Sotatila perhessä
Olimme pääsiäisenä mökkeilemässä ja mieheni katsoi kauppakuittia(yleensä ikinä katsele niitä). Olin ostanut kortsuja hänen 15v tyttärelleen joka jäi kotiin. Vittu mikä huuto voi kortsuista tulla. Tosin ensin valehtelin hätäpäissäni että ne on meille,saat peppua. Huono valhehan tuo oli kun kumit oli sen tyttärellä. Lopulta oli pakko kertoa totuus että kenelle ne oli.
Mies lähti samantien kotiin hakeen tytärtään. Onneksi pääsin mukaan,kun tiesin että siellä on bileetkin menossa. Johon olin myös hankkinut juomia. Kerroin sen kyllä matkalla. Se huusi mulle koko 150km että teen sen tyttärestä huoran ja juopon. Pelkäsin eniten sitä että se hakkaa niitä nuoria kun päästään perille, onneksi ei kuitenkaan. Talo kyllä tyhjeni aika nopeesti melkoisen huudon kera.
Siinähän tuli sitten sanottua aika pahasti puolin ja toisin. Tyttö meni onneksi huoneeseensa karkuun ja pysyi siellä aamuun asti. Itsekkin kyllä tahallani ärsytin miestä lisää kun kysyin haluaisko se lapsenlapsen kun ei tytär saa ehkäsyä käyttää. Ja tämä huuto on jatkunut siitä asti. En jaksaisi enää,mutta kun tuo ei voi eikä halua keskustella asiasta. Olen huora ja tyttärensä opetan samanlaiseksi.
Kommentit (36)
Olen tytölle äiti johon se luottaa joka asiassa. Eiköhän meistä jokainen ole 15v jo alkoo juonut. Ja parempi on kumit ostaa kuin abortti hankkia. Onneksi tyttö on fiksu. Isi ei tosiaan ole huomannut että tytär on jo nuori nainen. itse olen 32 eikä omaa lasta.ap
Mun mieheni osti kaverinsa kanssa tyttärelleni viime jussina kanssa juomat ja röökit. Tyttäreni 14v. Vetelin kyllä molempia korville. Nämä kaksi lahopäätä sen vielä aattona mulle kertoi. Luulin ensin vitsiksi mutta kun soitin tyttärelle,se oli ihan kännissä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:22"]
Mun mieheni osti kaverinsa kanssa tyttärelleni viime jussina kanssa juomat ja röökit. Tyttäreni 14v. Vetelin kyllä molempia korville. Nämä kaksi lahopäätä sen vielä aattona mulle kertoi. Luulin ensin vitsiksi mutta kun soitin tyttärelle,se oli ihan kännissä.
[/quote]Lisään vielä sen että mieheni on palomies. että pitäisi tajuta viinan vaarat tuon ikäsille. Tosin siskoni luona tyttären piti jussi viettää.
Oletteko kuulleet siitä Sastamalalaisesta miehestä joka otti ekan kännin 5v. Et kyllä 15v jo huoletta voi juoda.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:58"]
Hienostipa olet äitipuolena toiminut, ja ihan isän selän takana, wow...
[/quote]
Ai mitä tekisin? No pyytäisin tyttöä puhumaan isänsä eli huoltajansa kanssa. On mullakin tytärpuoli ja esim. siteiden ja tamppoonien ostot tulee pyytämään multa mielummin kuin isältään, mutta kondoomeja en ostaisi isän selän takana enkä viinaa nyt todellakaan.
Mitä itse tekisit jos tytärpuoli luottaa sinuun ja pyytää sinua hankkimaan kumeja? Jos et osta, on tilanne aika äkkiä vielä pahempi. Toi biletyspuoli nyt sitten taas.. noh, luulisi nyt kenen tahansa teinin vanhempien ymmärtävän, että ei ne siellä kämpillä tuli yksinään olemaan, kun porukat on mökillä tai muissa menossa päivän pari.
Tässä tais nyt vaan tulla isälle yllätyksenä, että tyttö on tullut siihen ikään.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:27"]
Missäs tytön oikea äiti on?
[/quote]Hän nukkuu rauhassa. Tyttö oli 4v kun äitinsä kuoli.
Kyllä minäkin ehkä kondomeja olisin voinut ostaa, jos tyttö ei itse jostain syystä voi tai kehtaa, ne kun eivät ole mitään k18-kamaa, mutta alkoholia ei ikinä. Pelkästä alkoholin pyytämisestä olisin jo kertonut tytön isälle.
Jos ei kehtaa ostaa kortsuja, ei ole tarpeeksi vanha harrastamaan seksiä. No joo, mutta provohan tämä.
Olispa oma äitipuoli tommonen. Mutta sen silmistä ja käytöksestä paistaa viha minua kohtaan. Saanut isänikin jotenkin puolelleen.
Hah.
Kaikki ihmiset EIVÄT ryyppää 15 vuotiaana.
Ihan jokaisessa kodissa EI OLE selvää että nuoret pitävät luvattomat alkoholilliset ja seksilliset kotibileet 15-vuotiaana.
Vähintään bileistä sun olis pitänyt keskutella miehesi kanssa.
Hitot "se niin luottaa vaan muhun " lässytyksestäsi.
Tuskin "tämä ikä" niin yllätyksenä tuli isälle. Jos tuli, niin olet sinäkin jättänyt oleellisista asioista ja havainnoista kertomatta. Tosi aikuista.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:59"]Et taida ihan terve olla. Ei 15v tarvi viinaa.
[/quote]
ei tuossa mistään viinasta puhuttu tampio
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:15"]
Olen tytölle äiti johon se luottaa joka asiassa. Eiköhän meistä jokainen ole 15v jo alkoo juonut. Ja parempi on kumit ostaa kuin abortti hankkia. Onneksi tyttö on fiksu. Isi ei tosiaan ole huomannut että tytär on jo nuori nainen. itse olen 32 eikä omaa lasta.ap
[/quote]
Jo vain, jokainen fiksu 15 v vetää viinaa ja varaa kumit samalle illalle. Mitä vittua. Kumit saa tosiaan hankittua itse ihan laillisesti, viinaakin saa aina jostain, mutta että oikein äitipuoli mahdollistaa tällaisen. Itse olisin kyllä keskustellut sijassasi, että onkohan tuo tosiaan mikään ikä ryypätä ja naiskennella. Olet tosiaan tainnut jäädä teinin tasolle itse. Kyllä minäkin ajattelin ollessani 15, että miksei sais tehdä sitä sun tätä.. Mutta kait nyt jokainen aikuisena tajuaa varsin hyvin miksi kaikkea ei sallittu ja on siitä jopa kiitollinen.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:15"]
[/quote]
Se että sinä olet wt ja ryypännyt ja pannut jo 15-vuotiaana, ei tarkoita että kaikki olisivat. Monilla teineillä on huomattavasti parempia harrastuksia tuossakin iässä.
Mielestäni tytön isä on nyt väärässä. Okei,ehkä bileet ja viina oli vähän liikaa. Pitäisi ton miehen kuitenkin sitten jutella tyttärensä kanssa eikä solvata sitä. Itse kyllä kestän haukkumisen,mutta ei tollanen huorittelu ole mielestäni oikein noin nuorelle. Vai onko muka?ap
Kumit olisin ostanut mutta en helvetti vieköön viinaa! Typerä lehmä oot!