Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkääkö miehet erikoisen näköisiä naisia?

Vierailija
08.04.2015 |

Olen miettinyt. Minusta tuntuu että mua aina vähän varotaan. Siis jos ei ole ihan tavallisennäköinen niin miksi ajatellaan että myös on luonteeltaan joku hullu? Tuo on minusta kummallista. Ihme ennakkoluuloja

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:24"]

Tämä on varmaan sen ukon muija joka tekee katoja ilman paitaa ulkona ja vetää hyppypotkuja puuhun.

[/quote]

Olen käsittänyt että hänellä on ainakin jujutsu seuran farkkuliivit päällä?

En ole koskaan lukenut että tekee asioita paidattomana. Resonaatio isku on kyllä aika tuttu tekniikka myös vapaaottelussa. Nyrkkeilijät vetelee resonaatio pommeja yleensä ammattilais tasolla. Lyöntikyky jalostuu pitkissä juoksuissa. Se mahdollistaa tyrmäävän lyönnin millin päästä.

Vierailija
2/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:31"]En tiedä, mutta itse haluaisin vain tällaisen naisen: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b8/ac/fd/b8acfd2b297d9ed5bf386099c8f5cf7d.jpg

...Mutta eihän tuollaiset tällaisesta taviksesta ole kiinnostuneet. :(

[/quote]
Jessus, olipas kaunis nainen =O
[/quote]

samaa mieltä,jostain syystä kiinnostaa tuollaiset naiset,samoin onko ne nyt "emo"ja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:31"]En tiedä, mutta itse haluaisin vain tällaisen naisen: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b8/ac/fd/b8acfd2b297d9ed5bf386099c8f5cf7d.jpg

[/quote]

Itse näytän hieman kuvan naiselta ja pidän silti joitakin "tavismiehiä" hyvännäköisenä :D

Vierailija
4/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:24"]

Tämä on varmaan sen ukon muija joka tekee katoja ilman paitaa ulkona ja vetää hyppypotkuja puuhun.

[/quote]

Olen käsittänyt että hänellä on ainakin jujutsu seuran farkkuliivit päällä?

En ole koskaan lukenut että tekee asioita paidattomana. Resonaatio isku on kyllä aika tuttu tekniikka myös vapaaottelussa. Nyrkkeilijät vetelee resonaatio pommeja yleensä ammattilais tasolla. Lyöntikyky jalostuu pitkissä juoksuissa. Se mahdollistaa tyrmäävän lyönnin millin päästä.
[/quote]
vetää myös SM lukemia leukoja vaikka ylipainoa ja oliko sillä joku tappajakoirakin? Rottwaileri vai mikä?

Vierailija
5/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt pelkää vähän kaikkea...He pelkäävät liian isoja, liian rohkeita, liian kovaäänisiä, liian asiallisia, liian lyhyttukkaisia, liian pitkätukkaisia, liian paksuhuulisia, liian isonenäisiä, liian laihoja, liian lihavia, liian värikkäitä, liian neutraaleja, liian aloitteellisia, liian...liian (you name it...) naisia.

Vierailija
6/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:31"]

En tiedä, mutta itse haluaisin vain tällaisen naisen: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b8/ac/fd/b8acfd2b297d9ed5bf386099c8f5cf7d.jpg

[/quote]

Tai sitten eivät halua olla miehen kanssa, joka näkee heissä vain pantavan ulkonäön.

Vierailija
7/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:40"]

Miehet nyt pelkää vähän kaikkea...He pelkäävät liian isoja, liian rohkeita, liian kovaäänisiä, liian asiallisia, liian lyhyttukkaisia, liian pitkätukkaisia, liian paksuhuulisia, liian isonenäisiä, liian laihoja, liian lihavia, liian värikkäitä, liian neutraaleja, liian aloitteellisia, liian...liian (you name it...) naisia.

[/quote]

Minäkin pukeudun melko tavallisesti, mutta olen pitkä, en söpö ja sen verran itsevarma, etten anna kenenkään kävellä yli. Jotkut miehet kohtelevat kuin olisin hullu ja pelottava.

Vierailija
8/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sana tuo erikoinen. Jos mies on hyvällä tavalla erikoinen esim. Harrastaa laskuvarjohyppyä niin se on turn on. Jos taas huonolla tavalla esim. nenä munakoison muotoinen niin se on turn off. Kyllä mäkin pelkäisin munakoisonenää.

Vierailija
9/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teinipojat pelkäävät lyhyttukkaista tyttöä =0 t. Forever alone

Vierailija
10/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:40"]

[/quote]Taidat sekoittaa pelon ja makuasiat. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta niinkuin tuolla jo sanottiin.

Vierailija
11/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:31"]

En tiedä, mutta itse haluaisin vain tällaisen naisen: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b8/ac/fd/b8acfd2b297d9ed5bf386099c8f5cf7d.jpg

[/quote]Siis eihän tuo ole lainkaan erikoisen näköinen ilman tatuointeja. Ihan tavisnainen olisi -ap

[/quote]

Samaa ajattelin :D Pehmeät, sirot piirteet ja isot huulet, hoikka ruumiinrakenne ja normaalikokoiset tissit. Eihän tuo ole erikoista ulkonäköä nähnytkään, vaikka kuinka onkin tatuointeja ja shokkiväriä tukassa. 

Vierailija
12/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jotenkin "voimakkaan" näköisiä tuntuu pelkäävän. Minulla on yksi ystävä joka on mielestäni kaunein nainen jonka tunnen. Mutta miehet jotenkin vähän häntä pelkää. Hän on tumma ja voimakaspiirteinen: kulmikkaat kasvot, vahvat leukaperät, vähän isohko nenä, vinot eksoottiset vihreät silmät. Miehiä viehättää enemmän sellaiset pehmeäpiirteiset söpöläiset.

Vierailija
13/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:48"]

Ainakin jotenkin "voimakkaan" näköisiä tuntuu pelkäävän. Minulla on yksi ystävä joka on mielestäni kaunein nainen jonka tunnen. Mutta miehet jotenkin vähän häntä pelkää. Hän on tumma ja voimakaspiirteinen: kulmikkaat kasvot, vahvat leukaperät, vähän isohko nenä, vinot eksoottiset vihreät silmät. Miehiä viehättää enemmän sellaiset pehmeäpiirteiset söpöläiset.

[/quote]Eli kaverisi näyttää vähän mieheltä. Eipä ihme, jos miehet 'pelkää'.

-Mies 29v-

Vierailija
14/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:05"]

-Mies 29v-

[/quote]miksiköhän sitten naiset usein tykkää naisennäköisistä miehistä, feminiinisistä kasvoista? En ymmärrä -ap

Vierailija
15/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:05"]

-Mies 29v-

[/quote]miksiköhän sitten naiset usein tykkää naisennäköisistä miehistä, feminiinisistä kasvoista? En ymmärrä -ap
[/quote]

Siksi, että naiselliset kasvot viestivät matalasta testosteronimäärästä -> lempeä mies, hyvä isä lapsille, ei petä vaimoaan. Ovulaation aikana miehekkäänpi mies viehättää naista enemmän kuin naisellinen mies -> vahva, elinvoimainen, hyvät geenit tuleville jälkipolville.

Vierailija
16/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:05"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:48"] Ainakin jotenkin "voimakkaan" näköisiä tuntuu pelkäävän. Minulla on yksi ystävä joka on mielestäni kaunein nainen jonka tunnen. Mutta miehet jotenkin vähän häntä pelkää. Hän on tumma ja voimakaspiirteinen: kulmikkaat kasvot, vahvat leukaperät, vähän isohko nenä, vinot eksoottiset vihreät silmät. Miehiä viehättää enemmän sellaiset pehmeäpiirteiset söpöläiset. [/quote]Eli kaverisi näyttää vähän mieheltä. Eipä ihme, jos miehet 'pelkää'.   -Mies 29v- [/quote]miksiköhän sitten naiset usein tykkää naisennäköisistä miehistä, feminiinisistä kasvoista? En ymmärrä -ap [/quote] Siksi, että naiselliset kasvot viestivät matalasta testosteronimäärästä -> lempeä mies, hyvä isä lapsille, ei petä vaimoaan. Ovulaation aikana miehekkäänpi mies viehättää naista enemmän kuin naisellinen mies -> vahva, elinvoimainen, hyvät geenit tuleville jälkipolville.

[/quote]Ei jaksa luonnontiedepropagandaa tähän aikaan.. -ap

Vierailija
17/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:05"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:48"] Ainakin jotenkin "voimakkaan" näköisiä tuntuu pelkäävän. Minulla on yksi ystävä joka on mielestäni kaunein nainen jonka tunnen. Mutta miehet jotenkin vähän häntä pelkää. Hän on tumma ja voimakaspiirteinen: kulmikkaat kasvot, vahvat leukaperät, vähän isohko nenä, vinot eksoottiset vihreät silmät. Miehiä viehättää enemmän sellaiset pehmeäpiirteiset söpöläiset. [/quote]Eli kaverisi näyttää vähän mieheltä. Eipä ihme, jos miehet 'pelkää'.   -Mies 29v- [/quote]miksiköhän sitten naiset usein tykkää naisennäköisistä miehistä, feminiinisistä kasvoista? En ymmärrä -ap [/quote] Siksi, että naiselliset kasvot viestivät matalasta testosteronimäärästä -> lempeä mies, hyvä isä lapsille, ei petä vaimoaan. Ovulaation aikana miehekkäänpi mies viehättää naista enemmän kuin naisellinen mies -> vahva, elinvoimainen, hyvät geenit tuleville jälkipolville.

[/quote]Ei jaksa luonnontiedepropagandaa tähän aikaan.. -ap
[/quote]

hittoakos kyselet sitten

Vierailija
18/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:05"]

-Mies 29v-

[/quote]

no ehkä tavallaan. Omaan silmääni ne tietyt miehekkäät piirteet antaa hienoa särmää kasvoihin, tekevät kauniimmaksi. Varsinkin kun on muuten hyvin naisellinen pitkine hiuksineen ja kurvikkaan kropan kanssa. Myös meikkaa ja pukeutuu naisellisesti. Mutta varmaan tosiaan miehille on sitten niin että joku vaisto sanoo varomaan vähänkin miehisiä piirteitä omaavia.

Vierailija
19/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa, että pidämme söpöinä, mutta kuvailet nyt miespiirteistä naista.

Vierailija
20/55 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Ne vetävät minua puoleensa. Oletan sinun olevan yhtä vahva luoteeltasi. Sellainen, että useat miehet paskantavat allensa.