Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-mamma uimahallissa :D

Vierailija
08.04.2015 |

Mamma teki vesijumppaa ohjatun tuntiryhmän ulkopuolella, altaan toisessa osassa. Oli selin ohjaajaan, liikkeiden vaihtuessa kurkkasi salaa mitä pitää tehdä, ja jatkoi pokkana jumppaansa selkä ryhmään päin. Kyllä nauratti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naura vaan. Ehkä hän halusi kokeilla lajia, innostuu ja liittyy virallisesti ryhmään.

Vierailija
2/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa kokeilla, se tehdään ryhmässä ja maksetaan siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:36"]

Jos haluaa kokeilla, se tehdään ryhmässä ja maksetaan siitä.

[/quote]

Joojoo. Ketä tuo nyt sitten haittasi, jos kerran vähän itsekseen kokeilee? Ymmärtäisin ärsytyksen, jos samamamma heiluisi vapaamatkustajana joka kerta.

Vierailija
4/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin muuten kokeilla et oisko yks huippuravintola mulle sopiva ruokansa puolesta. Mä käynkin siellä kerran koklaamassa, mut en viitsi maksaa. Kun jos ei se sit sovikaan mulle.

Vierailija
5/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:42"]

Mä haluisin muuten kokeilla et oisko yks huippuravintola mulle sopiva ruokansa puolesta. Mä käynkin siellä kerran koklaamassa, mut en viitsi maksaa. Kun jos ei se sit sovikaan mulle.

[/quote]

Olisko vähän eri asia. Jos allas ei ole suljettu muilta käyttäjiltä, niin ei kyllä voi vaatia, ettei kukaan muu voisi vesijumpatessaan tehdä samalla ohjaajan neuvomia liikkeitä.

Vierailija
6/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon suunnitellut meneväni tanssiryhmään mukaan, mut menisin ikkunan taakse ulos zumbaamaan niin ei tartte maksaa. Sieltä näkee sen ohjaajan ihan hyvin.

Vierailija
7/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:44"]

Mä oon suunnitellut meneväni tanssiryhmään mukaan, mut menisin ikkunan taakse ulos zumbaamaan niin ei tartte maksaa. Sieltä näkee sen ohjaajan ihan hyvin.

[/quote]

Mene ihmeessä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi