Mokasin! :(
Kävin eilen ystävän kanssa viettämässä iltaa, kun molemmille sattui tälle päivälle vapaa. Tavattiin baarissa muutama meitä nuorempi mies ja jäätiim heidän kanssa viettämään iltaa. Minä ja ystävä ollaan siis molemmat 32 ja nuo miehet olivat 23-25..
Pakko myöntää, että illan aikana kaatui aika monya lasia ja lopulta lähdettiin vielä yhden miehistä kämpille jatkoille. Ystäväni lähti sieltä kuitenkin aika pian kotiin ja itse jäin. Ei ehkä olisi pitänyt, kun nyt miettii. Päädyin lopulta harrastamaan kimppakivaa noiden kolmen miehen kanssa ja täytyy sanoa, että meno yltyi aika villiksi.
Muutenhan tässä ei olisi mitään ongelmaa, mutta kun mulla on mies.. Ollaan oltu jo vuosia yhdessä ja liitto on vähän väljähtänyt, seksiä silloin tällöin ja silloinkin aika tavallista, ei mitään ekstraa. Tiedän ettei se silti oikeuta pettämään.. Nyt on jonkun verran morkkis, mutta ei ehkä niin paljon mitä pitäisi tuollaisen yön jäljiltä.
Pitäisi varmaan kertoa miehelle, mutta en millään jaksaisi sitä myrskyä mikä siitä ihan ansaitusti nousee. Jos jättäisin vaan kertomatta ja jatkaisin niin kuin ei mitään..? Kondomit kuitenkin oli käytössä, joten ei pitäisi sen suhteen olla huolta tai seurauksia. Mielipiteitä? Eikä tarvitse haukkua, tiedän kyllä etyä mokasin :(
Kommentit (58)
Hutsu akka. Tuu tänne niin panen sua perspiluun. Nuolen myös vitut.
Käy nyt eka ottamassa kyrpää vielä jokaiseen reikään ja ehkä vähän viinaa. Sitten päätät kerrotko vai et.
Oli totta tai ei:
Mun mielestä tuossa tilanteessa ainoa vaihtoehto, jota ei voisi tehdä, on jättää kertomatta ja jatkaa suhdetta. Koska tollaset asiat tulee AINA jossain vaiheessa ilmi, eikä itsellä ainakaan tulisi laattaamisesta loppua, jos kuulisin naiseni olleen kolmen miehen panolautana.
M28
Jos haluat vielä yrittää miehesi kanssa, älä kerro. Jos kerrot, suhteenne tuskin enää tulee toimimaan. Vaikka miehesi antaisi anteeksi, asia ei koskaan unohdu. Toisaalta huonoon suhteeseen ei kannata jäädä. Harkitse kuitenkin tosi tarkkaan mitä haluat. Kannattaisiko yrittää puhua miehesi kanssa siitä mikä suhteessanne mättää, ei se terapiakaan huono ajatus ole jos molemmat vielä haluaa suhdetta jatkaa.
Oletteko oikeasti sitä mieltä, että pitää kertoa? Haluaisitteko itse kuulla tollaisen asian? Mä en haluaisi ja siksi ajattelin etten kertoisi.. Antakaa nyt vielä perustelut kertomiselle ja kertomatta jättämiselle. Mun täytyy ehkä vielä harkita kuitenkin kertomistakin.. Voi p***e mitä menin tekemään :( Ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:07"]Oletteko oikeasti sitä mieltä, että pitää kertoa? Haluaisitteko itse kuulla tollaisen asian? Mä en haluaisi ja siksi ajattelin etten kertoisi.. Antakaa nyt vielä perustelut kertomiselle ja kertomatta jättämiselle. Mun täytyy ehkä vielä harkita kuitenkin kertomistakin.. Voi p***e mitä menin tekemään :( Ap
[/quote]
tottakai tahtoisin kuulla jos puolisoni pettää! Yksityiskohdat on ihan eri asia
No ethän mokannu! Toihan on vähän niinkuin kova känni ja sitä seuraava krapula. Seuraavana päivänä ajattelet ettei ikinä enää! Viikonloppuna on jo ihan toiset ajatukset. Tule ensi maanantaina kertomaan mitä kivaa puuhastelit uusien ystäviesi kanssa. Kyllä se siitä. ;)
Anteeksi kirjoitusvirheet. Puhelin ja hiukan tunnemyrskyssä kirjoitettu viesti. Ap
Jätä kertomatta, jos tiedät ettei tuo toistu. Ala panostamaan suhteeseesi itse, kyllä se sun mieskin sieltä herää
No itse olisin rehellinen omalle miehelle. Tuli niskaan sit mitä tuli. Voihan olla että mies ymmärtää tai sitten ei.
Ei tule toistumaan. Käyn tosi harvoin ulkona ja nyt ehkä juuri siksi karkasi vähän hanskasta. Pitäiskö miestä sitten houkutella pariterapiaan tms.? Tuntuu ettei keskenämme enää saada asioita ratkottua. Ap
Vanha viisaus:
Panemiseks menee aina, ei kannata lähtee jatkoille jos ei halua pettää.
Ei minua ainakaan miehenä kiinnostaisi kuulla vaimoni miesseikkailuista. Jos ei tauteja tuo ja jaksaa kuitenkin minua ja lapsiamme rakastaa niin so not? Ei se järvi soutamalla kulu.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:33"]Ei tule toistumaan. Käyn tosi harvoin ulkona ja nyt ehkä juuri siksi karkasi vähän hanskasta. Pitäiskö miestä sitten houkutella pariterapiaan tms.? Tuntuu ettei keskenämme enää saada asioita ratkottua. Ap
[/quote]
Millon ootte viimeks käynyt ihan treffeillä? :)
Miten vitun tyhmiä ihmiset voi olla? Eka ryssitään, sit voivotellaan ja tullaan hakemaan sääliä täältä. Luulis että tuossa iässä olis enemmän älliä.
Eihän se voi olla hyvä liitto jos sä petät. Känni ei ole hyvä syy. Itse kerran olen pettänyt, ja tajusin sen johtuneen siitä, että suhteeni miehen kanssa oli aivan onneton. Aikaisemmin sitä en olisi voinut myöntää. Nykyisessä suhteessani en pystyisi missään nimessä pettämään, sillä ajatukseni olisivat pettämishetkellä vain miehessäni ja omatunto kolkuttaisi liikaa. Sinuna kertoisin miehelle, ja keskustelisimme kannattaako suhdetta enää edes jatkaa
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:34"]
Vanha viisaus:
[/quote]Mä koitan saada aina naiset, vaikka varatut mukaan jatkoille. Kyllä ne yleensä lipsuu siihen panemiseen vaikka sanovatkin etteivät petä. Viinaa naamaan, niin himot otttavat vallan.
Hehe, naiset on kyllä tyhmiä! :D
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:34"]Ei minua ainakaan miehenä kiinnostaisi kuulla vaimoni miesseikkailuista. Jos ei tauteja tuo ja jaksaa kuitenkin minua ja lapsiamme rakastaa niin so not? Ei se järvi soutamalla kulu.
[/quote]
Kaikki miehet ei ole aisureita.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:34"]
Vanha viisaus:
[/quote]Mä koitan saada aina naiset, vaikka varatut mukaan jatkoille. Kyllä ne yleensä lipsuu siihen panemiseen vaikka sanovatkin etteivät petä. Viinaa naamaan, niin himot otttavat vallan.
Hehe, naiset on kyllä tyhmiä! :D
[/quote] Outoa, koska mulla viina vie himot. Se eka lasi menee jalkoväliin, loput ei sitten enää.
Saatana ap jos et kerro. Sinulla ei ole mitään syytä olla kertomatta. Itsekäs pelkuri.