Miksi Maisa Torppaa pilkataan?
Siksikö kun halusi elää nuoruuttaa ja jätti lapsen isälle?
Kommentit (23)
Koska maisa kuvittelee olevansa muiden yläpuolella isoine tisseineen ja muine härpäkkeineen
Eikös hänellä ole ollut hieman loukkaavia kommentteja koskien luomurintaisia naisia viime aikoina. En arvosta kauheasti ja ihmettelen, miksi tuollainen ihminen on julkisuudessa ja joidenkin mielestä niin kovin kiinnostava.
Itse hän sen tissisodankin aloitti ja hän se esim.pienirintaisia naisia haukkuu. "Ihana" ihminen tosiaan. Minulla on pienet rinnat ja kyllä vähän siitä loukkaannuin mitä blogissaan kirjoitti. ei oo kauheen kivaa arvostella toisten ulkonäköä. Kaikilla ei ole varaa silikoneihin.
Ei oikein nuo silikonityrkyt nappaa..
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:56"]
Itse hän sen tissisodankin aloitti ja hän se esim.pienirintaisia naisia haukkuu. "Ihana" ihminen tosiaan. Minulla on pienet rinnat ja kyllä vähän siitä loukkaannuin mitä blogissaan kirjoitti. ei oo kauheen kivaa arvostella toisten ulkonäköä. Kaikilla ei ole varaa silikoneihin.
[/quote]
Eiköpähän tuo ole jonkun tissifirman maksettu mainos. Jätetään vain kertomatta epäonnistuneista ja komplisoituneista tissileikkauksista. Plastiikkakirurgia yrittää kovasti laajentaa asiakaskuntaansa eliitistä ja tyrkkyjulkimoista tavalliseen keskiluokkaan.
No mua vähän ihmetytti se lööppi, että Maisa torppa haukkui pienet rinnat. Lehti esitti sen niin, että mun olisi varmaan heidän mielestään pitänyt ihan kauheasti loukkaantua Maisan sanomisista. Tosiasia on kyllä se, että mua ei ainakaan pätkääkään a) kiinnosta tai b) hetkauta jonkun turhan julkkiksen mielipide tisseistä. Miksi tuollaisista pitäisi tosiaan edes välittää. Ihan evvk tyyppi. En suuttunut, koska enpä tosiaan laita mitään painoarvoa ton sarjan julkkisten mielipiteille.
[/quote]
Kaiken huippuna itse oikeasti pienirintainen.
Mä repesin totaalisesti tuon Maisan jutuille. Siitä onkin pitkä aika, kun olen näin makeasti nauranut. Että kiitos nauruista Maisa, jos luet tätä.
Nimim. Maisan seuraavaa aivopierua odotellessa
[/quote]
Eivätkä kaikki pienirintaiset tahdo silikoneja vaan olemme täysin tyytyväisiä näinkin. En ole koskaan harmitellut pieniä rintojani vaikka ovatkin korkeintaan a-kuppia, hyvin sopivat vartalooni ja juoksuharrastukseeni ja hyvin ovat neljä, pian viisi synnytystä ja imetystä kestäneet.
Sähäkälle blondille nyt ollaan kateellisia harmaavarpusten toimesta, oli sitten kyseessä Maisa tai joku muu.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:08"]
[/quote]
Eivätkä kaikki pienirintaiset tahdo silikoneja vaan olemme täysin tyytyväisiä näinkin. En ole koskaan harmitellut pieniä rintojani vaikka ovatkin korkeintaan a-kuppia, hyvin sopivat vartalooni ja juoksuharrastukseeni ja hyvin ovat neljä, pian viisi synnytystä ja imetystä kestäneet.
[/quote]
Jos on totta että nainen on jättänyt lapsensa, tulee mieleen että tämä muiden naisten haukkuminen johtuu epävarmuudesta omassa naiseudessa ja äitiydessä. Epävarmuudesta ja syvästä tyytymättämyydestä itseen se silikonien hankkiminen yleensä johtuu. Tällä naisella lienee todella paljon kohtaamattomia asioita elämässään. Vain hyvin epäkypsä ihminen laukoisi tuollaisia mielipiteitä. Tai sitten ne jutut on pantu hänen suuhunsa vain siksi että saataisiin tällaista kuhinaa aikaiseksi, ja rahaa kaikkien taskuihin.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:10"]
Sähäkälle blondille nyt ollaan kateellisia harmaavarpusten toimesta, oli sitten kyseessä Maisa tai joku muu.
[/quote]
Onko oikeasti blondikaan?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:10"]
[/quote]
Onko oikeasti blondikaan?
[/quote]
Vahingo alapeukku !
Siis täh?! Mitä ihmettä toi blogikirjoitus oikein on...
[/quote]
Sitäpä juuri ja loppu onkin sitten katkeruuden kitkerään höttöä! :D
Miksi hän ylipäätään meni naimisiin ja hankki lapsen, kun on selkeästi henkisesti epäkypsä ikäisekseen! Hän on Johanna Tukiainen numero kaksi, oksettava lortto, lobotomian tarpeessa.
Juttujen perusteella se lobotomia on jo tehty :)
[/quote]
Miehetkin, jotka häntä pilkkaa?!
Maisa on aivan mahtava! Upea tahaton koomikko. Tuo tissijuttukin herisytti isotnaurut. Maisahan on nimenomaan ottanut ekat silarit, kun kärsi pienistä rinnoista. Maisa puhuu aina höpöjä ja siksi se on rakastettava.
Eihän tuon jutuilla ole mitään painoarvoa, ei voi, eikä saa olla. Sisäänulos sen jutut ja hymy korviin. Älkää nyt ainakaan hänestä loukkaantuko.
Maisa on naispuolinen Niko. Kiva idea, että ovat Tuulitunnelissa.
Jos mimmi on jättänyt lapsen tämän isälle, niin eiköhän se ole oikeasti järkevä teko. Lapsella varmasti on asiat hyvin, nyt ehkä paremmin.
tyhmä kuin saapas.