Valekuukautiset vai alkuraskauden km?
Viisaammat, auttakaahan! Mulla on menkat myöhässä ja raskaustesti näyttää plussaa (testattu toissapäivänä ja tänään). Nyt kuitenkin tänään niukkaa vaaleanpunertavaa vuotoa pyyhkiessä. Muuten ajattelisin, että on jotain normaalia alkuraskauden vähäistä vuotoa, mutta kokeilin kohdunsuuta ja se oli vähäsen auki ja pehmeä. Menkkakipuja ei ole.
Vieläkö on toivoa, että olisi valekuukautiset tms.? Onko jollain kokemusta tällaisesta vuodosta ja siitä, että kohdunsuu oli vähän auki ja raskaus silti jatkui? Vai onko tuo kohdunsuun tilanne varma merkki siitä, että kesken meni?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:11"]Kiitti vastauksista, helpottaa ainakin vähän :) Joo, ei saisi sörkkiä - toisaalta, harrastetaanhan sitä seksiäkin ja kosketaan siinäkin syvälle ja pitkään ;-) Kukaanko ei siis kokemuksesta tiedä, että mitä tuo kohdunsuun tilanne merkkaa? Olen ymmärtänyt, että kohdunsuun pitäisi alkuraskauden ajan olla kova ja tiukasti kiinni. [/quote] oletko aikaisemmin synnyttänyt vai onko tämä ensimmäinen? Se kohdunsuu saattaa vähän pehmeämmältä ja erilaiselta tuntua jo synnyttäneellä naisella. Näin sanoi neuvolatätini minulle ainakin. Mäkin myönnän koittaneeni nimittäin ja oli vähän pehmeämpi. Nyt rv 26 menossa ja hyvin on pysynyt mukana :) toivottavasti sullakin pysyy. Onnea
[/quote]
Juu, olen synnyttänyt aikaisemmin. Olisko sitten sitä? Kiitos!
pidä ne näppis erossa sieltä alapäästäs!
raskaana olet, onneks olkoon.
ja suutari pysyköön lestissään.
Jätä sitä roplaamista vähemmälle, onnistut vielä aiheuttaan itsellesi jonkun tulehduksen ja sitten menee varmasti kesken.
Mulla oli myös raskauden alussa tuollaista pikku vuotoa. On normaalia.
Onnea :)
mä vuodin kaikissa 4 raskaudessa vähän.
tuloksena 5 tervettä lasta.
Kiitti vastauksista, helpottaa ainakin vähän :) Joo, ei saisi sörkkiä - toisaalta, harrastetaanhan sitä seksiäkin ja kosketaan siinäkin syvälle ja pitkään ;-) Kukaanko ei siis kokemuksesta tiedä, että mitä tuo kohdunsuun tilanne merkkaa? Olen ymmärtänyt, että kohdunsuun pitäisi alkuraskauden ajan olla kova ja tiukasti kiinni.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:11"]Kiitti vastauksista, helpottaa ainakin vähän :) Joo, ei saisi sörkkiä - toisaalta, harrastetaanhan sitä seksiäkin ja kosketaan siinäkin syvälle ja pitkään ;-) Kukaanko ei siis kokemuksesta tiedä, että mitä tuo kohdunsuun tilanne merkkaa? Olen ymmärtänyt, että kohdunsuun pitäisi alkuraskauden ajan olla kova ja tiukasti kiinni.
[/quote]
oletko aikaisemmin synnyttänyt vai onko tämä ensimmäinen? Se kohdunsuu saattaa vähän pehmeämmältä ja erilaiselta tuntua jo synnyttäneellä naisella. Näin sanoi neuvolatätini minulle ainakin. Mäkin myönnän koittaneeni nimittäin ja oli vähän pehmeämpi. Nyt rv 26 menossa ja hyvin on pysynyt mukana :) toivottavasti sullakin pysyy. Onnea