Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini haukkui minua kun olin pieni, että minulla ei ole ystäviä ja sanoi, että sellainen osoittaa huonoa luonnetta, jos tulee toimeen vain sukulaistensa kanssa

Vierailija
25.12.2021 |

Eli idea oli se, että ”kuka tahansa” tulee toimeen sukulaistensa kanssa tai että sukulaiset välittävät sinusta, vaikka olisit ihan kauhea ja se, jos ihmisellä ei ole juuri ystäviä tai ei viihde heidän seurassaan on mädän ihmisen merkki, kun taas se, että ihmisellä on ennemmin ystäviä ja pitää sukulaisiin vain muodolliset välit on hyvän ihmisen merkki 😢

En olekaan nyt vielä aikuisena pistänyt häntä tilille hänen tästä lausunnostaan ja kiusaamisestaan, se pitääkin vielä tehdä. Minkälainen mätämuna on tuota mieltä ja vielä sanoo noin OMALLE lapselleen? No, minun äitini toki, mutta noin yleensä?
Sanoivatko teidänkin äitinne tällaista?

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julma mutsi.

Minä taas tunsin syyllisyyttä pitkään aikuisena siitä, kun tulin sukulaisteni kanssa niin huonosti toimeen. Sitten lopulta tajusin ettei vika ollutkaan minussa, koska sukulaiset olivat aina keskenäänkin vähän väliä riidoissa keskenään. Kerran sisko jopa yritti kuristaa äitimme, koska tämä antoi jonkun hyvää tarkoittavan neuvon. Heti kun ymmärsin asian ja otin rennomman, hällä väliä asenteen sukulaisiin, koska ymmärsin näiden kuitenkin haastavan välillä riitaa, välit paranivat ja riitoja on ollut harvemmin. Etenkin kun tapaamme enää kerran vuodessa.

Vierailija
122/127 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu siltä, että nämä ketjussa minua haukkuvat arvostelijat ovat ekana vetämässä hernettä nenäänsä, jos osoittautuu, että joku (läheinen) ihminen ei tunne heitä ja käyttäytyy loukkaavasti ja sanottaessa suhtautuu ylimielisesti toiveeseenne? Siinä parhaitakin sanojia mulle, että ei saa loukkaantua…

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllähän minä olen sen nähnyt, että muut ihmiset käyttäytyvät siksi loukkaavasti, kiusaten, satuttavasti ja pahasti, koska he eivät ymmärrä minua, eli ovat siis tyhmiä.

Tai en tietenkään tarkoita, että kaikkien pitäisi heti ajatella kuin minä tai vain tuntea minut, mutta kyllähän se, jos mokaa asioissa minun kanssani osoittaa heti tiettyä käytöstapojen puutetta kuitenkin…. Vaikka nyt ei juuri minua tuntisikaan.

Siksi varmaan niin moni on innostunut jankkaamaan kanssani tuntukausia, koska eivät halua nähdä peilistä, että eivät tajunneet jotakuta ihmistä.

Koska heillä on kaikkivoipaisuusharha, että HE nimenomaan tuntevat jokaisen ja tietävät aina, miten kenen kanssa tahansa tullaan toimeen! Tirsk.

Ja mä näen, ettei asia ole todellakaan niin.

Ap

Vierailija
124/127 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osoitan sen heille. Eli teille. Var så god.

Ap

Vierailija
125/127 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ette tunne kaikkia palstalla kirjoittavia ihmisiä, ei kannata olla heille heti inhottava. Se kertoo paljon pahaa ihmisestä, miten kohtelee ihmisiä, joita ei tunne.

Esim moni nynnerö mitättömyys täällä palstalla on loukkaantunut, jos olen syyttänyt miestäni mieleni pahoittamisesta, vaikka en ole IKINÄ sanonut, että mieheni on paha sen takia. He ovat vain olettaneet, koska ovat ihmisinä itse niin surkimuksia, etteivät osaa ajatella toisen mielen pahoittamisen voivan johtua esim. tietämättömyydestä.

Eivätkä he typeryksinä tajua, että siitäkin voi toinen loukkaantua, jos häntä itseään on kohdeltu väärin, eli lannistettu ja latistettu, niin että AINA jos joku kohtelee satuttavasti, uhrin pitää etsiä syytä itsestään, VAIKKA se, jos toinen ei ymmärrä, ei ole ikinä uhrin vika.

Ap

Vierailija
126/127 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ette tunne kaikkia palstalla kirjoittavia ihmisiä, ei kannata olla heille heti inhottava. Se kertoo paljon pahaa ihmisestä, miten kohtelee ihmisiä, joita ei tunne.

Ap

Minua olet haukkunut mm. p*skaperseeksi ja alaluokkaiseksi, vaikka et tunne minua ollenkaan. Se kertoo paljon pahaa sinusta, miten kohtelet ihmisiä, joita et tunne.

Vierailija
127/127 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minua olet haukkunut mm. p*skaperseeksi ja alaluokkaiseksi, vaikka et tunne minua ollenkaan. Se kertoo paljon pahaa sinusta, miten kohtelet ihmisiä, joita et tunne.

Kommenttiesi perusteella. En johonkin vilpittömään aloitukseesi omiin ongelmiisi liittyen, kuten sinä suhtaudut minuun.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi