Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin! :(

Vierailija
08.04.2015 |

Kävin eilen ystävän kanssa viettämässä iltaa, kun molemmille sattui tälle päivälle vapaa. Tavattiin baarissa muutama meitä nuorempi mies ja jäätiim heidän kanssa viettämään iltaa. Minä ja ystävä ollaan siis molemmat 32 ja nuo miehet olivat 23-25..

Pakko myöntää, että illan aikana kaatui aika monya lasia ja lopulta lähdettiin vielä yhden miehistä kämpille jatkoille. Ystäväni lähti sieltä kuitenkin aika pian kotiin ja itse jäin. Ei ehkä olisi pitänyt, kun nyt miettii. Päädyin lopulta harrastamaan kimppakivaa noiden kolmen miehen kanssa ja täytyy sanoa, että meno yltyi aika villiksi.

Muutenhan tässä ei olisi mitään ongelmaa, mutta kun mulla on mies.. Ollaan oltu jo vuosia yhdessä ja liitto on vähän väljähtänyt, seksiä silloin tällöin ja silloinkin aika tavallista, ei mitään ekstraa. Tiedän ettei se silti oikeuta pettämään.. Nyt on jonkun verran morkkis, mutta ei ehkä niin paljon mitä pitäisi tuollaisen yön jäljiltä.

Pitäisi varmaan kertoa miehelle, mutta en millään jaksaisi sitä myrskyä mikä siitä ihan ansaitusti nousee. Jos jättäisin vaan kertomatta ja jatkaisin niin kuin ei mitään..? Kondomit kuitenkin oli käytössä, joten ei pitäisi sen suhteen olla huolta tai seurauksia. Mielipiteitä? Eikä tarvitse haukkua, tiedän kyllä etyä mokasin :(

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko peppuun ja pimppiin samaan aikaan, sekä otit suihin? Vai milleen homma luonasi? Olisi komiaa saada monta miestä samaan aikaan <3

Vierailija
22/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta. Sanot ukolle vaikka näin:

Nyt kuules Martti kävi sillä lailla, että minä olin eilen vähän viihteellä. Siinä sitten yritin kotiin tulla, ja menin vahingossa ihan vika asuntoon. Eikä siinä vielä kaikki, kynnyksellä kompastuin ja lensin muksismakkelis. Siinä minä tyttö sitten huomasin että huh, joku kullihan oli rytäkässä joutunut suuhun, siinä missä toinen pilluun ja kolmas perseeseen. Rimpuilin siinä sitten vähän aikaa että pääsin ylös, kyllä meitä kaikkia sitten nauratti.

Eiköhän mies nyt tuollaisen vahingon ymmärrä! Jätä se sika jos ei tue sinua tällaisen tragedian keskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen kamaluudesta huolimatta tuli naurahdettua viestille nro 16.

Ei olla miehen kanssa käyty treffeillä sitten alkuaikojen.. Muutenkin tuntuu, ettei olla oikein mitään tehty yhdessä enää aikoihin. Tai jos tehdään, niin sitten ollaan kaveriporukassa eikä kaksin. Itse oon myös kokenut jääneeni vaille tarvitsemaani huomiota, läheisyyttä ja seksiä. Olen asioista yrittänyt miehen kanssa puhua, mutta mihinkään ei olla edetty.

Siksi varmaan noiden miesten huomio saikin mun pään ihan sekaisin. Ja juu, kyllä tuli saatua kaikkiin paikkoihin, jos se nyt mitään merkitsee, mutta kun sitäkin joku kysyi. Ja siis yö oli kyllä aivan mahtava, sitä en voi kieltää. Mutta eihän se oikein ollut.

Tuntuu kyllä siltä, että oma liitto ei oo enää pitkään aikaan ollut hyvä.

Vierailija
24/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi erota ja katsella rauhassa ympärilleen. Sanot miehelle, että kasvoitte erilleen ja kohti uusia seikkailuja!

Vierailija
25/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:50"]Tilanteen kamaluudesta huolimatta tuli naurahdettua viestille nro 16.

Ei olla miehen kanssa käyty treffeillä sitten alkuaikojen.. Muutenkin tuntuu, ettei olla oikein mitään tehty yhdessä enää aikoihin. Tai jos tehdään, niin sitten ollaan kaveriporukassa eikä kaksin. Itse oon myös kokenut jääneeni vaille tarvitsemaani huomiota, läheisyyttä ja seksiä. Olen asioista yrittänyt miehen kanssa puhua, mutta mihinkään ei olla edetty.

Siksi varmaan noiden miesten huomio saikin mun pään ihan sekaisin. Ja juu, kyllä tuli saatua kaikkiin paikkoihin, jos se nyt mitään merkitsee, mutta kun sitäkin joku kysyi. Ja siis yö oli kyllä aivan mahtava, sitä en voi kieltää. Mutta eihän se oikein ollut.

Tuntuu kyllä siltä, että oma liitto ei oo enää pitkään aikaan ollut hyvä.
[/quote]
siinä tapauksessa sun oikeeasti kannattaa kertoa miehelle kaikki. Kerro myös sun tunteesta teidän suhdetta kohtaan. Teidän täytyy NYT miettiä yhdessä kannattaako suhdetta jatkaa. Jos nyt salaat tuon ja susta tuntuu tuolta, niin paraneeko se siitä muka itsestään? Ja kannattaako tuhlata elämäänsä huonossa parisuhteessa, kun molemmat teistä voi saada jotain parempaakin!
11

Vierailija
26/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan heti menisi kimppakivastani miehelle kertomaan, kyllä ovi aukeais aika nopsaan tahtiin.. ehkä kannattaa muuten vain hiippailla pois yhteisestä elämästä.

Vierailija
27/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tunnusta äläkä kerro. Syntyy vaan hirveä älämölö. Tehty mikä tehty ja nyt sinulla on jotakin mitä voit sitten vahana muistella hymyssä suin.

Vierailija
28/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi olisi pettänyt sinua kolmen naisen kanssa?

Vierailija
29/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäm kyllä ettei tää tästä itsestään parane mihinkään. Enkä usko että olisin pettämään lähtenyt, jos suhde olisi kunnossa. Toisaalta kävi mielessä, että jatkaisi miehen kanssa vaikkei tää niin hyvää ookaan, mut ei kuitenkaan niin huonoakaan. Mies ei juo eikä oo väkivaltainen. Hakisin sitten sen seksin vastaavasti jatkossakin jostain muualta. Ap

Vierailija
30/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisihan se tietenkin pahalta. Mutta en välttämättä haluaisi miehen vastaavasta yötä kuulla mitään. Ap

Vierailija
31/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:34"]

Vanha viisaus:

Panemiseks menee aina, ei kannata lähtee jatkoille jos ei halua pettää. 

[/quote]Mä koitan saada aina naiset, vaikka varatut mukaan jatkoille. Kyllä ne yleensä lipsuu siihen panemiseen vaikka sanovatkin etteivät petä. Viinaa naamaan, niin himot otttavat vallan.

Hehe, naiset on kyllä tyhmiä! :D
[/quote
He heh! Ei ihan järkevältä kuulosta toi sunkaan toiminta miehenä.

Vierailija
32/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Ensi viikolla taas kimppakivaa. Jätä miehesi ja lähde.

Vierailija
33/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:04"]Tiedäm kyllä ettei tää tästä itsestään parane mihinkään. Enkä usko että olisin pettämään lähtenyt, jos suhde olisi kunnossa. Toisaalta kävi mielessä, että jatkaisi miehen kanssa vaikkei tää niin hyvää ookaan, mut ei kuitenkaan niin huonoakaan. Mies ei juo eikä oo väkivaltainen. Hakisin sitten sen seksin vastaavasti jatkossakin jostain muualta. Ap
[/quote]
no toihan on kusipäisempää ja itsekkäämpää kuin yksittäinen pettäminen! Tiedostat olevasi huonossa parisuhteessa, mutta et viitsi päästää miestäkään etsimään parempaa!? Mikset voi olla sinkku? Sinä ja miehesi voisitte elää onnellista ja vapaata elämää

Vierailija
34/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro.

Vierailija
35/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää miten suuri osa naisista näyttää hyväksyvän pettämisen :O

Vierailija
36/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka liittonne onkin väljähtänyt niin tuskin mies haluaa jakaa elämänsä halvan lutkan kanssa. Kerro miehelle ja päästä hänet etsimään naista, jonka kanssa elämä taas maistuu.

Itse voit sitten sinkkuna naida ympäriinsä niin paljon kuin haluat ja niin monen kanssa kerrallaan kuin haluat.

Vierailija
37/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menittekö ihmiset oikeasti näin huonoon provoon, vai onko niin tylsä keskiviikko että on väännettävä väkisin keskustelua vaikka tällaisesta kun ei muutakaan keksi?

Vierailija
38/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoaisiko tuollaiselta ilmaiselta huoralta meidän ryyppyringillekin?

T. Kalevi 55v, Jorma 65v ja Arto 49v

Vierailija
39/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:13"]Menittekö ihmiset oikeasti näin huonoon provoon, vai onko niin tylsä keskiviikko että on väännettävä väkisin keskustelua vaikka tällaisesta kun ei muutakaan keksi?
[/quote]
aivan sama onko provo vai ei, kerron mielipiteeni ja keskustelen mielelläni asiasta

Vierailija
40/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:13"]Menittekö ihmiset oikeasti näin huonoon provoon, vai onko niin tylsä keskiviikko että on väännettävä väkisin keskustelua vaikka tällaisesta kun ei muutakaan keksi? [/quote] aivan sama onko provo vai ei, kerron mielipiteeni ja keskustelen mielelläni asiasta

[/quote]

Totta. Mutta tämä on aiheenakin niin surkea, että yllättävää, jos tästä saa jotain keskustelua aikaiseksi. Mitä keskusteltavaa tässä edes on? Tarinan nainen on idiootti pettäjä. Next!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi