytöstä.....Tyypillinen pieni iso mies,joka provosoi naisia ja lopulta haluaa alistaa ja aina syy on jossain lopulta muussa.Persoonallisuushäiriö, joka alkaa n-kirjaimella.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on suudellut miljoonia naisia. Vai juksasko

Vierailija
2/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kamala murre!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itsehän hän sanoi, että mikset miestä pussannut, kun niitä on täällä pilvin pimein tarjolla. Sitten loukkaantuu ja esittää marttyyria ja kunnon puolisoa, kun seuraava neiti ehdotti pussausta hänelle. Hohhoijaa....

Vierailija
4/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se ollu sarasvuon opissa, vähän on jutuissa samaa

Vierailija
5/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää telkussa isolta mieheltä, mutta on oikeassa elämässä melko normaalin kokoinen.

Vierailija
6/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuutta ei vääristellä   =D  HO HO HOO !  Kertoi vitsin .... Kukaan ei nauranut  !  So last season ( GAME OVER )

Vierailija
7/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso mies, joka on herkkä. so what?

Vierailija
8/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuutta ei vääristellä? Kuka Aki ne sun mopojen osat tekee??

Vierailija
9/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan hirveen oloinen jätkä

Vierailija
10/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:45"]On kyllä ihan hirveen oloinen jätkä
[/quote] Jätkä? Pikemminkin ukko.

Vierailija
11/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavan aggressiivisen vaikutelman herra antaa itsestään. Itse en huolisi tuollaista puolisoksi tai lasteni isäksi.

Vierailija
12/23 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:28"]

Niin, itsehän hän sanoi, että mikset miestä pussannut, kun niitä on täällä pilvin pimein tarjolla. Sitten loukkaantuu ja esittää marttyyria ja kunnon puolisoa, kun seuraava neiti ehdotti pussausta hänelle. Hohhoijaa....

[/quote]

Veikkaan, että pusu Marilta olisi kelvannut mutta Hannan pusu ei sitten näemmä maistunutkaan

Vierailija
13/23 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nolo kun koittaa esittää tosi kovista ja uhoaa kuin 15-vuotias. Siitä puhumattakaan kuinka jankuttaa koko ajan, että: "Jos Rita/Niemi sitä ja tätä haluaa/tekee, niin...", "mää en ikinä anna anteeksi, jos...".

Vierailija
14/23 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen jo Seiskan lööpit kotvan kuluttua...Ensin Seiskan kustantamat häät ja häämatka-Ja miljoona kuvaa...Seuraavaksi henkistä/fyysistä väkivaltaa ja avioero. Käy sääliksi Rita, menettää arvostuksensa menestyneenä urheilijana näissä wannabe-julkkis touhuissaan..

Ap

Vierailija
15/23 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mies vetää vaan ohjelman tarjoamaa roolia. On ainoa aikuinen mies tuolla ja on ottanut tuon roolin vastaan ja vetää sen aika hyvin . Eihän tuo ohjelma ole täysin käsikirjoittamaton vaan tarkoitus on saada säpinää aikaiseksi. Ilman Akia olisi aika tylsää, Sami vaan itkee ja muut kaksi on pikkupoikia.

Vierailija
16/23 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen,että vetää rooliaan 24/7-Myös siviilielämässä.Käykää katsomassa juttujaan fb:ssa (tietysti kaikille avoin seinä) ja instagramtiliä. Niihin ei ole paljon lisättävää,kuinka egoistinen henkilö kyseessä. Esittää herkkää, mutta totuus alkaa paljastua myös saarella. Eikä taida edes itse ymmärtää,että feikkaus alkaa näkyä..Sami Kuronenhan asiaa häneltä jo tiedusteli ensimmäisissä jaksoissa ja oikeassa oli: Naamarit alkavat tippua,ei voi mitään..

ap

Vierailija
17/23 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:30"]

Mä luulen,että vetää rooliaan 24/7-Myös siviilielämässä.Käykää katsomassa juttujaan fb:ssa (tietysti kaikille avoin seinä) ja instagramtiliä. Niihin ei ole paljon lisättävää,kuinka egoistinen henkilö kyseessä. Esittää herkkää, mutta totuus alkaa paljastua myös saarella. Eikä taida edes itse ymmärtää,että feikkaus alkaa näkyä..Sami Kuronenhan asiaa häneltä jo tiedusteli ensimmäisissä jaksoissa ja oikeassa oli: Naamarit alkavat tippua,ei voi mitään..

ap

[/quote]

Mun piti laittaa peukku tähän ylös, ei alas. Voi ei! Mutta siis peukku!

Vierailija
18/23 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meistä kaikki käyttäytyy poikkeasvasti kovassa stressissä. 

Ps. En ole ko ohjelmaa katsonut, mutta näin yleisenä kommenttina.

Vierailija
19/23 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:45"]Kyllä meistä kaikki käyttäytyy poikkeasvasti kovassa stressissä. 

Ps. En ole ko ohjelmaa katsonut, mutta näin yleisenä kommenttina.
[/quote]

Kyllä näinkin on,mutta tuota uhkaavaa aggressiivista käytöstä esiintyy tilanteissa,joissa hän kokee itsensä jätetyksi syrjään ja huomiotta. Pakottava tarve saada itsensä nostetuksi esille ja sitten alistettua muut.Vain narsisti toimii näin: Ei kestä, kun ei saa ihailua eli voimaa heikolle itsetunnolleen ja siitä se syntyy raivo ja aggressio, koska pelästyy itsekin totuuden paljastumista. Näin se vaan menee. Tulevaa vaimoaan käy sääliksi, olisi ansainnut paremman miehen. Näitä isoja pieniä miehiä riittää liikaa....

Vierailija
20/23 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän