Loppuviikko pilalla...
Kertokaa mulle rehellinen mielipide olenko syystä loukkaantunut.. :/ Ensin anoppi ja sitten mies ilmottaa mulle parin pvn varoajalla että meille sitten tulee sukulaisia viikonlopuksi. Itse vieraileva perhe ei kysele minulta mitään sopiiko tms. Mies ei kysy eikä anoppi minun mielipidettä... Vastaan viikot yksin lapsenhoidosta ja käyn töissä, meillä on parisuhteessa kriisi ja eron partaalla tässä eletty nyt.. Sanoin miehelle etten jaksa nyt ja lähen vkl pois kotoa. Tuntuu helvetin pahalta että mies ei piittaa minun tunteista ja eikä suostu sanomaan että meille ei nyt sovi tulla.
Kommentit (48)
Ok. Sitten sinä olet poissa viikonlopun.
Sehän voisi tuoda vaihtelua elämään!
Miksi heti pitää olla niin negatiivinen. Suomalaiset on juuri tollasia.
No anoppiin en ota kantaa. Mutta koti on miehenkin koti, ja hänellä ihan lupa kutsua vieraita...
Jos kauempaa tulee, niin tosiaanko kehtaat sanoa, että teille ei voi tulla? Vai olisitko jättänyt sen paskanakin miehellesi?
Voi vittu. Kuka valopää ehdottaa, että just kun voimat on vähimmillään niin viikonloppuvieraat toisivat vaihtelua. Anna osoitteesi ap:lle ja ota sä ne kylään, idiootti.
Ap, lähde sä viikonlopuksi muualle ja jätät lapset miehelle niin se on sulle sitä vaihtelua mitä kaipaat. Tsemppiä.
Mies haluua, että tulee vieraita ja sinä et...niin sinunko tahdon mukaan pitäisi mennä, että et kiukuttelisi kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkit.
Niin, se on kai miehenkin koti.
Miltös se tuntuisi jos SINÄ kutsuisit vieraita ja mies näyttäisi hapanta naamaa ja lähtisi karkuun?
Noloa.
Miten anoppi liittyy teille tuleviin vieraisiin?.