Muilla läskeillä sama ongelma? Olen lihonu
muutamassa vuodessa 40kg (masennus, mt-lääkkeet, syöminen, juominen, liikunnan lopetus) ja mitä enemmän painoa tulee, sen vaikeampi mun on ylettyä pyyhkimään perseeni kunnolla paskan jälkeen :( En edes ole mikään ihan supersuper läski vielä - te todella ylipainoiset, vilpittömällä mielenkiinnolla kysyn miten ihmeessä ja mitä kautta teette Sen?
Kommentit (5)
Klikkasin auki tuon linkin. Saan tästä lähtien mainoksia kyseistä vimpaimesta... Argggggghhhhh! :D
Utealias ohis
Mulla on heti wc:n oven edessä pitkänukkainen kuramatto. Tarpeen jälkeen nousen pytyltä, astun kynnyksen yli pyllylleni matolle ja alan rahnustaa peffallani jalkojen avulla eteenpäin hinkaten jätökset mattoon. Kun tulee valmista, huudan miehen apuun ja hän nostaa minut jaloilleni. Matonkin hän pesee koneessa ja kuivattaa ulkona. Kerran viikossa menen makuulle kylppäriin ja suihkutan kuivuneet kanelit pois.
Lihavat eivät pyyhi persettään. Heidän kissansa ja koiransa nuolevat heidät puhtaaksi.
Älä välitä! Suoraan Amerikan ihmemaasta saapuu apuväline juuri kaltaisillesi ihmisille: http://bottombuddy.com/