Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Maisa Torppaa pilkataan?

Vierailija
08.04.2015 |

Siksikö kun halusi elää nuoruuttaa ja jätti lapsen isälle?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä kuin saapas.

Vierailija
2/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska maisa kuvittelee olevansa muiden yläpuolella isoine tisseineen ja muine härpäkkeineen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hänellä ole ollut hieman loukkaavia kommentteja koskien luomurintaisia naisia viime aikoina. En arvosta kauheasti ja ihmettelen, miksi tuollainen ihminen on julkisuudessa ja joidenkin mielestä niin kovin kiinnostava.

Vierailija
4/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hän sen tissisodankin aloitti ja hän se esim.pienirintaisia naisia haukkuu. "Ihana" ihminen tosiaan. Minulla on pienet rinnat ja kyllä vähän siitä loukkaannuin mitä blogissaan kirjoitti. ei oo kauheen kivaa arvostella toisten ulkonäköä. Kaikilla ei ole varaa silikoneihin.

Vierailija
5/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein nuo silikonityrkyt nappaa..

Vierailija
6/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:56"]

Itse hän sen tissisodankin aloitti ja hän se esim.pienirintaisia naisia haukkuu. "Ihana" ihminen tosiaan. Minulla on pienet rinnat ja kyllä vähän siitä loukkaannuin mitä blogissaan kirjoitti. ei oo kauheen kivaa arvostella toisten ulkonäköä. Kaikilla ei ole varaa silikoneihin.

[/quote]

Eiköpähän tuo ole jonkun tissifirman maksettu mainos. Jätetään vain kertomatta epäonnistuneista ja komplisoituneista tissileikkauksista. Plastiikkakirurgia yrittää kovasti laajentaa asiakaskuntaansa eliitistä ja tyrkkyjulkimoista tavalliseen keskiluokkaan.

Vierailija
7/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua vähän ihmetytti se lööppi, että Maisa torppa haukkui pienet rinnat. Lehti esitti sen niin, että mun olisi varmaan heidän mielestään pitänyt ihan kauheasti loukkaantua Maisan sanomisista. Tosiasia on kyllä se, että mua ei ainakaan pätkääkään a) kiinnosta tai b) hetkauta jonkun turhan julkkiksen mielipide tisseistä. Miksi tuollaisista pitäisi tosiaan edes välittää. Ihan evvk tyyppi. En suuttunut, koska enpä tosiaan laita mitään painoarvoa ton sarjan julkkisten mielipiteille.

Vierailija
8/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kaiken huippuna itse oikeasti pienirintainen.

Vierailija
9/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä repesin totaalisesti tuon Maisan jutuille. Siitä onkin pitkä aika, kun olen näin makeasti nauranut. Että kiitos nauruista Maisa, jos luet tätä.

Nimim. Maisan seuraavaa aivopierua odotellessa

Vierailija
10/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eivätkä kaikki pienirintaiset tahdo silikoneja vaan olemme täysin tyytyväisiä näinkin. En ole koskaan harmitellut pieniä rintojani vaikka ovatkin korkeintaan a-kuppia, hyvin sopivat vartalooni ja juoksuharrastukseeni ja hyvin ovat neljä, pian viisi synnytystä ja imetystä kestäneet.

Vierailija
11/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähäkälle blondille nyt ollaan kateellisia harmaavarpusten toimesta, oli sitten kyseessä Maisa tai joku muu.

Vierailija
12/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:08"]

[/quote]

Eivätkä kaikki pienirintaiset tahdo silikoneja vaan olemme täysin tyytyväisiä näinkin. En ole koskaan harmitellut pieniä rintojani vaikka ovatkin korkeintaan a-kuppia, hyvin sopivat vartalooni ja juoksuharrastukseeni ja hyvin ovat neljä, pian viisi synnytystä ja imetystä kestäneet.

[/quote]

Jos on totta että nainen on jättänyt lapsensa, tulee mieleen että tämä muiden naisten haukkuminen johtuu epävarmuudesta omassa naiseudessa ja äitiydessä. Epävarmuudesta ja syvästä tyytymättämyydestä itseen se silikonien hankkiminen yleensä johtuu. Tällä naisella lienee todella paljon kohtaamattomia asioita elämässään. Vain hyvin epäkypsä ihminen laukoisi tuollaisia mielipiteitä. Tai sitten ne jutut on pantu hänen suuhunsa vain siksi että saataisiin tällaista kuhinaa aikaiseksi, ja rahaa kaikkien taskuihin.

Vierailija
13/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:10"]

Sähäkälle blondille nyt ollaan kateellisia harmaavarpusten toimesta, oli sitten kyseessä Maisa tai joku muu.

[/quote]

Onko oikeasti blondikaan?

Vierailija
14/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:10"]

[/quote]

Onko oikeasti blondikaan?
[/quote]

Vahingo alapeukku !

Vierailija
15/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh?! Mitä ihmettä toi blogikirjoitus oikein on...

Vierailija
16/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sitäpä juuri ja loppu onkin sitten katkeruuden kitkerään höttöä! :D

Vierailija
17/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ylipäätään meni naimisiin ja hankki lapsen, kun on selkeästi henkisesti epäkypsä ikäisekseen! Hän on Johanna Tukiainen numero kaksi, oksettava lortto, lobotomian tarpeessa.

Vierailija
18/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttujen perusteella se lobotomia on jo tehty :)

Vierailija
19/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miehetkin, jotka häntä pilkkaa?!

Vierailija
20/23 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa on aivan mahtava! Upea tahaton koomikko. Tuo tissijuttukin herisytti isotnaurut. Maisahan on nimenomaan ottanut ekat silarit, kun kärsi pienistä rinnoista. Maisa puhuu aina höpöjä ja siksi se on rakastettava.

Eihän tuon jutuilla ole mitään painoarvoa, ei voi, eikä saa olla. Sisäänulos sen jutut ja hymy korviin. Älkää nyt ainakaan hänestä loukkaantuko.

Maisa on naispuolinen Niko. Kiva idea, että ovat Tuulitunnelissa.

Jos mimmi on jättänyt lapsen tämän isälle, niin eiköhän se ole oikeasti järkevä teko. Lapsella varmasti on asiat hyvin, nyt ehkä paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi