Voiko työstä irtisanoutua puhelimitse
Olen ollut työssäni alle 4kk, joten irtisanoutumisaikaa siis ei ole. Onko ihan korrektia hoitaa työstä eroaminen puhelimitse? Ja onko ok soittaa huomenna kasin aikaan pomolle ja ilmoittaa asia (työt alkais kello 9). Huomasim toisen työtarjouksen vasta äsken sähköpostista, niin en ehtinyt enää tänä iltana soittaa.
Kommentit (30)
Kuka osaa tehdä tyhjän viestin. Tein jo 2 kpl...
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:10"]Kuka osaa tehdä tyhjän viestin. Tein jo 2 kpl...
[/quote]
No nyt on taikaa :o ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:10"]Kuka osaa tehdä tyhjän viestin. Tein jo 2 kpl...
[/quote]
No nyt on taikaa :o ap
[/quote]
HaHaa et saanut tehtyä tyhjää
mä olin puhelinmyyntityössä myös yhden päivän, ja halusin irtisanoa itseni. Aamulla soitin ja löi varattua, joten jätin tekstiviestin missä selitin lyhyesti etten aijo jatkaa ja miten toimin. Pyydettiin sen verran käymään että allekirjoitan kirjallisen "eroamis" paperin. Parin pv jälkeen kävin paperin allekirjoittamassa eikä mitään kyselty, itse hieman nolona koitin sopertaa ettei vaan ollut mun juttu tms.
Oli niin ahdistavaa hommaa että mielummin olin hetken työttömänä kuin siellä itkukurkussa soittamassa häirikkö puheluita. Mutta tosiaan toi työ on sellainen että moni lopettaa ekan tunnin jälkeen, eli jos soitat sinne ja asiallisesti selität että aijot lopettaa, niin olet jo toiminut fiksummin kuin monet muut.
No ei ihme että eroat työstäsi, kun yöt riekut Av-palstalla
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:34"]
No ei ihme että eroat työstäsi, kun yöt riekut Av-palstalla
[/quote]Tällä logiikalla itse olet työtön, joten en paljon arvostelisi..