Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sotatila perhessä

Vierailija
08.04.2015 |

Olimme pääsiäisenä mökkeilemässä ja mieheni katsoi kauppakuittia(yleensä ikinä katsele niitä). Olin ostanut kortsuja hänen 15v tyttärelleen joka jäi kotiin. Vittu mikä huuto voi kortsuista tulla. Tosin ensin valehtelin hätäpäissäni että ne on meille,saat peppua. Huono valhehan tuo oli kun kumit oli sen tyttärellä. Lopulta oli pakko kertoa totuus että kenelle ne oli.

Mies lähti samantien kotiin hakeen tytärtään. Onneksi pääsin mukaan,kun tiesin että siellä on bileetkin menossa. Johon olin myös hankkinut juomia. Kerroin sen kyllä matkalla. Se huusi mulle koko 150km että teen sen tyttärestä huoran ja juopon. Pelkäsin eniten sitä että se hakkaa niitä nuoria kun päästään perille, onneksi ei kuitenkaan. Talo kyllä tyhjeni aika nopeesti melkoisen huudon kera.

Siinähän tuli sitten sanottua aika pahasti puolin ja toisin. Tyttö meni onneksi huoneeseensa karkuun ja pysyi siellä aamuun asti. Itsekkin kyllä tahallani ärsytin miestä lisää kun kysyin haluaisko se lapsenlapsen kun ei tytär saa ehkäsyä käyttää. Ja tämä huuto on jatkunut siitä asti. En jaksaisi enää,mutta kun tuo ei voi eikä halua keskustella asiasta. Olen huora ja tyttärensä opetan samanlaiseksi. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:25"]

Mielestäni tytön isä on nyt väärässä. Okei,ehkä bileet ja viina oli vähän liikaa. Pitäisi ton miehen kuitenkin sitten jutella tyttärensä kanssa eikä solvata sitä. Itse kyllä kestän haukkumisen,mutta ei tollanen huorittelu ole mielestäni oikein noin nuorelle. Vai onko muka?ap

[/quote]

Pitäisi puhua tyttären kanssa, ei se solvaaminen asiaa auta. Puhuisi mitä tuon ikäiselle pitäisikin puhua, järkeä, jos siis siihen kykenee. Sinä et siihen ainakaan kykenisi. Ja saman keskustelun saisi käydä myös sinun kanssasi.

Vierailija
2/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:00"]

Jos ei kehtaa ostaa kortsuja, ei ole tarpeeksi vanha harrastamaan seksiä. No joo, mutta provohan tämä.

[/quote]

Niinhän sitä sanotaan, mutta enpä tiedä... Jotkut vain syystä tai toisesta häpeilevät tuollaisia normaaleja asioita, vaikka olisivat muuten niin fyysisesti kuin psyykkisesti täysin valmiita harrastamaan seksiä. Ehkäisyvälineiden ostaminen voi tuntua helpommalta kun seksielämän on jo aloittanut. En tietenkään 15-vuotiasta siihen kannustaisi, mutta ymmärtäisin jos olisi jostain nolostelusta kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:25"]

Mielestäni tytön isä on nyt väärässä. Okei,ehkä bileet ja viina oli vähän liikaa. Pitäisi ton miehen kuitenkin sitten jutella tyttärensä kanssa eikä solvata sitä. Itse kyllä kestän haukkumisen,mutta ei tollanen huorittelu ole mielestäni oikein noin nuorelle. Vai onko muka?ap

[/quote]

Bileet ja viina eivät olleet vähän liikaa, vaan ehdottomasti liikaa ja väärin. Haukkuminen ja huorittelu ei tietenkään ole oikein. Voisi olla aikuistumisen aika niin isällä kuin äitipuolellakin.

Vierailija
4/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v mieheni ei kehtaa ostaa kortsuja,niin onko se ihmeellistä teineiltä ettei kehtaa. Jos minulla olisi teinilapsi,niin varmaankin asiasta keskustelisin. Mutta eikös tuo seksi aloiteta aina vaan nuorempana. Viinasta en. Ei siihen seksiin kuitenkaan kuole,kun ymmärtää käyttää niitä kumeja. Viinaan voikin tuon ikäinen vaikka kuolla. Eikä sitten muisteta niitä kumejakaan kännissä.

Vierailija
5/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:49"]

29v mieheni ei kehtaa ostaa kortsuja,niin onko se ihmeellistä teineiltä ettei kehtaa. Jos minulla olisi teinilapsi,niin varmaankin asiasta keskustelisin. Mutta eikös tuo seksi aloiteta aina vaan nuorempana. Viinasta en. Ei siihen seksiin kuitenkaan kuole,kun ymmärtää käyttää niitä kumeja. Viinaan voikin tuon ikäinen vaikka kuolla. Eikä sitten muisteta niitä kumejakaan kännissä.

[/quote]

Yksikin gutale sattuu niin voi sitä kuolla siihen toiseenkin. 

Vierailija
6/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on hienoa että äitipuoli tulee toimeen tytärpuolen kanssa. Nyt vaan meni vähän sekaisin ystävyys ja aikuisen rooli. Mut virheistä kai oppii. Toivotaan että saatte asiat keskusteltua. 

Vierailija
7/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheiden normi arkea..

Vierailija
8/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienostipa olet äitipuolena toiminut, ja ihan isän selän takana, wow...

Vierailija
9/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida ihan terve olla. Ei 15v tarvi viinaa.

Vierailija
10/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit alaikäiselle alkoholia?

Saatanan kusipää! Vittu miten tyhmä voi ihminen olla....

Vierailija
11/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:58"]

Hienostipa olet äitipuolena toiminut, ja ihan isän selän takana, wow...

[/quote]

Mitä itse tekisit jos tytärpuoli luottaa sinuun ja pyytää sinua hankkimaan kumeja? Jos et osta, on tilanne aika äkkiä vielä pahempi. Toi biletyspuoli nyt sitten taas.. noh, luulisi nyt kenen tahansa teinin vanhempien ymmärtävän, että ei ne siellä kämpillä tuli yksinään olemaan, kun porukat on mökillä tai muissa menossa päivän pari.

Tässä tais nyt vaan tulla isälle yllätyksenä, että tyttö on tullut siihen ikään.

Vierailija
12/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisista asioista pitää vanhempien keskustella yhdessä. Yritätkö olla lapsesi paras kaveri vai oikeasti äiti? miksi teet tuollaista salaa, ostat alkoholia ja kondomeja etkä kerro lapsen isälle!?! Nyt on kuule ap aika kasvaa aikuiseksi sillä sitä sinä et vielä ole.

Vierailija
13/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin miehesi niin tekisin sinusta rikosilmoituksen. Olet provo mutta oikeasti kuka ostaa vinaa 15v. bileisiin. Siinä olisi voinut mennä kotikin paskaksi!

Vierailija
14/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:04"]

Kyllä tuollaisista asioista pitää vanhempien keskustella yhdessä. Yritätkö olla lapsesi paras kaveri vai oikeasti äiti? miksi teet tuollaista salaa, ostat alkoholia ja kondomeja etkä kerro lapsen isälle!?! Nyt on kuule ap aika kasvaa aikuiseksi sillä sitä sinä et vielä ole.

[/quote]

Näin on, kaverina miehensä teinille... ei hyvää päivää. Miksi tyttö ei osta kondomeita itse? Jos niille on kerran tarvetta. Tuosta alkoholista olen kyllä sitä mieltä, että ap on menettänyt järkensä.

Vierailija
15/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan se nuori hoito josta tuli äitipuoli. ehkä ukkosi silmät viimein aukeaa. aika säälittävä yritys tuo että annat peppua ei tässä mitään. seli seli seli.. seksilläkö sovit kaikki riidat ja viet miestä munasta pitäen??

Vaihtoon joutaa tollanen äitipuoli. miehellesi on tärkeämpi oma tytär kuin kaamea äitipuoli joka ei kanna vastuuta joka aikuiselle kuuluu. ansaitsit huudit ja enemmänkin.. toivottavasti jatkoa seuraa vielä, miehes ei ainakaan luota suhun mutta miksi luottaisi, epäluottamuksesta on suhteenne syntynyt ja siihen se päättyy.. ONNEA!!

Vierailija
16/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiva äitipuoli, sillai huonolla tavalla.

Vierailija
17/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on samalla tasolla kuin 15v.

Pitäähän sitä 15v. naida ja juoda...NOT!

Jos on tarpeeksi kypsä seksiin niin on tarpeeksi kypsä hommaamaan itse ehkäisynsä eikä siihen äitipuolen tarvitse sekaantua.

Alaikäisille alkoholin roudaamisesta rikosilmoitus niin ehkä ap:n ymmärtää että lait koskee häntäkin.

Paitsi että tämä tapahtui wt-porvoossa koska oikeasti kukaan ei ole noin pässi kuin ap.

Vierailija
18/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin toimit väärin.

terv. uusperheen äiti

Vierailija
19/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo taas...

Vierailija
20/36 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin selvä provo, jos olisi totta, olisi laittanut tytölle viestä, että bileet seis, kämppä tyhjäksi, täältä tullaan ja kovaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme