Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko palauttanut koskaan ravintolassa annostasi?

Vierailija
08.04.2015 |

Mä oon +40 ja vasta tänään jouduin palauttamaan ekan kerran ravintola-annokseni takaisin keittiöön. Minulle tarjoiltiin ihan pokkana jotain pahvista palanutta kengänpohjaa... Kuinka herkästi itse olet palauttanut?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Kai nyt jokainen tietää ettei abc ole oikea ravintola.. hyvä jos salaatin itse pilkkovat mutta kaikki muu on tilattu valmiina ja vain lämmitetty.

Vierailija
22/31 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ollu aihetta muutaman kerran mutta en oo tajunnu jotenkin et oisin voinu palauttaa enkä vaan huomauttaa aiheesta. Kerran oli kalanruoto ruuassa jossa ei ollu mitään kalaa. Huomasin sen valitettavasti vasta loppuvaiheessa ja loput jätin syömättä. Onneks oli mun lautasella eikä mun kala-allergikko miehen.
Kerran löyty kirvoja kävelemästä lautasella... yök...
On ollu myös useesti kypsä pihvi ku oon pyytäny medium miinuksena. Se ketuttaa!
Kerran yhessä annoksessa oli salaatin jo ruskea leikkauspää. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläsjärvi, Saaga-hotellin ravintola. Risotto oli keitetty puuroksi. Ystävä mukana oli kokki joten komppasi rakentavasti palautettavaa annosta tarjoilijalle. Silti tarjoilija oli nihkeä. Uusi annos tuli pöytään 45 minuutin kuluttua, ja ei nappiin sekään ollut osunut, al dente kyllä oli riisin koostumus tällä kertaa.

Vierailija
24/31 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelisen kertaa olen palauttanut mediumina tilatun läpikypsäksi kengänpohjaksi kärvennetyn pihvin, kerran raa'at kampasimpukat ja liian monta kertaa gluteenittomana tilatun annoksen, jonne jostain käsittämättömästä syystä on kuitenkin päätynyt jos jonkinmoista krutonkia ja patonginpalaa...

Vierailija
25/31 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi valittaa tai palauttaa !   Mutta silläkin on seurauksensa : kokki sylkee, ja lisää räkää nenästään annokseesi ja hymyilee kun tuo sen sinulle uudelleen =D   Bon apetit  :)

Vierailija
26/31 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran palautin kylmäksi jäähtyneen mitälie sitten tilasinkaan, en enää muista. Rosso tai vastaava taisi olla. Näin vielä kun tarjoilija laittoi annoksen mikroon.

Kerran tilasin Rollssissa mukaan juustoaterian. Menin kotiin ja aloin syömään, niin huomasin että juusto puuttui.

Vierailija
27/31 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:21"]^Kai nyt jokainen tietää ettei abc ole oikea ravintola.. hyvä jos salaatin itse pilkkovat mutta kaikki muu on tilattu valmiina ja vain lämmitetty.
[/quote]
Salaatti ei todellakaan ole itse pilkottu, pussista kaatavat laariin.
Työnantaja maksaa ruuat abseilla ja aina kun leimalappu tulee täyteen otan jonkun lista annoksen, lehtipihvi ollut ainut syötävä liha.
T.21

Vierailija
28/31 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pancho Villassa Treella olisi pitänyt kyllä palauttaa mikrossa lämmitetty kanaburritos, sen verran pahaa se kana oli. Jos ruoka ravintolassa on PAHAA niin silloin se kai pitäisi ymmärtää palauttaa. Ensi kerralla uskallan.

Vierailija
29/31 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:15"]

Olen palauttanut. Salaattiannoksessa oli kastiketta ja patonkia, vaikka olin pyytänyt ilman. Ravintolaa en enää muista, joku Rossoa ja vastaavia korkeatasoisempi.

[/quote]

Miksi alapeukut? Kun tilaan jotain, henkilökunnan tehtävä on tuoda tilauksen mukaista ruokaa. Patonki varsinkin oli paha moka, koska annos oli tilattu gluteenittomana.

Vierailija
30/31 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhden kerran olen palauttanut. (En syö lihaa, joten ei tule noita vääriä kypsyysasteita palautettaviksi.) Palautuskerrasta on jo aikaa varmaan 15 vuotta, Seinäjoella erään hotellin ravintolassa oli hius annoksessa. Yöks. Meni ruokahalut ja sanoin ettei tarvitse tuoda uutta tilalle. Ei kovin helposti tule palautettua, kun usein se asia ei siitä kummene. Jätän vain syömättä ja menen seuraavan kerran toiseen ravintolaan. Palautan tietysti sitten jos on jotain aivan kuvottavaa, kuten tuo hius.

Vierailija
31/31 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun rossossa palautin väärän annoksen. Istuttiin mieheni kanssa keittiön oven vieressä ja kuultiin selvästi kuinka tarjoilija huusi kokille, että ei ollut ottanut väärin tilausta vaan vika oli meissä. Toinen tarjoilija toi alunperin tilatun annoksen pöytään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi