Kyllä se niin vain on, että moni tulee salille juttelemaan
Sarja/juttelu/sarja/juttelu.
Minä kyllä teen tekemiseni ripeästi ja häivyn.
Mutta kukin tavallaan.
Kommentit (21)
Tehokas tauko on sellainen 30s-60s. Vituttaa hölöttäjät. Osa tulee juttelemaan kesken sarjankin.
Vierailija kirjoitti:
Et harrasta taukoja sarjojen välissä?
Joo, en kyllä itsekään salilla juttele, jos siellä yksinäni käyn, mutta tauot pidän sekä sarjojen välissä että liikkeiden välissä. Jos kävisin kaverin kanssa, olisihan se tyhmää olla puhumatta mitään tauon aikana.
Mutta kun ne juttelut voivat olla jopa 5 min! Ap
Muutama liike,itsensä ihailu kokovartalopeilistä. Muutama liike,itsensä ihailu taas edestä ja takaa kokovartalopeilistä. Huvittavaa.
Niin, hómot juttelee siellä toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Tehokas tauko on sellainen 30s-60s. Vituttaa hölöttäjät. Osa tulee juttelemaan kesken sarjankin.
Jotkut jopa puhuvat kesken sarjan! Ap
En myöskään ymmärrä miksei salilla jätetä rauhaan! Mua ei kiinnosta kenenkään jutut jumpassa/salilla ja tyhmät sosiaalisesti lahjattomat ei huomaa sitä ettei kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en kyllä itsekään salilla juttele, jos siellä yksinäni käyn, mutta tauot pidän sekä sarjojen välissä että liikkeiden välissä. Jos kävisin kaverin kanssa, olisihan se tyhmää olla puhumatta mitään tauon aikana.
Et treenaa tarpeeksi kovaa, jos ehdit kellottaa toisten jutteluita viiden minuutin ajan.
Minä kyllä keskityn tauot tiukasti munien kaiveluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et treenaa tarpeeksi kovaa, jos ehdit kellottaa toisten jutteluita viiden minuutin ajan.
Teen viereisiä laitteita, ja kun lähden toisaalle, puhuja istuu yhä siinä samassa laitteessa, jossa oli, kun tulin siihen. Toinen puhuja on seisonut vieressä koko ajan.
Ja olisin siis mennyt vielä siihen laitteeseen, jossa se puhuja istuu. Ap
Tai sitten vedetään supersarjana tiktokkia ja instagramia. Tekemistä koko 1,5 tunnin käynnillä on ehkä yhteensä 10 minuuttia.
Onneksi se sali, millä nyt käyn, on kuitenkin ihan fiksu. Eräässä toisessa oli miesten jutuille kikattavia aikuisia naisia ja jotenkin epäaito meininki muutenkin.
Salin tunnelmalla on merkitystä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä juttelen joskus yksinänikin tervaskannolle metsässä ja autoremontissa kiroilen joskus autolle.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vedetään supersarjana tiktokkia ja instagramia. Tekemistä koko 1,5 tunnin käynnillä on ehkä yhteensä 10 minuuttia.
En tajua, miksi joku ottaa kännykän salille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.
Mutta kun kaikki valittaa, että "olen selannut kaikki mahdolliset deittipalvelut eikä tulee yhtään mätsiä tai viestiä tai mitään".
Mutta sitten eivät suostu siellä kuntosalillakaan juttelemaan, kun kerrankin olisi mahdollisuus tutustua kuin itsestään??
nm olemme taas kuuluisan naisen logiikan äärellä
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä keskityn tauot tiukasti munien kaiveluun.
Joka ketjuun löytyy kaltaisesi i di ootti kirjoittelemaan typeriä. Olisiko sinun aika jo aikuistua?
Sanokaa niille höpisijöille, että tämä on kuntosali, ei keskustelukerho. Ja instapyllistelijöille voi sanoa, että olet naurettavan näköinen peilatessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. spotify
2. treeniohjelma puhelimella