Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannattaako mun käydä enää töissä?

Vierailija
08.04.2015 |

Minun palkkani on tosi pieni. ja asunnon vuokra on 900€. Käteen jää vain noin 500e ja mulla on velkaa jota lýhennän 150e / kk. mietin että kannattaisiko kuitenkin lopettaa työt. olen ollut samassa fimassa jo vuosia ja tahti kiihtyy. työ ei annaa enää sitä mitä aikoinaan, palkka on huonompi kuin aikaisemmin.  Ajattelen ettäö menisin vaikka opiselemaan mieluimmin, viettää aikaa sairaan  äitini kanssa jne, toimeentulo vain huolettaa.

mutta ei se nytkään ole mitenkään leveää tämä elämä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17. Kiitos, miten tuosta voisi vielä säästää? mulle jää siis kk 350e kk elämiseen nyt.

Minä olen kaupungin asuntojonossa, kysellyt yksityisiltä jne. ei mitään tulosta.

Olen todella väsynyt tähän kituuttamiseen.

ap

Vierailija
22/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20. siis huoh.. minulle jää käteen vuokran jälkeen 500 e. Capisi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:03"]

17. Kiitos, miten tuosta voisi vielä säästää? mulle jää siis kk 350e kk elämiseen nyt.

Minä olen kaupungin asuntojonossa, kysellyt yksityisiltä jne. ei mitään tulosta.

Olen todella väsynyt tähän kituuttamiseen.

ap

[/quote]

Mikä koulutus sinulla on?

Vierailija
24/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mahdollisuuksia tulla irtisanottua? Ei karenssia ja paremmat päivärahat... Kuulutko liittoon? Parempi työttömyyskorvaus...

kuullostaa siltä, että sun tosiaan kannattaa nyt harkita sitä muuta työtä (uutta työtä ei välttämättä heti kuitenkaan saa ja työn vaihtaja on työnantajalle houkuttelevampi kuin Työtön ja se stigma...) tai koulua tai edes sitten jotain uusia harrastuksia tai lomapäiviä.

Tämä on sun ainoa elämä. Elä sitä nyt.

Vierailija
25/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on harrastuksia, ilmaisia ja ystävät auttaa ruoan kanssa.  Mutta siis kyse on siitä miten mun kannattaa tehdä nyt että toimeentulo paranisi..

Eniten tympii kun en saa edullisempaa asuntoa mistään :(

ap

Vierailija
26/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kämppis?

Vierailija
27/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:07"]

Tämä on sun ainoa elämä. Elä sitä nyt.

[/quote]

Jos olisin ap. eläisin sitä ainoaa elämääni jättämällä työt ja kiertämällä maailman ympäri kaikissa hienoissa paikoissa. Aloittaisin Karibian-risteilyllä ja sitten puoli vuotta kiertäisin Etelä-Amerikkaa. Riossa juhlisin karnevaalia koko viikon. Sieltä sitten ylemmäs Amerikkaan, kiertäisin USA:n Länsirannikon kaikki hienot paikat ja New Yorkissa asuisin ainakin kuukauden. Ibizalla olisi kanssa kiva bailata koko kesä. Elä ap. , sinulla on vain yksi elämä! Mitä sitä työssä kitkuttaen vietät? Olet ansainnut ylellisemmän ja vauhdikkaamman elämän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän