Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin! :(

Vierailija
08.04.2015 |

Kävin eilen ystävän kanssa viettämässä iltaa, kun molemmille sattui tälle päivälle vapaa. Tavattiin baarissa muutama meitä nuorempi mies ja jäätiim heidän kanssa viettämään iltaa. Minä ja ystävä ollaan siis molemmat 32 ja nuo miehet olivat 23-25..

Pakko myöntää, että illan aikana kaatui aika monya lasia ja lopulta lähdettiin vielä yhden miehistä kämpille jatkoille. Ystäväni lähti sieltä kuitenkin aika pian kotiin ja itse jäin. Ei ehkä olisi pitänyt, kun nyt miettii. Päädyin lopulta harrastamaan kimppakivaa noiden kolmen miehen kanssa ja täytyy sanoa, että meno yltyi aika villiksi.

Muutenhan tässä ei olisi mitään ongelmaa, mutta kun mulla on mies.. Ollaan oltu jo vuosia yhdessä ja liitto on vähän väljähtänyt, seksiä silloin tällöin ja silloinkin aika tavallista, ei mitään ekstraa. Tiedän ettei se silti oikeuta pettämään.. Nyt on jonkun verran morkkis, mutta ei ehkä niin paljon mitä pitäisi tuollaisen yön jäljiltä.

Pitäisi varmaan kertoa miehelle, mutta en millään jaksaisi sitä myrskyä mikä siitä ihan ansaitusti nousee. Jos jättäisin vaan kertomatta ja jatkaisin niin kuin ei mitään..? Kondomit kuitenkin oli käytössä, joten ei pitäisi sen suhteen olla huolta tai seurauksia. Mielipiteitä? Eikä tarvitse haukkua, tiedän kyllä etyä mokasin :(

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti homma toisinpäin. Haluaisitko että miehesi kertoo? Haluaisitko itse päättää parisuhteen jatkosta, vai että pettäjä päättää puolestasi sinun mitään tietämättä?

KERRO!

Vierailija
42/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin tää tapahtui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne kolme haukkuu sut kunnoln hutsuksi,kun övat saaneet panna. Sen verran harvinaista tuo on,EI siihen kuka vaan nainen suostu.
hos paljastuisi mulle yuomlainen asia,en hetkeäkään miettisi jatkoa sun kanssa

Vierailija
44/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedittekö aamulla uuden kierroksen vielä vai menitkö heti panon jälkeen kotiin? Eikö miehesi ihmetellyt missä olit?

Vierailija
45/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä te "kerrokerro" -jankuttajat oikein ajattelette? Ette mitään?

fakta 1: Ap:n parisuhde on selvästi katkolla. Miettikää miehen kanssa haluatteko jatkaa yhdessä vai ette. Jos jatkatte, molempien tulee sitoutua suhteen parantamiseen.

fakta 2: On täysin tarpeetonta loukata toista kertomalla tästä, kun kerran tautiriskiä ei ole. Et kerro missään nimessä, eroatte tai ette!

fakta 3: Tekevälle sattuu - ja hyvä seksi kannattaa aina! Elämä ei ole niin mustavalkoista kuin tällä palstalla joskus annetaan ymmärtää. Kyllä tekin joskus näette, viisastutte ja opitte. :)

Vierailija
46/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että haukkuvat tai sitten eivät. En muistanut että vaihdoin ainakin yhden niiden kanssa numeroita ja sieltä tuli hetki sitten viesti, jossa kehui ja kiitteli viime yöstä. Toivoi myös että voitaisi joskus ottaa uusiksi. En vielä vastannut, mut mieli tekisi.

Jos oma mies tekisi vastaavaa, en haluaisi tietää. Toki jos se jonkun taudin saisi tai jonkun raskaaksi ni sitten haluaisin tietää. Mitä ei tiedä, ei voi satuttaakaan. Sitäpaitsi luulen et mies on joskus mua pettänyt.

Miehellä on yövuoroviikko, joten ehdin kotiin ennen sitä eikä se siis osannut ihmetellä missä olen ollut. Tuli vaan tyytyväisenä viereen nukkumaan. Tuolla sw nukkuu vieläkin.

Ja provon huutelijalle. Olisin iloinen jos tää olisi provo. En varsinaisesti olisi tähän tilanteeseen itseäni halunnut, mutta nyt kävi näin. Tiedän että humala ei ole tekosyy, mutta olin tosi kännissä eilen. En muista koska viimeksi. Ap

Vierailija
47/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ettei olisi pitänyt, mutta vastasin tohon viestiin. Näen ton yhden tänään uudestaan.. Ap

Vierailija
48/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro, jos pystyt elämään asian kanssa, mutta käy seksitautitesteissä kumista huolimatta.

Vierailija
49/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:17"]

Mä tiedän ettei olisi pitänyt, mutta vastasin tohon viestiin. Näen ton yhden tänään uudestaan.. Ap

[/quote]

No tästä nyt viimeistään näkee, että on väsynyt provo kyseessä.

Miksi provoilijoilla menee useimmiten yliyrittämiseksi?

Vierailija
50/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet yhden, mikset kaikkia yhtaikaa?

Jätä miehesi ja ota kaikki kolme miestä (poikasta joista voi kasvattaa miehiä).

Kondomi suojaa kaikilta taudeilta.

Varmennus: kirjoita numeroina kuusi yhdeksän

Vierailija
51/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse kirjoittanut tota viimeistä muka ap:n kirjoittamaa! En todellakaan ole vastannut viestiin, koska en aio enää toistaa viime öistä vaikka se hyvä olikin. Morkkis vaivaa kuitenkin. Täytyy ehkä alkaa oikeasti oman miehen kanssa keskustelemaan tästä meidän parisuhteesta. Ei kai tässä muukaan auta.

Vierailija
52/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja toi edellinen oli siis ap:n kirjoittama.

Vierailija
53/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, pitäisi pettäjän aina osata ymmärtää vähintään edes hävetä tekoaan niin että lähtee. Kertominen on valinta, joskus on parempi petetyllekkin ettei tiedä ja tälläses tapauksessa ainakaan kaikkea. Ellei väkisin halua lypsää tietoa.

Vierailija
54/58 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Kerroin miehelle.. Kaunistelin, muttq kerroin kuitenkin. Kauhee huuto ja raivoaminen siitä ihan odotetusti syntyi. Nyt olen ihan sekaisin, en tiedä yhtään mitä tehdä.. nyt kun mies sai raivoamisen loppumaan ni se ei puhu mitään. Olen yrittänyt kysyä, että mitä tehdään, jatketaanko vai oliko tää tässä mut se ei suostu puhumaan mitään..

Taitaa olla parasta antaa sen olla vähän aikaa ja katsoa jos se jo viikonloppuna suostuisi puhumaan asiasta. Tai siis meidän parisuhteesta. Sen verran se mulle raivosi aiemmin, että kertoi, ettei oo aikoihin voikut hyvin mun kanssa. Ei vaan ole sitten aiemmin viitsinyt mitään sanoa, vaikka olen yrittänyt avata keskustelua. Kaikki on aina ollut vaan hyvin eikä oo ollut mitään ongelmaa. Huhhuh. Enpä ihan tällaista viikkoa osannut etukäteen odottaa :(

Vierailija
55/58 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesikään ei olekaan voinut siis hyvin suhteessanne? Käännä tämä juttu voitoksi, joko siihen että päädytte eroon yhdessä tai että päädytte yrittämään selvittämään suhteenne ongelmia. Niin tai näin, ehkä kuitenkin parempi että asiat selkenevät.

Vierailija
56/58 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että kerroit! Eiköhän asiat siitä lähde ratkeamaan, vaikka ei olisikaan niin helppoa.

Vierailija
57/58 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:07"]

Oletteko oikeasti sitä mieltä, että pitää kertoa? Haluaisitteko itse kuulla tollaisen asian? Mä en haluaisi ja siksi ajattelin etten kertoisi.. Antakaa nyt vielä perustelut kertomiselle ja kertomatta jättämiselle. Mun täytyy ehkä vielä harkita kuitenkin kertomistakin.. Voi p***e mitä menin tekemään :( Ap

[/quote]

No totta vitussa haluaisin tietää! Se, että jättää kertomatta, ei tee tehtyä tekemättömäksi. Ei se kertominen ihmistä satuta vaan se TEKO. Todella itsekästä ja pelkurimaista valheilla huijata toinen olemaan suhteessa, jossa se toinen ei oikeasti haluaisi olla.

Lisäksi on todella nöyryyttävää olla suhteessa tietämättömänä toisen petoksista ja sitten vahingossa kuulla asiasta jostain muualta. Ne miehet luultavasti kertoo jutusta muille ja ne muut voivat kertoa toisille, joku voi tietää miehestäsi jne. Älä aliarvioi sitä, kuinka pieni maailma loppujen lopuksi onkaan. 

KERRO.

Vierailija
58/58 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä häpeänkin tekoani. En vaan tiedä onko yksi moka sen arvoinen että pitää pistää koko homma nurin. Jotenkin haluaisin vielä selvittää asiat miehen kanssa. Nyt vähän aikaa asiaa sulateltuani, en aio kertoa miehelle. Käyn kaikessa hiljaisuudessa testaamassa sp-taudit ja yritän muuten puhua liehen kanssa meidän suhteesta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi