Pelkääkö miehet erikoisen näköisiä naisia?
Olen miettinyt. Minusta tuntuu että mua aina vähän varotaan. Siis jos ei ole ihan tavallisennäköinen niin miksi ajatellaan että myös on luonteeltaan joku hullu? Tuo on minusta kummallista. Ihme ennakkoluuloja
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:31"]En tiedä, mutta itse haluaisin vain tällaisen naisen: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b8/ac/fd/b8acfd2b297d9ed5bf386099c8f5cf7d.jpg
...Mutta eihän tuollaiset tällaisesta taviksesta ole kiinnostuneet. :(
[/quote]
Jessus, olipas kaunis nainen =O
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:31"]En tiedä, mutta itse haluaisin vain tällaisen naisen: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b8/ac/fd/b8acfd2b297d9ed5bf386099c8f5cf7d.jpg ...Mutta eihän tuollaiset tällaisesta taviksesta ole kiinnostuneet. :( [/quote] Jessus, olipas kaunis nainen =O
[/quote]
ohis.
Nainen on todella kaunis, tatuoinnit ei.
En pelkää erikoisen näköisiä miehiä enkä naisia, en ole ennakkoluulojeni vanki.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:31"]
En tiedä, mutta itse haluaisin vain tällaisen naisen: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b8/ac/fd/b8acfd2b297d9ed5bf386099c8f5cf7d.jpg
[/quote]Siis eihän tuo ole lainkaan erikoisen näköinen ilman tatuointeja. Ihan tavisnainen olisi -ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:42"]
Siis eihän tuo ole lainkaan erikoisen näköinen ilman tatuointeja. Ihan tavisnainen olisi -ap
[/quote]
Kropasta en tiedä, mutta on tuo nyt kasvoiltaan kauniimpi kun 95% naisista.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:31"]
En tiedä, mutta itse haluaisin vain tällaisen naisen: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b8/ac/fd/b8acfd2b297d9ed5bf386099c8f5cf7d.jpg
[/quote]Siis eihän tuo ole lainkaan erikoisen näköinen ilman tatuointeja. Ihan tavisnainen olisi -ap
[/quote]Juu, naisellisen näköinen kaunis nainen jolla on paljon tatuointeja, kaukana pelottavasta esimerkiksi.
Siis eihän tuo ole lainkaan erikoisen näköinen ilman tatuointeja. Ihan tavisnainen olisi -ap
[/quote]
No en nyt tuota kasvojen kauneutta tarkoittanutkaan, vaan sitä, että sytyn kaikista eniten runsaasti ympäri kroppaa tatuoiduista naisista, joilla on vielä hiuksetkin värjätty jollain kirkkaalla värillä. Myöskin lävitykset ovat plussaa!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:48"]Ainakin jotenkin "voimakkaan" näköisiä tuntuu pelkäävän. Minulla on yksi ystävä joka on mielestäni kaunein nainen jonka tunnen. Mutta miehet jotenkin vähän häntä pelkää. Hän on tumma ja voimakaspiirteinen: kulmikkaat kasvot, vahvat leukaperät, vähän isohko nenä, vinot eksoottiset vihreät silmät. Miehiä viehättää enemmän sellaiset pehmeäpiirteiset söpöläiset.
[/quote]
Olen juuri kuin kuvailemasi ystäväsi, miehet ehkä arastelevat mutta olen huomannut sen johtuvan lähinnä miehen omasta itsetunnosta. Ihailua ja kehujoita riittää. Lisäksi olen pitkä, hoikka ja avoin/hyväluontoinen.
Miehet jostain syystä yllättyvät jos juttelemaan uskaltautuvat, koska olen fiksu, kohtelias ja vahva luonne.
En tiedä miksi monet tyytyvät vain katselemaan kaukaa, nimittäin harvat uskaltavat juttelemaan asti.
Miehet pelkäävät voimakaspiirteisiä naisia siksi että häviävät luultavasti tappelussa naiselle. Voimakas leuka kielii siitä ettei sellaista helpolla tyrmätä. Mies etsii itselleen naisen jolla on heikko leuka eli helposti nujerrettavissa oleva.
Vaikkei miehet nykyään lyö naisia siinä mielessä missä ennen normaalisti lyötiin niin silti se vaikuttaa valintaan. Tietenkin olisi hyvä että lyönti tekniikkaa harjoiteltaisiin huolella. Oma mieheni opetti minulle hermotärskyjä. Eli nopeita tökkäsyjä joilla päällekävijä (minun tapauksessani kykenen nujertamaan 5 hyökkääjää hermotärskyillä) lamaantuu yhdestä iskusta. Kohdistettuna isku palleasta 40cm hermotärsky aiheuttaa päällekävijälle äkillisen paskahädän.
Hermotärsky on kuin vesipallo kumilangan päässä. Näin mieheni sanoo.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:06"]
Miehet pelkäävät voimakaspiirteisiä naisia siksi että häviävät luultavasti tappelussa naiselle. Voimakas leuka kielii siitä ettei sellaista helpolla tyrmätä. Mies etsii itselleen naisen jolla on heikko leuka eli helposti nujerrettavissa oleva.
Vaikkei miehet nykyään lyö naisia siinä mielessä missä ennen normaalisti lyötiin niin silti se vaikuttaa valintaan. Tietenkin olisi hyvä että lyönti tekniikkaa harjoiteltaisiin huolella. Oma mieheni opetti minulle hermotärskyjä. Eli nopeita tökkäsyjä joilla päällekävijä (minun tapauksessani kykenen nujertamaan 5 hyökkääjää hermotärskyillä) lamaantuu yhdestä iskusta. Kohdistettuna isku palleasta 40cm hermotärsky aiheuttaa päällekävijälle äkillisen paskahädän.
Hermotärsky on kuin vesipallo kumilangan päässä. Näin mieheni sanoo.
[/quote]Voi jeesus mitä paskaa, olihan tämä kommentti tarkoitettu vitsiksi, olihan.
pelkää. kukaan ei halua seuristella mun kanssa sillä mulla on.kaksi suuta.
t 43 v neitsyt
Ihmisen elimistö on suurimmaksi osaksi vettä. Vesi resonoi. Kun siihen iskeytyy nopea pallo se resonoi. Siihen perustuu hermotärskyt. Hermotärskyjä jaellaan pääasiallisesti kunfussa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:27"]
Ihmisen elimistö on suurimmaksi osaksi vettä. Vesi resonoi. Kun siihen iskeytyy nopea pallo se resonoi. Siihen perustuu hermotärskyt. Hermotärskyjä jaellaan pääasiallisesti kunfussa.
[/quote]Kannnataisiko lopettaa se liiman haistelu, jutut on ainakin jo sitä tasoa, että olisi korkea aika.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:27"]
[/quote]Kannnataisiko lopettaa se liiman haistelu, jutut on ainakin jo sitä tasoa, että olisi korkea aika.
[/quote]
Sinä et ymmärrä taistelulajeja"
Jotkut luulee, että jos näyttää friikiltä on se automaattisesti pelottavaa tai katu-uskottavaa. Ehkä jonkun pikkulapsen mielestä näin on, muita tälläiset friikit lähinnä naurattaa. Ainakin itse repesin kerran aivan totaalisesti, kun näin yhden teinitytön jolla oli joku punkvaihe ilmeisesti menossa, hän varmasti luulee olevansa kovinkin pelottava näky :D
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:40"]
Miehet nyt pelkää vähän kaikkea...He pelkäävät liian isoja, liian rohkeita, liian kovaäänisiä, liian asiallisia, liian lyhyttukkaisia, liian pitkätukkaisia, liian paksuhuulisia, liian isonenäisiä, liian laihoja, liian lihavia, liian värikkäitä, liian neutraaleja, liian aloitteellisia, liian...liian (you name it...) naisia.
[/quote]Taidat sekoittaa pelon ja makuasiat. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta niinkuin tuolla jo sanottiin.
[/quote]
Väärin. Miestä voi kiinnostaa vaikka kuinka paljon, mutta persus pysyy kentässä ja askel ei kanna tiskille, koska aivoissa takoo: nätti tyty antaa kuitenkin pakit, mitä se näkis mussa ym. tai sillä on kuitenkin jo joku salimaki.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:52"]Miksi teinipojat pelkäävät lyhyttukkaista tyttöä =0 t. Forever alone
[/quote]
Ei se ole pelkäämistä! Lyhyet hiukset naisella ei vaan ole viehättävää. Mietippä kauniita pitkiä kiharalla olevia hiuksia ja sitten taas kynittyä poikatukkaa. Kumpi on naisellisempi ja seksikkäämpi yleisesti poikien ja miesten mielestä? Niin, mietippä sitä :)