Ihmettelen miten jotkut voi syödä makeaa. Söin äsken laskiaispullan kun tarjottiin
Ja on kyllä niihin öklö olo. Tavallisesti en syö makeaa.
Kommentit (32)
Mie ostin tänään kaupasta omena pullapitkon . Nam, nam!
Onko sulla perussairauksia? Ei kuulosta normaalilta.
Ihmettele ihan rauhassa. On varmaan paljon asioita joita ihmettelet.
Mutta syöthän sinäkin makeaa, todisteena siitä tuo laskiaispulla. Mikä tässä nyt oikein on se mysteeri?
Ihmisissä on eroja. Se, että et pidä makeasta, ei tee sinusta parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö ihmisestä paremman jos ei tupakoi? Molemmat pahoja myrkkyjä.
En ihmettele ollenkaan, koska rakastan makeita herkkuja, mutta laskiaispullasta tulee kyllä öklö olo. (Olen normaalipainoinen, jos se tähän mitenkään liittyy.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee. Eikä sekää, että syö vähän suolaa.
No ihan samalla lailla kuin sinä söit sen laskiaispullan. Suu auki, haukkaus, pureskelu, nielaisu. Toistetaan kunnes pulla on kadonnut ns. parempiin suihin.
Miksi söit kokonaan, jos tiesit ettet välitä? Itse en syö koskaan tarjottavia kokonaan vaan katkaisen sen puoliksi tai vielä pienemmäksi. Juuri viimeksi tein näin laskiaspullalle. Munkit yms, pitää jo laittaa pienempään osaan.
Mutta hölmö provo ja tyhmä juttu. Me ollaan kaikki erilaisia.
Nyt alkoi tehdä mieli laskiaispullaa.
Pitääkin laittaa heti aamusta pullataikina nousemaan. Saadaan viimeistään illaksi lasten kanssa kermaa tursuavat laskiaispullat.
t. normaalipainoinen, mutta muuten epänormaali
Se on se huono omatunto mikä aiheuttaa fyysisiä oireita aplle. Kun nyt ei ole laskiainen. Tsot tsot!
Ei laskiaispulla edes ole erityisen makea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee. Eikä sekää, että syö vähän suolaa.
Koet kuitenkin olevasi vähän parempi kuin muut, kun pääset sanomaan toisen näkökulman olevan väärä ;) - Eri
Vierailija kirjoitti:
Mutta syöthän sinäkin makeaa, todisteena siitä tuo laskiaispulla. Mikä tässä nyt oikein on se mysteeri?
Se kirjoitti ettei tavallisesti syö.
Mun mielestä makea on välillä hyvää vaikken niin suuri fani olekaan. Laskiaispullan olen jo unohtanutkin ja pitäisi varmaan ostaa kotiin herkuksi.
Okei. Mä en syö silliä, en vaikka joku sitä tarjoaa. Minkälaisen palkinnon mä nyt saan?
Syökää pullaa. Mussun mussun, läskiäispullaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi tehdä mieli laskiaispullaa.
Pitääkin laittaa heti aamusta pullataikina nousemaan. Saadaan viimeistään illaksi lasten kanssa kermaa tursuavat laskiaispullat.
t. normaalipainoinen, mutta muuten epänormaali
Kuulostaa hyvältä olet varmaan hyvä äiti (oletin naiseksi).
Taidat olla normaalipainoinen.