Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuviikko pilalla...

Vierailija
08.04.2015 |

Kertokaa mulle rehellinen mielipide olenko syystä loukkaantunut.. :/ Ensin anoppi ja sitten mies ilmottaa mulle parin pvn varoajalla että meille sitten tulee sukulaisia viikonlopuksi. Itse vieraileva perhe ei kysele minulta mitään sopiiko tms. Mies ei kysy eikä anoppi minun mielipidettä... Vastaan viikot yksin lapsenhoidosta ja käyn töissä, meillä on parisuhteessa kriisi ja eron partaalla tässä eletty nyt.. Sanoin miehelle etten jaksa nyt ja lähen vkl pois kotoa. Tuntuu helvetin pahalta että mies ei piittaa minun tunteista ja eikä suostu sanomaan että meille ei nyt sovi tulla.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten anoppi liittyy teille tuleviin vieraisiin?.

Vierailija
42/48 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Sitten sinä olet poissa viikonlopun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voisi tuoda vaihtelua elämään!
Miksi heti pitää olla niin negatiivinen. Suomalaiset on juuri tollasia.

Vierailija
44/48 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anoppiin en ota kantaa. Mutta koti on miehenkin koti, ja hänellä ihan lupa kutsua vieraita...

Vierailija
45/48 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauempaa tulee, niin tosiaanko kehtaat sanoa, että teille ei voi tulla? Vai olisitko jättänyt sen paskanakin miehellesi?

Vierailija
46/48 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu. Kuka valopää ehdottaa, että just kun voimat on vähimmillään niin viikonloppuvieraat toisivat vaihtelua. Anna osoitteesi ap:lle ja ota sä ne kylään, idiootti.

Ap, lähde sä viikonlopuksi muualle ja jätät lapset miehelle niin se on sulle sitä vaihtelua mitä kaipaat. Tsemppiä.

Vierailija
47/48 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluua, että tulee vieraita ja sinä et...niin sinunko tahdon mukaan pitäisi mennä, että et kiukuttelisi kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkit. 

Vierailija
48/48 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se on kai miehenkin koti.

Miltös se tuntuisi jos SINÄ kutsuisit vieraita ja mies näyttäisi hapanta naamaa ja lähtisi karkuun?

Noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä